ongewenst drugsgebruik

danielle

Newbie
Hoi, ik ben nieuw hier dus zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben dus Danielle en 20 jaar en zit nog op school. Twee jaar geleden heb ik met Koninginnenach GHB in me alcohol glas gehad wat bijna me dood is geworden. Van het ene op het andere momnet ging ik out en werd afgevoerd met de ambulance. Werkelijk heel me lichaam sloeg op tilt, ik kreeg schuim op me lippen, was ana het schokken, haalde niet of heel onregelmatig adem, had nauwelijks hartslag en hij was zeer onregelmatig etc. Belande ook in het ziekenhuis en na 3 uur daar gelegen te hebben kwam ik weer bij. Mocht toen al vrij snel naar huis toen bleek dat het GHB was geweest en ik me verder weer gewoon goed voelde. Wel werden er nog allemaal testen gedaan om te kijken of ik geen hersen of zenuwbeschadiging had opgelopen...maar behalve een paar blauwe plekken was er verder niets aan de hand.
Het is nu al weer een tijdje geleden maar zit er nog regelmatig aan te denken, het houd me bezig en ik vroeg me af of er mensen zijn die ook ongewenst met drugs in aanraking zijn gekomen. Of dat er mensen zijn die andere wel eens ongewenst aan drugs hebben 'geholpen' (misschien dat die kunnen uitleggen waarom en bij wie enz.). Ben erg benieuwd....

Abstruse

Newbie
Ik ben zelf nog nooit ongewenst in aanraking met GHB (of eener welke drug) gekomen. Nochtans gebruik(te) ik veel en verschillende soorten drugs. Ik wou gewoon even zeggen dat de mensen di drugs in iemand anders zijn drinken doen laag gevallen zijn en geen drugs gebruiken "for the love of the game" maar drugs gebruiken als methode om iemand bvb in bed te krijgen ofzo. DIT IS LAAG

:angry:

PS: ik zou nooit mijn drugs in iemand zijn/haar drinken doen om de simpele reden dat ik di drugs betaald heb en omdat ik di anderen het plezier niet gun :stoned:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik heb ook nog nooit ongewenst drugs gebruikt, maar het is natuurlijk verschrikkelijk dat zoiets gebeurd. Dat je zelfs continue op je drinken moet letten om zeker te weten dat er geen drugs in word gegooid. Zoals bovenstaande reactie is dat erg laag, hopelijk dat je nooit meer zoiets mee maakt. Zeker met die combi alcohol + ghb is het levengevaarlijk, en in mijn ogen kan je dat zien als poging tot doodslag maar waarschijnlijk kom je er nooit achter wie de dader was.

bo

Newbie
Hoi, bij mij hebben ze een paar jaar geleden ook eens iets in mijn drankje gedaan. Ik was de BOB en ik kwam er pas achter toen we 60 km hadden gereden en in de pizzaria zaten. Ik kreeg geen hap door mijn keel en lulde tegen alle vreemde mensen. Mijn vriendin was heel erg boos toen zij het aan mijn ogen zag. Zij dacht dat ik het bewust had gedaan ik was n.l. net een paar weken gestopt. Dan komt het wel erg ongeloofwaardig over als je verteld dat je het echt niet zelf genomen hebt. Mijn vrienden hebben me toen een hele tijd niet vertrouwd. Diegene die het dus heeft gedaan wordt bedankt!!!

dit is te laag.. zomaar ghb is iemand zijn drinken doen is zowizo niet cool. je moet iemand niet ongewenst drugs laten nemen.
ik vind als je drugs gebruikt weet je wat er gebeurd weet je wat je kan verwachten en doe je het bewust.zodra als je ongewenst bij iemand wat geeft schrikt die gene er van en weet al helemaal wat er gebeurt..
ik zou het nooit doen..vind het erg sneu. ik het nog nooit zoiets meegemaakt in mijn omgeving..maar wel veel over gehoord.
trieste gasten..echt

Emo

Bewuste gebruiker
niet alleen dat het niet normaal is, er kunnen erge gevolgen zijn voor degene waar het bij ingeschonken word. als deze persoon er bv helemaal niet tegen kan, of misschien aan zware medicijnen is (ik zal als voorbeeld even mijn vader noemen, die heeft zware pijnstillers voor de hernia en zenuwkanaalvernauwing in zijn rug) ik denk (ik weet niet precies wat ghb met je doet e.d.) maar ik denk dat het zo iemand wel het leven kan kosten ! hoe ziek ben je dan in je hoofd ?

Krs

Bewuste gebruiker
heb het meegemaakt op Q-base dat een meisje die met ons mee was opeens een spuit ofzo voelde toen we naar de main stage liepen. Ik heb er zelf weinig van meegekregen maar ze ging naar de EHBO en werd daar wat geholpen was verder weinig met haar aan de hand maar opzich wel ziek om mee te maken dat je zomaar een spuit in je arm kan krijgen.
Mensen die dit doen sporen niet je bezorgt mensen zo niet een leuke avond. En de gevolgen kunnen soms groot zijn.

Bal0n

Badass junkie
Emo zei:
niet alleen dat het niet normaal is, er kunnen erge gevolgen zijn voor degene waar het bij ingeschonken word. als deze persoon er bv helemaal niet tegen kan, of misschien aan zware medicijnen is (ik zal als voorbeeld even mijn vader noemen, die heeft zware pijnstillers voor de hernia en zenuwkanaalvernauwing in zijn rug) ik denk (ik weet niet precies wat ghb met je doet e.d.) maar ik denk dat het zo iemand wel het leven kan kosten ! hoe ziek ben je dan in je hoofd ?

Het erge is, is dat het alleen met alcohol al vrij snel dodelijk is..

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Ja hier in mijn buurt ook een Slachtoffer... GHB in zijn drankje de jongen was 15... en ligt in hoeverre ik alles goed begreep al 1 maand in coma.. met een kleine kans op herstel... begrijp niet wat de lol is van anderen drugs voor schotelen mja...

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
wat ik nu ni snap
proef je dat niet zet maar eens een flugelke op je lippe om van te kokhalze die smaak
bah

maar kan wel begrijpe als je zat ben da jet dan ni proeft

en over het ongewenste gedeelte
ik vind dat je drugs nooooooit in iem zen drinke moet doen ook
je weet niet hoe die pers erop reageert
en verkrachte na eerst ongewenst drugs toediene
==>heb ik maar 1 ding op te zegge
ik hoop voor jouw dat ik dan niet degene ben die er op uitkomt terwijl jij daar een meisje die daal ligt van de flugel ligt te misbruike n verkrachte
want dan garander ik je dat je die avond niet op eige kracht naar huis zal kunne maar in een voertuig me flikkerlichte de flikke of n ambulance
en kgarandeer je ook neuken zal je nooit meer kunnen want ik hak je lul eraf

als je drugs in mense hun drinke doet doe het dan in dat van jezelf mense die niet wete wat het doet slaan in paniek omdat ze schrik hebbe en neer gaan van tspul

en meiss volgende keer beetje beter op lette =>de wereld zit vol klootzakskes met laffe streke eh

het is heel triest gewoon

gabberkop18 zei:
wat ik nu ni snap
proef je dat niet zet maar eens een flugelke op je lippe om van te kokhalze die smaak
bah

maar kan wel begrijpe als je zat ben da jet dan ni proeft

en over het ongewenste gedeelte
ik vind dat je drugs nooooooit in iem zen drinke moet doen ook
je weet niet hoe die pers erop reageert
en verkrachte na eerst ongewenst drugs toediene
==>heb ik maar 1 ding op te zegge
ik hoop voor jouw dat ik dan niet degene ben die er op uitkomt terwijl jij daar een meisje die daal ligt van de flugel ligt te misbruike n verkrachte
want dan garander ik je dat je die avond niet op eige kracht naar huis zal kunne maar in een voertuig me flikkerlichte de flikke of n ambulance
en kgarandeer je ook neuken zal je nooit meer kunnen want ik hak je lul eraf

als je drugs in mense hun drinke doet doe het dan in dat van jezelf mense die niet wete wat het doet slaan in paniek omdat ze schrik hebbe en neer gaan van tspul

en meiss volgende keer beetje beter op lette =>de wereld zit vol klootzakskes met laffe streke eh

Jeller

Badass junkie
Drugs in iemand z'n drinken doen is idd vreselijk laag en gemeen, vooral ghb op een fuif want dit is extreem gevaarlijk in combi met alcohol en op feesten drinkt bijna iedereen..

ghb in iemands drinken doen op een fuif is in mijn ogen poging tot moord

Bovenaan