Hoi, ik ben nieuw hier dus zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben dus Danielle en 20 jaar en zit nog op school. Twee jaar geleden heb ik met Koninginnenach GHB in me alcohol glas gehad wat bijna me dood is geworden. Van het ene op het andere momnet ging ik out en werd afgevoerd met de ambulance. Werkelijk heel me lichaam sloeg op tilt, ik kreeg schuim op me lippen, was ana het schokken, haalde niet of heel onregelmatig adem, had nauwelijks hartslag en hij was zeer onregelmatig etc. Belande ook in het ziekenhuis en na 3 uur daar gelegen te hebben kwam ik weer bij. Mocht toen al vrij snel naar huis toen bleek dat het GHB was geweest en ik me verder weer gewoon goed voelde. Wel werden er nog allemaal testen gedaan om te kijken of ik geen hersen of zenuwbeschadiging had opgelopen...maar behalve een paar blauwe plekken was er verder niets aan de hand.
Het is nu al weer een tijdje geleden maar zit er nog regelmatig aan te denken, het houd me bezig en ik vroeg me af of er mensen zijn die ook ongewenst met drugs in aanraking zijn gekomen. Of dat er mensen zijn die andere wel eens ongewenst aan drugs hebben 'geholpen' (misschien dat die kunnen uitleggen waarom en bij wie enz.). Ben erg benieuwd....
Het is nu al weer een tijdje geleden maar zit er nog regelmatig aan te denken, het houd me bezig en ik vroeg me af of er mensen zijn die ook ongewenst met drugs in aanraking zijn gekomen. Of dat er mensen zijn die andere wel eens ongewenst aan drugs hebben 'geholpen' (misschien dat die kunnen uitleggen waarom en bij wie enz.). Ben erg benieuwd....