D
Dalput
Gast
Ik heb met mijn vader en wat maten van mij gesproken over drugs die gebruikt worden in Russische gevangenissen en gewoon onder de jeugd. Blijkt dat wij een rijk cultuur hebben daar aan allerlei drugs die je gewoon thuis kan maken met middelen zoals melk, thee, gerst en wat niet waarvan je fokking hard van gaat trippen.
Chefir is er een voorbeeld van, iemand al geprobeerd ?
Nadelen van die dingen zijn wel dat je zware bijwerkingen hebt. Vriend van mij had is zoiets gebrouwen, in de zomer, en zat op een bank met 2 truien, een jas en een zak over zijn hoofd omdat ie het ijskoud had. Ergere bijwerkingen zijn schade aan je ingewanden en dergelijke.
Ik weet zelfs nog van vroeger dat de boerenjongens van alle shit kweekten en brouwden om dan te gaan trippen.
Chefir is er een voorbeeld van, iemand al geprobeerd ?
Nadelen van die dingen zijn wel dat je zware bijwerkingen hebt. Vriend van mij had is zoiets gebrouwen, in de zomer, en zat op een bank met 2 truien, een jas en een zak over zijn hoofd omdat ie het ijskoud had. Ergere bijwerkingen zijn schade aan je ingewanden en dergelijke.
Ik weet zelfs nog van vroeger dat de boerenjongens van alle shit kweekten en brouwden om dan te gaan trippen.
. De persoon rot dus als het ware.