Wodkamorgana
Newbie
Ik heb jaren lang met veel plezier op dagelijkse basis geblowed toen ik jonger was (18-23). Na een aantal jaren kwam ik echter op een punt uit dat ik in tegenstelling tot de gebruikelijke ervaring relaxt, onspannen, in mezelf gekeerd, filosofisch juist hele andere gevoelens kreeg na het roken van canabis. In het begin kreeg ik vooral last van dergelijke gevoelens als ik erg veel rookte. Maar later ook al bij hele kleine doseringen. Denk hierbij aan een paar hijsjes. Ik heb dit niet alleen zelf meegemaakt maar ken ook veel mensen die dit hebben ondervonden. Bijna allemaal stoppen ze met blowen omdat het relaxte gevoel verdwenen is en niet meer terug komt. Echter ken ik ook genoeg zielen die gewoon door blijven roken en nergens last van hebben. Zelf heb ik het gevoel dat dit vooral heeft te maken met iemand zijn mindset. (mensen maken zichzelf gek) Toch vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn. Of er een manier is om dit tegen te gaan. Ik zou best af en toe een jointje willen roken. Maar ik vind het jammer dat het gewoon niet goed valt. Ik denk dat ik nooit meer een jointje kan roken zonder deze klachten te krijgen.