Onrustigheid met blowen.

SpaceCase

Newbie
De laatste tijd kan ik gewoon niet meer van een jointje genieten. Ik ga trillen,voel me gewoon niet relaxed en enigzins paranoia.
Ik heb echter een jarenlange blower en heb ook veel ervaring met andere drugs.
Iemand tips om de ervaring weer chillend te maken?
Ik mis me wiet.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Eventjes stoppen zal misg wel een optie zijn. Maar waarschijnlijk wil je dat niet, misschien helpt het om voortaan alleen nog in een omgeving en met mensen te blowen waar je je 100% bij op je gemak voelt. Ik zou in ieder geval wat rustiger aan doen.

SpaceCase

Newbie
Dat was ik vergeten te vermelden. Ik heb er ook last van als ik gewoon in me eentje zit te smoken in me flatje. Erg vervelend....

iSmokex

Bewuste gebruiker
Hmm misschien komt het juist doordat je alleen bent? Misschien voel je je veiliger als er iemand bij is. Dan heb je ook wat afleiding enzo, mocht je dan paranoia worden kan de ander je altijd nog afleiden of wanneer nodig kalmeren..

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik voel me meer op mijn gemak als ik met vrienden een jointe taf dan dat ik alleen ben, weet niet hoe het komt, misschien gebrek aan gezelligheid.

dat is niet wat spacecase bedoelt denk ik , ik weet wat je hebt, hetzelfde wat ik na 3jaar blowen heb gekrege, je wordt zwaar para en onrustig na het roken. ik had er ook hartkloppinge bij..

ik mis men wiet ook , beste optie is te stoppen... voor een lange tijd dat je er zeker niet meer aan terugdenkt(aan die para, en onrustig gevoel)

als je gaat blijven doorroken met het para gevoel , kan ik je verzekere dat het alleen erger word ( eige ervar.)

SpaceCase zei:
Dat van die hartkloppingen klopt. (flauw) Daarom tril ik zo.
Dat word afkloppen en afzien.

ja inderdaad dat wordt afzien, maar het beterd naarmate de dagen verstrekke

een goeie tip : probeer niet aan die slechte tijd (van para/hartkloppinge) terug te denken, hoe meer je zegt tegen jezelf ik voel me trg goed en actief, en fijne dinge doet (zonder de wiet dan) hoe sneller je er vanaf geraakt.

veel geluk !

MDMA<3

Belezen gebruiker
Ik krijg dit een beetje als ik sterke sativas rook, of van die bewerkte ''superwiet'' :kots:
Probeer eens wat Indicas te roken

altamiro

Experimenterende gebruiker
Komt me bekend voor, had dit na n jaar lang dagelijks te blowen.

Werd onrustig, lichtelijk para, hartkloppingen en t zweet gutste mn oksels uit. 'n goeie 9 maanden gestopt en nu rook ik ééns in de paar weken in 't weekend lekker n jointje met n goed muziekje drbij.

Heeft lang geduurd voordat ik er weer echt van kon genieten, maar ben zeker blij dat ik et geduld ervoor heb gehad. Zo veel lekkerder nu.

Bovenaan