Ontwetendheid m.b.t. Phenethylamines...

Shadow Child

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen,

Ik lees al een beste poos hiermee zonder mezelf te hebben geregistreerd.
Ik heb me nu nu dan maar geregistreerd.

Voor mijn eerste topic leek het mij een geschikte om te beginnen over hoe ontwetend sommige mensen zijn als ze aan het discuseren zijn over; Phenethylamines. ( Phenethylamines, zijn onder andere : Amphetamine Sulfaten, Methyl Amphetamines Etc etc.........)

Ik lees hier regelmatig discussies over de zuiverheid van de in Nederland zo veel gebruikte Speed.

Meestal gaat dit om Benzedrine, Dex2"hhAmphetamines.

Nu lees ik sommige reacties en vraag ik mij af waar baseren jullie het op dat een normale Speed (Benzedrine) geen hoger Amphetamine gehalte kan hebben dan 73 %.

In mijn beroep moeten we vaak analyses plegen op sulfaten van diverse oorsprong.
En daar zijn we dus al Sulfaten tegen gekomen om en nabij een Amphetamine gehalte van 90% !

Ook valt het mij op dat veel mensen nog geeneens de samenstelling weten om tot een goede synthese te komen voor Amphetamine achtigen.

Maargoed, ben blij dat ik deze forum heb gevonden, en weet wel zeker dat ik ook wel hier iets kan leren.

Greetz :wave:

Shadow Child

Beste Jeller...

Dat is wat ik bedoel.
Afhankelijk van welke zouten er gebruikt worden voor het draaien van Base Amphetamine naar Sulfaat kan de gehalte Amphetamine heel erg verschillen.
Wel moet ik erbij zeggen dat degene die ik zelf persoonlijk op percentage gehalte heb getest af kwamen van de farma industrie.
De andere die afkomstig waren van illegale doeleindes daar is echter de gehalte nooit hoger gekomen dan 77 % als ik me goed herhaal ervan.

Greez :wave:

Jeller

Badass junkie
dan nog wil het zeggen dat het niet versneden is hé?
kdacht dat er veel onzuivere speed was

Shadow Child

Beste Jeller,

Al bevat jou speed maar 30 %, dan wil het nog steeds niet zeggen dat het versneden is.
De andere 70 % kan evengoed pure sulfaatvorming zijn van andere stoffen die worden gebruikt bij de productie van Amphetamine.

Greetz

meth666

Belezen gebruiker
beste shadow child, het is idd duidelijk dat je veel verstand heb van amfetamine's en de chemie erachter.
Vergeef me als ik het verkeerd heb, maar ik ben in de veronderstelling dat jij met 90% zuiverheid, de hoeveelheid amfetamine sulfaat tegenover overige stoffen.
Na mijn idee kan de zuiverheid niet meer dan =-73% amfetamine (feebase) om het zo maar te noemen, een groot deel van die overige 27% word in beslag genomen door het sulfaat. Ik denk als je kijkt wat de ratio is van freebase amfetamine wat bind met sulfaat, en dat uitdrukt in via de moll massa's van amfetamine, en sulfaat, dat je op ongeveer die verhoudingen uit komt. Ik heb het zelf nog niet nagekeken, het is puur hypothetisch gesteld.

nexus

Shadow child, welkom. Er zitten spijtig genoeg te weinig mensen op dit forum die wat van de scheikunde achter drugs kennen.

73% amfetamine in een illegaal staal lijkt me toch wel veel. Komt van kort bij de bron dan? Ik heb ooit ergens op het net (maar ben de link kwijt) een overzicht gevonden van de evolutie van de concentratie amfetamine in straatspeed over verschillende jaren heen. Hierbij kwam het gemiddelde op 30% met een piek van 50%.

trouwens 90% zuiverheid voor een farmaceutisch product verbaast me ook wel (lijkt me belachelijk weinig)

ik betwijfel natuurlijk niet dat je die resultaten verkrijgt. Hoeveel van die stalen worden er geanalyseerd en wat is het gemiddelde amfetaminegehalte in zulke stalen?

CX717

Newbie
Misschien kan dat labo wel meer dan 90% halen, maar is dat economisch gezien niet verstandig. Zolang ze de normen maar halen om hun product te verkopen denk ik niet dat het hen veel kan schelen of het nu 90% of 99,9% zuiver is.

Shadow Child

CX717 zei:
Misschien kan dat labo wel meer dan 90% halen, maar is dat economisch gezien niet verstandig. Zolang ze de normen maar halen om hun product te verkopen denk ik niet dat het hen veel kan schelen of het nu 90% of 99,9% zuiver is.

Klopt !

nexus

mmmnnn,

ik zit zelf in de biopharma. een van onze processen leverde een eindproduct met een zuiverheid van 99% op en dat is naar onze normen al relatief onzuiver. Voor een organisch molecuul waarvan de zuivering kinderspel is in vgl. met een recombinant eiwit lijkt me dat de eisen alleen maar strenger gaan liggen.

Heb eens even zitten zoeken naar USP grade amphetamine (USP is de zuiverheid die nodig is om in geneesmiddelen te gebruiken)

Een MSDS ervan beschrijft een zuiverheid van 100%

http://bulkpharm.mallinckrodt.com/_atta ... /APTSE.htm

een bedrijf dat producten verkoopt beschrijft USP als 98 - 102 %

http://www.spectrumchemical.com/retail/ ... id=4008143µ

90% lijkt me echt niet genoeg om geneesmiddelen mee te bereiden

Een tussenproduct misschien?

Bovenaan