• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Onze eerste kennismaking met LSD :)

Vorige vrijdag was het eindelijk zover: het magische moment was aangebroken !
Na de nodige paddotrips en xtc-ervaringen was mijn tripbuddy (Enigmatique) erin geslaagd om LSD te bemachtigen, iets wat we beiden al een hele tijd eens wilden uitproberen.

Zo gezegd, zo gedaan. We hadden allebei wat research gedaan. Ik had ergens gelezen: de zegel in je mond houden tot die uit elkaar valt; totdat je er iets van begint te voelen.
Na een 20tal minuten was dat ding dus uit elkaar gevallen en ik voelde nog niets. Ongeduldig als ik was begon ik al van m'n tak te maken dat 't brol was (AN = te zeuren dat het slecht spul was). Enigmatique zei me om even geduld te hebben, dus begonnen we in afwachting naar een film (Blow) te kijken...

Na een klein half uurtje voelde ik me erg giechelig, een beetje raar, anders dan bij paddo's. Het tv-scherm begon te vervormen, hoewel ik eerst dacht dat dat gewoon de film was. Ik zag alles dubbel, vreemde kleuren en steeds bewegende achtergronden. Na de zoveelste scene had ik eindelijk door dat het aan mij lag, gezien de hele kamer meebewoog.

We zijn er toch in geslaagd de film uit te kijken en zijn vervolgens naar de slaapkamer gegaan om wat op 't gemak te zitten. We hebben ons neergelegd, met een rustig muziekje op de achtergrond, en toen sloeg de LSD pas echt hard in. Zowel met open als gesloten ogen zag ik overal prachtige kleuren en patronen, kleurrijke golven die dansten op het ritme van de muziek.
Op het plafond hing een dode vlieg, die steeds razendsnelle rondjes leek te vliegen rond de kamer.
De spleten in de kleerkast vervormden alsmaar, zodat het leek alsof die ademde.
In een artistieke bui kreeg ik opeens erg veel zin om te tekenen, maar het leek alsof m'n handen niet luisterden naar de signalen die m'n hersenen ze gaf, bijgevolg is er dus weinig van in huis gekomen. Volgende keer misschien meer succes. In plaats van tekenen is het dan op zwoele seks uitgedraaid. Echt een aanrader op LSD! Daarna hebben we ons heerlijk ingesmeerd met hydraterende crème, wat een sensatie!

Het was echt een unieke ervaring, LSD behoort nu steevast tot m'n favorieten! :hearteyes:
:wave:

Enigmatique

Belezen gebruiker
Het was inderdaad erg intens moet ik zeggen..

Na een paddo trip of 25 was het eens wat anders..
Vond het al bij al toch zwaarder dan paddenstoeltjes ,maar misschien is het omdat ik die al 'gewoon' ben..

In elk geval ,heb ik geleerd dat het best is niet savonds of snachts de LSD te nemen want ik heb nog wakker gelegen tot 17 uur smiddags ,hoewel ik het niet echt meer voelde ,in de zin dat ik nog tripte,was er toch nog steeds die oneindig durende gedachtengang die me uit de slaap hield en omdenduur was het echt niet leuk meer ..

Maar als je de LSD smorgends ofzo neemt zal het probleem zich waarschijnlijk minder manifesteren..

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeker met zon droomvrouw naast me =)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
fotos van je droomvrouw ?

Een kort maar krachtig rapport !!

Breng ons is op nog meer goede ideeen ?

Quote: " Volgende keer misschien meer succes. In plaats van tekenen is het dan op zwoele seks uitgedraaid. Echt een aanrader op LSD! Daarna hebben we ons heerlijk ingesmeerd met hydraterende crème, wat een sensatie! "

Dat heb ik ook nog nooit gedaan, en zo zie je maar dat ieder versalg zijn eigen waarde heeft.

Dank je Stonie

hallotje

Bewuste gebruiker
Zonsopgang + LSD mag van mij ook de wereld erfgoed lijst....

Heerlijke eerste kennismaking en goed voor je dat het goed bevalt.

LSD ben je verliefd op of heb je een hekel aan... Jullie zijn er verliefd op en laat dit zo blijven.

Smorgens LSD zorgt voor een hele andere trip dan s'avonds/snachts bij mij... Ik vind beide leuk en wissel het af voor de variatie, maar daar moet je zelf maar mee expirimenteren.

Op aanraden van jullie zullen we 't volgende keer eens 's morgens / overdag doen. En één van de volgende keren graag eens buiten, in de natuur, moet fantastisch zijn denk ik..
:wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik doe t wel eens om 04:00, maar dan wel de dag ervoor slapen.. vlak na de eerste piek, begint t lichter te worden buiten.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
loadrunner zei:
ik doe t wel eens om 04:00, maar dan wel de dag ervoor slapen.. vlak na de eerste piek, begint t lichter te worden buiten.

Loadrunner knows the tricks ....

Het mag ook om 16.00 pm als je eerst lekker gaat slapen.

Hoe dan ook je moet of de zons ondergang of opgang meemaken en dus ook buiten zijn.

:hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk verslag!
Mijn eerste keer was afgelopen zaterdagnacht, ben vrijdag de hele dag vrij en ga dan even goed voor mijn tripreport zitten!

Bovenaan