Ooit stoppen?

Flaffie

Wijs gebruiker
Zijn jullie van plan "ooit" te stoppen met blowen?
Ik zeker wel!
Ik zie mezelf echt niet blowen als ik kinderen heb bijvoorbeeld...
Ik vind blowen een slechte gewoonte die wel heel fijn is maar als je eenmaal kinderen hebt vind ik dat je er toch rekening mee moet houden dat jij hun voorbeeld bent.
Maarja ik kan niet in de toekomst kijken, ik dacht vroeger dat ik nooit zou gaan blowen, ik dacht ook dat ik NOOIT harddrugs zou proberen.
Als het maar met mate en maten is :grin:

psych-out

Bewuste gebruiker
jah tis dat maar stoppen weet ik niet.
maar als ik kinderen enzo heb ga ik toch wel een pak mindere gewoon af en toe
na het werk op vrijdag met wat vrienden blowen maar nooit in de buurt van de kinderen.
maar die tijd is er nog lang niet. dus nu gewoon blowen en genieten.
peace

azgaza

Badass junkie
Ik zal wel moeten stoppen met blowen, ben me aan het voorbereiden op een carriere klassieke zang dus zoals ik nu bezig ben kan ik niet door gaan. Denk dat het dan een klein stukje spacecake in het weekend wordt om even lekker te relaxen ipv een jointje, want stoppen met wiet zelf zie ik mezelf eigenlijk niet zo snel doen, alleen met het roken ervan moet ik ooit echt stoppen.

ZI09

Bewuste gebruiker
Sja, ik blow nu alleen weekendjes (en zelfs dan alleen in de nacht of avond een jointje of een paar maar) dus ik zie geen problemen om dat te combineren met eventuele kids later. gewoon niet doen waar ze bij zijn.

Ik voel me ook verre van geroepen te stoppen eigenlijk. Geen redenen, geen zin, geen meerwaarde.
En moest ik dat wel willen komt dat helemaal in orde.

drain bamage

Badass junkie
azgaza zei:
Ik zal wel moeten stoppen met blowen, ben me aan het voorbereiden op een carriere klassieke zang dus zoals ik nu bezig ben kan ik niet door gaan. Denk dat het dan een klein stukje spacecake in het weekend wordt om even lekker te relaxen ipv een jointje, want stoppen met wiet zelf zie ik mezelf eigenlijk niet zo snel doen, alleen met het roken ervan moet ik ooit echt stoppen.

verdampen dan maar?

ik vind roken etc. sowieso niet echt oké aangezien ik ook nogal veel sport doe

je zou echt moeten stoppen met blowen. in ieder geval als je het elke dag doet zoals ik heb gedaan. ik ben 4 jaar bezig geweest met elke dag blowen. daarbij 1 x gestopt voor 3 maanden maar daarna weer vrolijk doorgeblowd. nu ben ik pas sinds kort gestopt en voel me echt stukken beter. veel meer actief overdag en vooral, dat is echt een heeeel groot verschil, 's morgens lekker wakker worden en niet meer altijd te laat zijn.

TrippyShit

Badass junkie
exweedsmoker zei:
je zou echt moeten stoppen met blowen. in ieder geval als je het elke dag doet zoals ik heb gedaan. ik ben 4 jaar bezig geweest met elke dag blowen. daarbij 1 x gestopt voor 3 maanden maar daarna weer vrolijk doorgeblowd. nu ben ik pas sinds kort gestopt en voel me echt stukken beter. veel meer actief overdag en vooral, dat is echt een heeeel groot verschil, 's morgens lekker wakker worden en niet meer altijd te laat zijn.

Jij krijgt een pluim van me.

Ik ben ook gestopt na 2jaar elke dag blowen. Het kan niet bij mij. Ik word er nog luier en nog minder gemotiveerd van. Ik verkloot alles. Maar dan ook echt alles. Niet de schuld van de cannabis hoor. Het is iets wat ik gewoon niet moet gebruiken, iig niet dagelijks. Toen deed ik het alleen nog in het weekend. Op een gegeven moment was ik het zat om elk weekend te doen, deed ik het 1x per maand ofzo. Later werd ik er para van. Ik wist niet meer hoe ik me moest gedragen en gedroeg me dan ook op een andere manier en zat me steeds af te vragen of iemand het zou doorhebben. Ging dan op alles letten wat ik deed. 'Nu kijk je te lang naar dat punt, dan merkt iemand het. 'Zo doe je normaal nooit, ze merken het echt wel'. Etc. Uiteindelijk ben ik 2x in 2weken zo para geworden dat ik echt gewoon hells bad ging. De 1e keer dacht ik dat ik gek zou worden omdat ik dat nog nooit had meegemaakt op wiet/hasj. Het is niet te omschrijven wat ik die 2x heb meegemaakt. Ben wel eens flink bad gegaan op paddo's maar dit sloeg alles. Daarna ooit 1x nog hasj gerookt wat me wel beviel. Maar ik ben er mee gestopt. Of ik ooit nog ga blowen? Zeg nooit nooit, maar ik ben het niet van plan..

Edit: Wou er nog even bij vermelden dat ik hier op psychedelica geen last van heb.

azgaza

Badass junkie
drain bamage zei:
azgaza zei:

verdampen dan maar?

ik vind roken etc. sowieso niet echt oké aangezien ik ook nogal veel sport doe

Ik denk dat als ik eenmaal stop met het roken ik het echt bij af en toe wat wiet eten hou, als ik stop met het roken ervan is ook het hele 'blow'sfeertje eraf, het joints delen in de coffeeshop bij een kaartspel, de blow pauzes bij het uitgaan, nog even een joint ergens voor of na roken.. dat wordt het afsluiten van een tijdperk en zo wil ik het dan ook zien.

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik kom nu al van 5 joint per dag elke dag.
Ik ben dan naar de universiteit gegaan en ben m'n leven aan het "beteren", nu rook ik enkel nog in het weekend.
Ik denk wel dat ik ooit ga stoppen, hoewel ik dat echt niet wil verander ik toch nog van gedacht waarschijnijk. Zulke dingen kan je volgens mij niet op voorhand plannen.

Extisi

Wijs gebruiker
Ik wil denk ik best wel stoppen een keer..
Maar op dit moment wil ik dat nog niet...als ik een dagje niet blow, dan voel ik me heel leeg en down altijd..
Ik vind het gewoon lekker...voor de rest eet ik gezond, en rook ik geen sigaretten meer..
Je hebt weinig last van mij eigenlijk. Dus ik zie geen reden waarom ik zou stoppen. Ik zit in de bloei van me leven! :stoned:

Mayan

Bewuste gebruiker
NOOIT!
Maar ik ben wel al drastisch geminderd... eens je oogst, ben je meer spaarzaam. Want je wil die rit niet meer doen tot je wietje. Het is het ook niet meer waard eens je beter gerookt hebt.

Mayan

Bewuste gebruiker
twas buitenkweek, dus vrij goekoop. Zaden 17,5 euro
TL armatuur van kleurcode 33 en 72 watt een 40 euro
Ik heb ze ook voor ik ze in vlakke zon gooide onder de hps gegooid van 400 watt = 75 euro met VSA en al.
Relais 33 euro
topshooter van house and garden. (57 euro)
De rest was gewoon Hesi (volledig gamma, maar ik heb dat in stukjes gekocht en verdeeld naar de momente waar ik het nodig had dus viel goed mee +100 euro dus)
En op het laatste heb ik gewoon ne grondmix rond de plant uitgestrooid van vaste meststoffen = 30 euro.

80% van de aankopen kan ik blijven gebruiken he
Aan voeding heb ik zeker nog een goede teelt staan.

Maar ik kan u verzekeren dat het dat elke cent waard was. Je kan kiezen welke wiet, en als je kan kiezen ga je voor je voorkeuren he. Ik heb nen halve indica en een halve sativa genomen.
De sativa voor de smaak, de indica voor het effect. En het mocht er allebei zijn, en dat zeg ik niet alleen.

Aan de binnenkweek ben ik nog niet volledig klaar, maar tot hier toe heeft me dat al 400+ euro gekost lol!

Mayan

Bewuste gebruiker
daarom dat ik zeg,
niet alles direct willen en roeien met de spanen die je hebt.
Een minder goede oogst is beter dan geen oogst

beetje per beetje
heb hier meer dan 100g geoogst met alleen voeding af te meten en zonlicht
1 plant maar he...

ge maaktet zo duur als je zelf wil, en je krijgt waarvoor je betaalt

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Ik ben bijna gestopt...geminderd zegmaar.
Blowde vooral weekends,,,en af en toe een paar jointjes door de weeks.
maar aangezien ik met mn 3e diploma bezig ben,,,en ik een vriendin heb
ben ik maar geminderd en blow ik nu alleen op "speciale" gelegenheden.
Merk wel,,dat ik makkelijker wakker word..en weer wat vrolijker opgesteld ben.
En heb wat minder last van een crisis in mn portomonee :wink:

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
ik stop in 2009 helemaal.. en daarna ga ik men blowen beperkt houden.
rook nu al 4 jaar non/stop. het is wel leuk geweest, kost me ook teveel geld

vwxy699

Newbie
Women Lady Hogan shoes

There is a large variety of Women & Lady Hogan shoes available for women, in addition to most of the men's styles being more accepted as unisex. Some broad categories are:
High heels may be Women & Lady Hogan shoes with heels 2 inches (5 cm) or higher. They are often seen as having more sex appeal than low heels (see article for discussion) and are thus commonly worn by women for formal occasions or social outings.
Kitten heels are low high heels from about 1.5 to 2 inches high, set in from the back of the shoe.

cropp

Badass junkie
Re: Women Lady Hogan shoes

vwxy699 zei:
There is a large variety of Women & Lady Hogan shoes available for women, in addition to most of the men's styles being more accepted as unisex. Some broad categories are:
High heels may be Women & Lady Hogan shoes with heels 2 inches (5 cm) or higher. They are often seen as having more sex appeal than low heels (see article for discussion) and are thus commonly worn by women for formal occasions or social outings.
Kitten heels are low high heels from about 1.5 to 2 inches high, set in from the back of the shoe.

voor jou is er ook een troumahelicopter

terug naar het gesprek

ik pieker er niet over, al zat ik vroeger aan de 5 jointjes op een dag en ben ik nou al een stuk geminderd, zolang mijn lichaam het kan verdragen blow ik door en door en door

Bovenaan