Ook NIET blowers op DF?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ah okee, wiet is dus eigenlijk een stapje te ver terug voor jou? :P
Maar voor mij persoonlijk is een goede orale dosis thc ( spacecake/brownie/pannekoek/chocomelk enz.) vaak toch nog meer het 'echte' drugs gevoel dan waneer ik bijv. speed of coke heb gebruikt. Dit is niet zo erg aanwezig:P

Maarja ieder z'n ding toch:wink:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik blow niet meer, maar af en toe biets ik wel een hijs van iemand :mrgreen:

Verder was ik voor dit weekend 2 weken gestopt met roken, dus sinds gister ben ik weer opnieuw begonnen (al heb ik geen pakje gekocht, maar wel ongeveer een heel pakje gebietst bij verschillende mensen om het minder op te laten vallen :mrgreen: ) :beer:

Extisi

Wijs gebruiker
baaight zei:
GanjaLove zei:
Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af :stoned:

want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje :grin:

nee.

Inderdaad.
Blowen is niet leuk meer voor mij. Duf, lam, para, vergeetachtig etc.
Nope, niet echt prettig. De lachkikken blijven uit, en het heerlijke chille gevoel is er ook niet meer.
Wat is er dan nog aan?

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Niks? Ik kan ook niet meer slapen als ik geblowd heb, vroeger was ik binnen een minuut weg maar tegenwoordig lag ik echt wel 2 uur wakker als ik stoned naar bed ging, leip.. :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Ik blow niet meer.
Elke dag al anderhalf jaar niet meer en afentoe wordt ook steeds minder..
Gister voor het eerst in weken paar hijsjes op. Van 5 hijsen werd ik echt heeel relaxt en stoned al.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik doe het nauwelijks, ongeveer 1x in de maand hooguit maar soms ook maanden niet. Als ik neem neem ik alleen maar hasj en dan heb ik aan 2a3 trekjes uit de puurpijp genoeg. Ik houd niet echt van het stoned gevoel, alleen dat hele lichte ontspannen gevoel kan ik wel appreciëren. :)

Qocaïne

Badass junkie
Oom Klaas zei:
De niet rokers/blowers,

roken jullie dan wel salvia bijvoorbeeld en dmt?

Ik heb een keer Salvia geprobeerd, maar kreeg de rook helaas niet binnen! :(

Ten eerste is het veelste heet, ten tweede is het veelste scherp voor mijn keel!
Dus helaas! Jij wel dan?

Mindgamer

Badass junkie
Neen, ik vul mijn longen niet met rook, maar met zuivere zuurstof uit de natuur, zoals dat hoort.
Mijn drug is onder andere Endorfine, en dat is het enige drug wat ik gebruik. Andere soorten middelen maken mijn geest nogal verward, en het is niet leuk als je weer voor de zoveelste keer in een isoleercel je kop loopt te vergallen door het tegen de muur te stoten.
Veel mensen die drugs gebruiken, doen dat voornamelijk om aan hun ziekelijke voortplantingsdrang te ontsnappen. Voor je het weet ontstaan er meer factoren wat voor verslaving aan het escapisme zorgt. Op ten duur is men gered als het met zijn hoofd ligt tussen zachte vrouwen armen in één grote liefdes wolk. Liefde; de opknapbeurt voor ieder :hearteyes:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Veel mensen die drugs gebruiken, doen dat voornamelijk om aan hun ziekelijke voortplantingsdrang te ontsnappen. Voor je het weet ontstaan er meer factoren wat voor verslaving aan het escapisme zorgt.

Onzin.. Om aan mn 'ziekelijke voortplantingsdrang' te ontsnappen doe ik wel andere dingen dan drugs gebruiken, bijvoorbeeld gewoon seks hebben of als dat er niet inzit maar aftrekken :P Voornamelijk zullen de meeste mensen drugs om andere redenen gebruiken, bijvoorbeeld ontspanning, geestverruiming oid.
Sowieso is ook niet elke vorm van drugsgebruik escapisme..

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik ben een niet-blower en zit op DF, maar ik ben nogsteeds wel erg nieuwsgierig naar cannabis, dus wil het binnekort wel eens proberen. :grin:
Maarja... dan moet ik eerst eens knap leren te inhaleren, ik kan dat nogsteeds niet, het resulteert altijd in hoesten en proesten. :P

TrippyShit

Badass junkie
Ik verander wat ik neer had gezet. Ik blow auch nicht..
Ik zit op DF en gebruik helemaal geen drugs voorlopig. Kan ook nog :P

Qocaïne

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ik verander wat ik neer had gezet. Ik blow auch nicht..
Ik zit op DF en gebruik helemaal geen drugs voorlopig. Kan ook nog :P

Wazig :P

Weer een jointje te veel op? :wink:

Pak Suiker zei:
Ik ben een niet-blower en zit op DF, maar ik ben nogsteeds wel erg nieuwsgierig naar cannabis, dus wil het binnekort wel eens proberen. :grin:
Maarja... dan moet ik eerst eens knap leren te inhaleren, ik kan dat nogsteeds niet, het resulteert altijd in hoesten en proesten. :P

PakSuiker... je hoeft niet met alles te experimenteren hoor :wink:
Blijf van die joint af is mijn advies!

Maarja, wie ben ik :P

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Pak Suiker zei:

PakSuiker... je hoeft niet met alles te experimenteren hoor :wink:
Blijf van die joint af is mijn advies!

Maarja, wie ben ik :P

Maar ik ben zo nieuwsgierig! :openmouth: :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Ik begrijp het ook wel! :)

Maar als je moeite hebt met roken van nicotine o.i.d. zal het roken van cannabis je nog meer tegenvallen!

Misschien moet je er cake van maken, dat geeft ook een leuk effect!

ik blow ook niet.. Om eerlijk te zijn is mijn eenige drugs een sigaret in de morgen.. ben alleen supper geintreseerd...

KoxBox

Badass junkie
Blow al meer dan een half jaar niet meer :). Ik mis het niet, geen behoefte aan. Vind er eerlijk gezegd geen reet meer aan, geef mij maar andere middelen.

endor

Badass junkie
ik heb 3 jaar aan een stuk door geblowt.
tot mijn ouders mij in verschillende instellingen stoken.
vandaar ben ik gestopt met blowen. maar doe nu veel meer lsd , paddo's , mdma , coke etc.
omdat dat allemaal niet zo lang in mijn pis zit. weed blijft veel te lang aantoonbaar en dat is niet de bedoeling voor mijn testen.
als ik nu nog eens een joint rook , dan ben ik echt rete scheef. ik ben dat niet meer gewoon

greetz. Endor

1 jaar lang regelmatige wiet gebruiker geweest, vandaag 1 september gestopt en dat probeer ik zo lang mogelijk vol te houden :sunglasses:

Dubz

Bewuste gebruiker
Ik heb zo'n 6 jaar dagelijks flink geblowt (gram of 4 per dag (8-10 joints)), maar ben gestopt. Afgelopen jaar gaan minderen naar een paar keer per week, toen naar één keer per week, en nu nog af en toe één keer per maand één hijsje of zo. Gewoon om de smaak weer even te proeven. Dát vind ik namelijk nog wel lekker, de smaak.
Het stoned zijn vond ik geen zak meer aan, ik begon me te beseffen dat ik er ongelooflijk lui, saai, en voorspelbaar van werd. Doordat ik dat besef had, voelde ik me niet meer lekker als ik stoned was, alsof ik mezelf niet meer kon zijn.. Dat was dus een goede rede om te stoppen.
Als ik nu naar m'n vrienden kijk (die nog steeds dagelijks flink blowen) ben ik blij dat ik er van af ben.
Dagelijks veel blowen is gewoon de grootste onzin die er is.

endor

Badass junkie
Dubz zei:
Ik heb zo'n 6 jaar dagelijks flink geblowt (gram of 4 per dag (8-10 joints)), maar ben gestopt. Afgelopen jaar gaan minderen naar een paar keer per week, toen naar één keer per week, en nu nog af en toe één keer per maand één hijsje of zo. Gewoon om de smaak weer even te proeven. Dát vind ik namelijk nog wel lekker, de smaak.
Het stoned zijn vond ik geen zak meer aan, ik begon me te beseffen dat ik er ongelooflijk lui, saai, en voorspelbaar van werd. Doordat ik dat besef had, voelde ik me niet meer lekker als ik stoned was, alsof ik mezelf niet meer kon zijn.. Dat was dus een goede rede om te stoppen.
Als ik nu naar m'n vrienden kijk (die nog steeds dagelijks flink blowen) ben ik blij dat ik er van af ben.
Dagelijks veel blowen is gewoon de grootste onzin die er is.

Ik snap echt perfect wat je bedoeld , als ik nu weer een joint rook , schaam ik mezelf te pletter en word ik associaal en lui.
Ik voel me beter als ik mijzelf kan zijn.

Bovenaan