Op de snelle!

Koekwauzz

Newbie
Hallo mededrugsgebruikers! Ik wil hier een kleine ervaring met jullie delen :P Ik gebruik af en toe pep en pillen. Krijgen jullie ook zo'n enorme kick als je tijdens het stappen gebruikt?! Vooral bij pep heb ik dat! ff gauw naar de wc, controleren of niemand op je let, en dan ff een paar sleutelpuntjes naar binnen snatsen op de plee en daar ga je dan!! Lekker weer die drukke kroeg in met je kneiterwauzze bakkes! Geweldig! Het is gewoon spannend, hoe stiekemer hoe mooier!! Ik vindt dit vooral echt te gek als je dit om de beurt met vrienden doet! :grin:

Menschen, veel genot toegewenst wanneer u heeft gebruikt!!

:wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gisteren zaten we in een appartement, zo het voorste deel waar de brievenbussen staan om daar een joint te roken en wat lijnen te leggen (dit appartement is naast een uitgangsbuurt) en plotseling kijken er 2mannen met zo blauwe politie-pakjes naar binnen, bij ons, ze zijn gewoon verder gewandeld en wij hebben het op een lopen gezet, wat hebben we een geluk gehad, dus stiekem is leuk tot je "betrapt" word
:P :wink: :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
gisteren zaten we in een appartement, zo het voorste deel waar de brievenbussen staan om daar een joint te roken en wat lijnen te leggen (dit appartement is naast een uitgangsbuurt) en plotseling kijken er 2mannen met zo blauwe politie-pakjes naar binnen, bij ons, ze zijn gewoon verder gewandeld en wij hebben het op een lopen gezet, wat hebben we een geluk gehad, dus stiekem is leuk tot je "betrapt" word
idd dan is het direct al wa minder leuk jah :mrgreen: :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:

wuhah nja als je op die manier betrapt word heeft ook nog wel wat...

maar als je ook daadwerkelijk opgepakt word is wel wat minder..:P

Mac...

Badass junkie
vind het kut om stiekem te moeten gebruiken, mja
Ik gebruik omdat ik het lekker vind en omdat het een functie heeft, maar niemand hoeft het te weten, dus vind ik het kut als ik het stiekem moet doen. De spanning van het hele drugs gebruiken is er op een gegeven moment wel af.

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
vind het kut om stiekem te moeten gebruiken, mja
Ik gebruik omdat ik het lekker vind en omdat het een functie heeft, maar niemand hoeft het te weten, dus vind ik het kut als ik het stiekem moet doen. De spanning van het hele drugs gebruiken is er op een gegeven moment wel af.
ja precies,...
ik zit veel liever op me gemak op mn bureau te kappen dan bv op mn pas in een bushokje oid... :rolleyes:

edit// op een cd doos op mn bureau uiteraard maar dat spreekt voor zich...

Deranged

Badass junkie
Vroeger gaf het mij wel een soort van kick om op school coke te snuiven op de plee. Toen ik een tijdje speed snoof op de wc van werk en school vond ik het helemaal niks dat stiekeme geklooi.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Vroeger gaf het mij wel een soort van kick om op school coke te snuiven op de plee. Toen ik een tijdje speed snoof op de wc van werk en school vond ik het helemaal niks dat stiekeme geklooi.
toen je een tijdje snoof werd je wss ook al wat ouder,en is dat stiekeme gekloot idd niet meer fijn...
liever op me gemak :grin: :P

Jeller

Badass junkie
niet zo spannend vind ik.. wat wel spannend is is een joint op school roken, maar dat is eerder zenuwne om niet betrapt te worden

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
niet zo spannend vind ik.. wat wel spannend is is een joint op school roken, maar dat is eerder zenuwne om niet betrapt te worden
mja dat is ook al gevaarlijker he, die geur riekt ge snel in de gangen hoor

Mac...

Badass junkie
Rook wel vaker een jointje in pauze, niet in school, maar wel tijdens lestijd, maar dat vind ik net ff iets anders dan pep snuiven.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Rook wel vaker een jointje in pauze, niet in school, maar wel tijdens lestijd, maar dat vind ik net ff iets anders dan pep snuiven.
blijft allemaal gelijk
pakken ze u vliegt ge buiten
punt aan de lijn

Bovenaan