Op feest als enige van de groep speed

Wollukker

Bewuste gebruiker
Als ik op een feest speed ga gebruiken (zit in MDMA pauze) en de rest van de groep aan de XTC, gaat dit dan "goed"?

Ik weet niet of het normaal is (heb vorige maand voor de eerste keer speed gebruikt), maar mijn emoties vlakken redelijk af onder de invloed van speed. Daarmee bedoel ik dat ik van binnen echt wel vrolijk ben, maar dit niet kan uiten waardoor ik er als een stuk chagrijn bij kan staan terwijl ik me zo niet voel.

Als de anderen dan helemaal blij en euforisch zijn van de mdma dan lijkt me dit niet helemaal een goede combi? Ik wil ook niet dat zij zich zorgen gaan maken of ik me wel vermaak.

Ik ben benieuwd wat hierin jullie ervaringen zijn!

• Like
Waarderingen: ljuv

Wollukker

Bewuste gebruiker
Sowieso! Voor binnenkomst een bommetje van 100mg, en indien nodig na een paar uurtjes 50mg bijpakken. Getest op 71%.

• Like

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sowieso! Voor binnenkomst een bommetje van 100mg, en indien nodig na een paar uurtjes 50mg bijpakken. Getest op 71%.
Vind een MDMA setting heel wat anders als amfetamine.. maar het kan samen maar zou zelf dan niet veel amfetamine gebruiken .

Mdma is een stuk intiemer als speed vanzelfsprekend

• Like

Wollukker

Bewuste gebruiker
Is de dosis die ik hierboven noemde dan een beetje beschaafd voor iemand zonder tolerantie (1x eerder gebruikt)?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Is de dosis die ik hierboven noemde dan een beetje beschaafd voor iemand zonder tolerantie (1x eerder gebruikt)?
Zou dan persoonlijk sowieso het halveren.
Maar wat ik mij afvraag ; waarom niet meedoen met de MDMA ?

Is namelijk een prachtig harmony feeling met zijn allen , met alleen speed , kan je buiten de boot vallen kwa conversaties etc.?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als de anderen dan helemaal blij en euforisch zijn van de mdma dan lijkt me dit niet helemaal een goede combi? Ik wil ook niet dat zij zich zorgen gaan maken of ik me wel vermaak.
Dit dus ben ik ook enigsinds bang voor wat kan gebeuren is mijn ervaing , thans ik gebruikte toen MDMA en een maat van me speed.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zou dan persoonlijk sowieso het halveren.
Maar wat ik mij afvraag ; waarom niet meedoen met de MDMA ?

Is namelijk een prachtig harmony feeling met zijn allen , met alleen speed , kan je buiten de boot vallen kwa conversaties etc.?
Hij zit in pauze. Als je naar een feest gat waar je de muziek leuk vindt en leuke groep vrienden dan ga je het echt wel naar je zin hebben. Evt paar biertjes of jonko erbij.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Hmm... wellicht dat ik het dan een keer bij wat biertjes houd. Het moet toch niet gekker worden :tongueout:

Bedankt voor de tip m.b.t. de dosering @Tijdloos. Op zich niet heel onverstandig want kan altijd nog bijpakken.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hij zit in pauze. Als je naar een feest gat waar je de muziek leuk vindt en leuke groep vrienden dan ga je het echt wel naar je zin hebben. Evt paar biertjes of jonko erbij.
Wellicht inderdaad jointje met drank, zorgt ook voor een mooie avond tussen MDMA setting zoals ik ze altijd had.
Binnenkort weer eens aan deze magie zelf gaan proeven 😉

Bovenaan