Op het balkon blowen

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ik ga morgen ff met wat maten beetje in me huis chillen wat fleseen halen wat Grammetjes hasj en wiet heb me pa gevraagd of ik het Huis deze middag en avond voor me zelf kon hebben zei ie is goed maar niet te lang rond 11 12 uur kom ik thuis maar we willen gaan blowen op het balkon met de deur dicht denk je dat je het in het huis gaat ruiken of als de deur maar dicht is niet?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Denk niet als alle rame dicht zijn en deuren da je het gaat ruiken..ver genoeg van ramen en deuren gaan staan of zitte he..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Let ook even op lucht roostertjes, deuren of ramen hebben vaak van die kleine roosters om door te luchten. Als die op open staan dan kun je alles nog mooi dicht doen maar komt de geur alsnog naar binnen.

Albedo

Wijs gebruiker
Blijf voor de zekerheid even buiten na het roken voordat je naar binnen gaat. Het zit nog even in je longen. Zorg dat de rook niet tegen je aan komt. De (penetrante) geur kan blijven 'plakken'. Ik zou het niet riskeren als je vader daar gevoelig voor is en/of er een hekel aan heeft.

Laatst bewerkt:

PiraatPanda

Belezen gebruiker
Als je de ramen en deuren dicht laat zullen ze het in huis niet ruiken. Met een open raampje ruik ik het als niet-roker altijd al snel. Nog wel kans dat ze het aan jullie haar en kleding kunnen ruiken. of dat de buren t ruiken.

Hebben jullie t gezellig gehad? :)

Yolo2000

Belezen gebruiker
Als je de ramen en deuren dicht laat zullen ze het in huis niet ruiken. Met een open raampje ruik ik het als niet-roker altijd al snel. Nog wel kans dat ze het aan jullie haar en kleding kunnen ruiken. of dat de buren t ruiken.

Hebben jullie t gezellig gehad? :confused:mile:

Me haar en kleren maak ik me niet zo zorgen om blow altijd zonder parfum of me handen te wassen of iets dergelijks. Maar de buren? Het is tog niet verboden om te blowen op het balkon? . Maar het wordt verplaats na volgende zaterdag of donderdag me pa bleef thuis want beschuldigde me van iets maar uiteindelijk was het niet zo maar mog dus de hele dag het huis niet uit dus maar 1 jonko kunnen roken toen ik na de supermarkt ging

lotske1984-

Wijs gebruiker
Me haar en kleren maak ik me niet zo zorgen om blow altijd zonder parfum of me handen te wassen of iets dergelijks. Maar de buren? Het is tog niet verboden om te blowen op het balkon? . Maar het wordt verplaats na volgende zaterdag of donderdag me pa bleef thuis want beschuldigde me van iets maar uiteindelijk was het niet zo maar mog dus de hele dag het huis niet uit dus maar 1 jonko kunnen roken toen ik na de supermarkt ging
Volgens mij zijt ge nog niet oud he.?

PiraatPanda

Belezen gebruiker
Het is niet verboden om te blowen op t balkon, maar je hebt natuurlijk wel kans dat één van de buren je ouders erop aanspreekt. Ik weet niet of t een geheim is dat je blowt, of dat je ouders alleen niet houden van die geur in huis?

Yolo2000

Belezen gebruiker
Het is niet verboden om te blowen op t balkon, maar je hebt natuurlijk wel kans dat één van de buren je ouders erop aanspreekt. Ik weet niet of t een geheim is dat je blowt, of dat je ouders alleen niet houden van die geur in huis?

Nee me pa wilt dat ik gewoon helemaal niet smoke was er op aangesproken half jaar geleden dat ie het wist en wou dat ik stop zei toevallig ben ik net 1 weekje gestopt dus was ook gestopt 2 weken of minder uit eindelijk zei ik tegen een maat van me geef is paar pofs gewoon voor 1 keer kan niet kwaad paar pofs had ik bijna dat hele ding gekilt zei en d8 ik is maar 1 keer doe het niet meer dus volgende dag had ik 50 eu bij me we zouden bios gaan maar ik zei dus kom naar shop dus hielt het niet lang vol

Fool

Badass junkie
Holy. Shit. Honderd en negen woorden zonder één enkel leesteken, én zelfs als ik die erbij denk snap ik nog niet wat je duidelijk probeerd te maken. :P

Yolo2000

Belezen gebruiker
Fuck lees tekens man moet helemaal focussen op leestekens fuckint irritant dacht er na de update eindelijk vanaf te zijn

Holy. Shit. Honderd en negen woorden zonder één enkel leesteken, én zelfs als ik die erbij denk snap ik nog niet wat je duidelijk probeerd te maken. :P

Fool

Badass junkie
Mijn gedachtenlees-skills zijn helaas nog niet zo ver ontwikkelt dat ik gewoon kan raden wat je duidelijk probeert te maken, dus ik zou het stiekem wel waarderen als je een heel klein beetje moeite stopt in het leesbaar maken van je berichten. Het hoeft van mij echt niet allemaal perfect ABN te zijn hoor, als er maar een beetje structuur in zit. :)

Yolo2000

Belezen gebruiker
Mijn gedachtenlees-skills zijn helaas nog niet zo ver ontwikkelt dat ik gewoon kan raden wat je duidelijk probeert te maken, dus ik zou het stiekem wel waarderen als je een heel klein beetje moeite stopt in het leesbaar maken van je berichten. Het hoeft van mij echt niet allemaal perfect ABN te zijn hoor, als er maar een beetje structuur in zit. :confused:mile:

Oké dus welk bericht begrijp je niet?

Fool

Badass junkie
Nee me pa wilt dat ik gewoon helemaal niet smoke was er op aangesproken half jaar geleden dat ie het wist en wou dat ik stop zei toevallig ben ik net 1 weekje gestopt dus was ook gestopt 2 weken of minder uit eindelijk zei ik tegen een maat van me geef is paar pofs gewoon voor 1 keer kan niet kwaad paar pofs had ik bijna dat hele ding gekilt zei en d8 ik is maar 1 keer doe het niet meer dus volgende dag had ik 50 eu bij me we zouden bios gaan maar ik zei dus kom naar shop dus hielt het niet lang vol
Deze vind ik nogal wazig.

Yolo2000

Belezen gebruiker

Buren??? Haha vandaag gezien met draaien in de trappenhal door me buurman

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ga buiten staan.
Deur dicht.
Zet voor je gaat de afzuiger op de hoogste stand.
Laat die een minuut of 20 na draaien eens jullie weer binnen zijn.

Maar even serieus als je zo bang bent.
Loop je toch even een rondje?

Bovenaan