op lange termijn

mushroompiet

Belezen gebruiker
zijn er al onderzoeken bezig wat de schade is op lange termijn met paddo's ? van wiet merk ik heel veel. ik vraag me toch heel erg af hoe dat zit met paddo's. wanneer je voor je 24ste blowt, kan je een karakter verandering krijgen dankzij het blowen. ik ben 17 en ik trip graag, maar wil er geen permanente schade toebrengen aan mijn hersens.

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb denk ik problemen met interpretaties, sommige van mn vrienden ook denk ik, dit komt voornamelijk voor als we scheefkes zijn.
herkend iemand dit?

azgaza

Badass junkie
Voor zo ver ik weet doen tripmiddelen geen schade bij niet psychotische aanleg mensen en dat is volgensmij ook wel onderzocht. Dus .. geen zorgen daarover denk ik.

erwin krol

Bewuste gebruiker
medicatie en middelen mixen kan je beter overleggen met je arts als je iets gebruikt.
Voel het anders zelf aan. Paddo's vaak gebruiken vlakt emoties af, naar beneden.... en als je het met goede tussenpozen doet kan je er gezond oud mee worden.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik denk als je ouder wordt en een eventueel een gezin op start dat je nie tde tijd gaat vinden om elke maand te trippen op paddo's.
In die periode kun je je misschien voorleggen om het 4x per jaar te doen.
Ik denk dat je er inderdaad zo heel oud mee kan worden.

erwin krol

Bewuste gebruiker
4x per jaar maximaal. Dan heb je ook nog ruimte voor eventuele andere experimenten en neemt de intensiteit niet af.

azgaza

Badass junkie
Ik vind paddo's mooi getimed als het ongeveer een keer in de drie maanden is maar als er in die periode geen andere tripmiddelen gebruikt worden kán twee keer in de maand op zich ook wel. Maar niet veel meer dan dat, zo blijft het ook leuk.

Bovenaan