1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op welke drugs heb je seks gehad

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Bobsacamano, 30 jul 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Pep, sos, alchohol, ghb, wiet, xtc, benzos
    Maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als op mephedrone of 4-mmc :grimacing:Shit dat vergeet ik niet gauw:tongueout:

Albedo vindt dit leuk.
  2. שמש

שמש Bewuste gebruiker

even denken... wiet en alcohol natuurlijk, coke, speed, en een paar keer op absinth van 90% (...) Dat spul was zo gevaarlijk dat je het niet zomaar in je keel kon gieten. Dan zou je je keel verbranden. Je moest het eerst in je mond houden zodat een deel vd alcohol verdampte en dan pas doorslikken. Althans dat was me verteld. We werden er zo leip van dat we besloten seks op straat te gaan hebben (midden in de nacht in verlaten Barcelona dat wel...)

Albedo vindt dit leuk.
  3. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

SSRI's,Benzo's,Anti-psychotica.
    Benzo's is niets mis mee op seksueel vlak.

De rest hoef ik geen uitspraak over te doen lijkt mij.
    Ooit wil ik wel eens Pompen op Speed.

Laatst bewerkt: 18 jan 2019
    Zwijgrecht, Albedo en שמש vinden dit leuk.
  4. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik heb het op wiet, LSD en MDMA, Sex-E (smartshop, Damiana en meer) seks gehad.

LSD heeft een erg nice orgasme, maar heb het maar 5 minuten gedaan omdat het bij een vriend was die ieder moment terug kon komen. Kut Joa.

MDMA is echt gemeen.. je hebt EXTREEM veel zin maar je pik is 1/2 van de grote, je krijgt m niet stijf en je kan niet klaar komen! Echt een marteling.

Wiet is geweldig, hoewel simpel en veel gebruikt: een van de beste middelen om het intenser te maken.. ook in elk opzicht.

Sex-E is by far de beste seks onder invloed die ik ooit heb gehad.. echt HEEL fijn!!! Ook nog niet echt gezien op dit topic, ik zou zeggen probeer het uit!

Over een maandje op 2C-B, erg benieuwd.

5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

WTF is Sex-E?!

6. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

XTC, Coke, Wiet, Alcohol.

X en wiet vond ik prima belevenissen. Coke meh, alcohol meh-meh.

7. Rupsje

Rupsje Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Ik ben een drugs-seks maagd :tonguewink: Alleen op cannabis seks gehad en dat is echt fantastisch.
    Van het weekend voor het eerst wel "zelf bezig geweest" op cocaïne, want seks zit er echt niet in op coke voor een man. Was heel apart, heb ook eigenlijk altijd wel zin in seks op coke. Verbaasde me er met name over dat ik als vrouw zijnde überhaupt kon klaarkomen op coke.
    Wel vaak geplanned om op MDMA seks te hebben maar kwam er telkens niet van.. en vaak geplanned om op psychedelica seks te hebben maar ik ben echt allesbehalve in de mood voor seks op psychedelica, hoewel het heel erg mooi schijnt te zijn. Dus het zou dan echt een gevalletje "dwang" moeten zijn haha. Tegelijkertijd nu in nuchtere staat baal ik ervan dat ik het nooit écht heb geprobeerd (bij gebrek aan zin) want ik wil zoiets toch wel super graag ervaren. Kan me ook niet voorstellen hoe intens een orgasme wel niet moet voelen op psychedelica.
    Zoenen op psychedelica vind ik al heel erg raar, doe het ook eigenlijk nooit omdat het zo raar is. Plus dat ik altijd m'n ogen sluit en dus op een gegeven moment helemaal verdwaal in de closed eye visuals en compleet vergeet wat ik ook alweer aan het doen was en in een soort standbeeld verander :joycat:

8. Stonologie

Een smartshop capsule in de -E serie. Mag ik een naam noemen of is dat niet toegestaan..?
    Allemaal planten die als afrodisiacum werken (sorry voor spelling).. de meest bekende werkzame plant in de capsule is Damiana, een tabaksvervanger/thee soort waar je ook geil van word.

9. Roze Olifant

Zolang het over een legaal middel gaat en je geen reclame voor specifieke verkooppunten maakt is een naam noemen over het algemeen geen probleem. Ik heb het al gevonden online, echt nog nooit van gehoord haha.

10. Stonologie

Nou pop er 3 en je hebt een leuke avond met je geliefde of one night stand :P

11. Roze Olifant

Ik heb geen geliefde en aan one night stands doe ik over het algemeen niet, maar toch bedankt, ik zal het onthouden. :upsidedown::smilecat:

12. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

wtf is sex?

Bas vindt dit leuk.
  13. Roze Olifant

MDMAZING vindt dit leuk.
  14. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Alcohol, wiet, 2c-b, coke, speed.
    Coke moet je erg snel zijn voordat het hij weer slap wordt.
    Speed kan je uren door en zelf weten wanneer je klaar komt.
    2c-b met een lage dosis is echt hemels maar op hogere dosissen leid de trip te veel af
    Wiet is ook wel lekker.
    Alcohol mwa

15. Zwijgrecht

Sextacy baby:smoke:

16. Stonologie

Jamaar echt

17. Stonologie

Oke 2 nieuwe:

2C-B is echt echt echt fenomenaal. Echt er is niks wat hierbij in de buurt komt. In mijn geval in het bos, erg erg fijn. Voor herhaling vatbaar!

Op Keta, MDMA 4-HO-MET en Wiet is het heel vreemd. Door de MDMA liefdevol maar ook bijna niet te doen. Niet heel speciaal. Vind MDMA sws niet echt een goede seksdrug.

18. Bas

Bas Wijs gebruiker

2-cb, wiet, alcohol, pep, 3-mmc, etizolam, clonazolam (en miss andere benzo's nog), MDMA/XTC

19. Zwijgrecht

Met links of rechts?

Mezelf vindt dit leuk.
Laden...