Opduikende herinneringen van vroeger..

jcutter

Badass junkie
Sinds ik dus regelmatig heb getript, herinner ik me nu opeens weer allemaal dingen van vroeger. Dingen die ik schijnbaar allemaal weer vergeten was. Herkennen meerdere mensen dit :confused:

Skippy

Wijs gebruiker
Nou ik kom wel meer sabotages van mezelf tegen van vroeger door de drugs, herinneringen vervagen juist.

DreamWeaver

Badass junkie
jcutter123 zei:
Sinds ik dus regelmatig heb getript, herinner ik me nu opeens weer allemaal dingen van vroeger. Dingen die ik schijnbaar allemaal weer vergeten was. Herkennen dit :confused:

Dat heb ik gruwelijk hard op de LSA !

Northawke

Wijs gebruiker
Heb ik soms ook wel na het trippen, ja. Mijn geheugen is de eerste paar dagen na een trip altijd erg goed en als je dan in bepaalde situaties komt, of bepaalde dingen ziet, dan kan je makkelijker de associatie van eerdere dingen oproepen.

Hans

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Sinds ik dus regelmatig heb getript, herinner ik me nu opeens weer allemaal dingen van vroeger. Dingen die ik schijnbaar allemaal weer vergeten was. Herkennen meerdere mensen dit :confused:

Je wordt gewoon weer een klein kind als je tript. Je moet helemaal opnieuw ontdekken hoe de wereld nou eigenlijk werkt. Als je dat bedoelt ervaar ik het zeker.

jcutter

Badass junkie
^Nope. Ik heb zeker langer dan een maand geen drugs meer gebruikt en het lijkt wel alsof ik hele rare veranderingen doorsta of zo.
Hier komen dus ook vergeten herinneringen van heel vroeger ( jaar of 5-:sunglasses: Die ik zeker al voor mijn hd gebruik was vergeten; naar boven. Nogal vreemd vind ik.

mattskovic

Wijs gebruiker
stranger :tongueout: :beer:

heb ik ook soms maar dan krijg ik zo'n vaag beeld in me hoofd (soort flashback) en het lijkt zooo freaking realistisch

Drientje

DF-koning
Ik zou wel wat dingen willen weten van tussen mijn 5e en mijn 10e jaar... Ik heb nogal selectief wat dingen verwijderd van mijn harde schijf, die toen gebeurd zijn....

Bovenaan