Fishhead0707
Wijs gebruiker
Evert zei:Achja, ik denk over zoveel dingen na die op dit moment in mijn leven nog niet van toepassing zijn.tomz0r zei:Raar dat je er nu al over nadenkt dan.
nou, open relatie en fuckbuddies zijn wel te combineren dus. :-PAmateurtje zei:Relatie, open relatie en fuckbuddy zijn 3 totaal verschillende dingen. Je moet gewoon hetgene kiezen waar je je het beste bij voelt.
Ik zie niet wat er uit te leggen valt aan je kinderen? Pa en ma genieten gewoon van het leven op hun manier, niets bijzonders aan.Fishhead0707 zei:Peter R. de Vries heeft ook een open realtie.. Hij en zijn vrouw vinden het prima.. ga dat je kinderen maar eens uitleggen..![]()
![]()
Nou ik weet het of je de situatie van Peter kent? Het is dus serieus het geval dat die gewoon ze vrouw opbeld en zegt: "Schat ik ga volgende week op vakantie met je 20 jaar jongere vriendin. Oke schat prima veel plezier dan duik ik de koffer in met de buurman." en de kinderen die moeten daar maar mee dealen? dat pa en ma zo vrijgeestig zijn? Ik vind dat nog al heftig.
Maarja ieder ze ding hoor. Maar dat je kinderen enzo daar ook onder moeten lijden vind ik net handig.
Zelfde als je drugs gaat gebruiken terwijl je kinderen hebt. Dat is voor mij gewoon not done.
Maar begrijp me niet verkeerd ik oordeel er niet over, het is gewoon totaal niet mijn ding.
Rustig aan.