Openingsuren Coffeeshops Vlissingen

Hallo,

Weet iemand of de coffeeshops in vlissingen open zijn op zondag?
zoja, heeft iemand daar openingsuren van?
Vind dit nergens terug op internet, of het is allemaal zever die elkaar tegenspreekt.

Grty

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Op zondag zijn ze bijna zeker gewoon open.
Openingstijden zal vanaf een uur of 9/11 uur zijn tot een uur of 22/24.

Dus ga tussen 11 en 22 en je zit altijd goed:wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Kun je de tijden ook nog even bevestigen misschien?
Ik ben er namelijk al een poosje niet meer geweest, en kan dat dus niet met zekerheid zeggen.

Edit: Ik woon in Goes :stoned:
Edit 2: Zoals je kunt zien onder m'n avatar :stoned: :stoned:

PepTalk zei:
Kun je de tijden ook nog even bevestigen misschien?
Ik ben er namelijk al een poosje niet meer geweest, en kan dat dus niet met zekerheid zeggen.

Edit: Ik woon in Goes :stoned:
Edit 2: Zoals je kunt zien onder m'n avatar :stoned: :stoned:

Vanaf 10 tot 10 :grin:

cropp

Badass junkie
Je hebt de Purple en nog een andere shop, weet niet hoe die heet, de purple gaat volgens mij om 10 uur of om 11 uur al dicht, die andere om 12 uur volgens mij...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
cropp zei:
Je hebt de Purple en nog een andere shop, weet niet hoe die heet, de purple gaat volgens mij om 10 uur of om 11 uur al dicht, die andere om 12 uur volgens mij...

De andere is de Aarde.
Als die dezelfde openingstijden heeft als z'n broertje in Goes, is die open van 11 tot 24.

cropp

Badass junkie
PepTalk zei:
cropp zei:

De andere is de Aarde.
Als die dezelfde openingstijden heeft als z'n broertje in Goes, is die open van 11 tot 24.
Da`s wel een kutshop, de Purple is wel gezellig...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Tja, ik denk dat als je al belg ( of van welke andere nationaliteit naar Nederland komt) om wiet te halen maakt het uiterlijk/sfeer van de shop niet heel veel uit denk ik.

5 gram halen, en weer pleitte.

Bovenaan