Operatie amandelen.

AlliceD

Newbie
Hallo mede dfers,

gisteren had ik een operatie aan mijn amandelen. Ze zijn volledig verwijderd. Ik heb geen medicaties opgekregen (ipv paracetamol). Nu is mijn vraag hoelang ik moet wachten totdat ik weer kan blowen. Het is niet zo dat ik het persé meteen wil doen want ik wil et graag geheel laten herstellen maar ik wil het gewoon vragen n zeker weten. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
:stoned:

donaldduck

Belezen gebruiker
AlliceD zei:
Hallo mede dfers,

gisteren had ik een operatie aan mijn amandelen. Ze zijn volledig verwijderd. Ik heb geen medicaties opgekregen (ipv paracetamol). Nu is mijn vraag hoelang ik moet wachten totdat ik weer kan blowen. Het is niet zo dat ik het persé meteen wil doen want ik wil et graag geheel laten herstellen maar ik wil het gewoon vragen n zeker weten. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
:stoned:

Ik zou met een sigaret kijken wanneer het pijn doet als je rookt op het moment dat roken geen pijn doet kan je gewoon blowen:wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
donaldduck zei:
Ik zou met een sigaret kijken wanneer het pijn doet als je rookt op het moment dat roken geen pijn doet kan je gewoon blowen:wink:
Ja. En dit is natuurlijk het meest kansloze advies dat je kunt krijgen.

De genezing varieert. Sommige mensen hebben na twee weken geen klachten meer. Bij
anderen duurt dit langer. Na zes weken moet de keel in ieder geval genezen zijn.
(bron: vlietland-ziekenhuis.nl)

Ik zou in dit geval dus op zn minst 6 weken wachten.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
tja als je een operatie aan je strot hebt gehad lijkt roken me niet het beste geneesmiddel, tijd om in die bak Ben & Jerrys te duiken :wave:

AlliceD

Newbie
Haha ja ik moet nou veel ijs eten. Ik heb het de dokter nog eens nagevraagd met gewone sigaretten en hij zei dat het na anderhalve- 2 weken dat het toch al goed hersteld moes zijn dus dan probeer ik dan eens voorzichtig.

Oom Klaas

Badass junkie
Waarom heb je niet gevraagd wanneer je weer een stick kan roken dan,
zal vast nog wel verschil in tijd tussen zitten.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En in de tussentijd aan de cake :)

verder gewoon vragen aan je dokter en anders 6 weekjes wachten.

Bovenaan