operatie

annet

Newbie
hallo
Ik moet maandag geopereerd worden, wordt verdoofd via een ruggeprik.
Nu gaan wij dit weekend naar Amsterdam en willen natuurlijk ook de coffee shops bij langs
Weet iemand of het kwaad kan dat ik het hele weekend een pret sigaret kan roken en gewoon maandag geopereerd kan worden.
Ik rook verder regelmatig

trippelh

Bewuste gebruiker
Gezond is het niet maar ik zelf heb ook vaak genoeg een pret sigaret gerookt een dag voor mijn operaties.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
trippelh zei:
Gezond is het niet maar ik zelf heb ook vaak genoeg een pret sigaret gerookt een dag voor mijn operaties.
Dit dus geen aanrader natuurlijk, maar geen ramp. Wel inderdaad uitkijken met wat er in je lichaam/bloed zit als je zo'n operatie ondergaan moet.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Er is geen interactie te verwachten tussen het blowen en de ruggenprik. Voor de zekerheid is het raadzaam om het wel aan te geven aan de anesthesioloog. Mocht er (onverhoopt) toch iets misgaan met de ruggenprik dan heb je in ieder geval de vragen juist beantwoord en heb je volledige informatie gegeven.

Het is in ieder geval raadzaam om 2 a 3 uur voor de operatie niet te blowen. Het is belangrijk om nuchter een operatie in te gaan. Na de operatie lijkt het ons ook raadzaam om te wachten met blowen i.v.m. herstellen van het lichaam.

Bovenaan