Opgefokt

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik ben soms heel onrustig en opgefokt. Komt denk ik door de drukte van stage werk en school.... heb nu ook weer zo'n bui.

Ik heb wel gehoord dat er smartshop producten zijn die rustgevend zijn, weet iemand hier iets meer over te vertellen? Want om nu een langs de coffeeshop te gaan elke keer als ik me opgefokt voel kan ook niet goed zijn. En ik ben al niet zo'n fan van :smoke: ...

Andere tips zijn ook welkom hoor. :wink:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Neej nooit officieel adhd diagnose gehad ofzo, maar tzou best wel kunnen. Vroeger was ik er wel zo eentje die geen kleurstoffen mocht, constant overhoop lag met mijn ouders, een raam kapot heb getrapt uit frustratie. Dus misschien zou het wel een lichtelijke vorm van adhd kunnen zijn. (toen kenden ze dat volgens mij nog helemaal niet).

Die goede nachtrust heb ik juist gehad, ik heb me vandaag ziekgemeld, lag om half 12 in bed gisteren en om half 1 vandaag ben ik er zo'n beetje weer uitgekomen (nou ja vanmorgen ook even eruit geweest om mijn stage te mailen).

Ik kan nu niet stilzitten, heb serieus het gevoel dat ik aan de ephedra heb gezeten, maar dat heb ik sinds zaterdagnacht niet meer op. Heb af en toe van deze buien. Ik ben gewoon een rare :rolleyes:

dallandra

Wijs gebruiker
nee,jij hebt geen adhd,ik ken mensen die t wel hebben en daarbij is t toch wel iets erger denk...
kom s langs bij de etos,hebben we ook rustgevende middeltjes,is toch wel iets beter dan iets bij de smartshop te gaan halen denk..

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Hahahaha tja ik heb ergens gehoord over middeltjes van de smartshop waar je ook rustig van word... ben dan meteen nieuwsgierig.

Ik heb trouwens wel eens dingetjes gehad, rustgevende pilletjes en druppeltjes van de kruidvat en dat hielp niet echt volgens mij.

dallandra

Wijs gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Hahahaha tja ik heb ergens gehoord over middeltjes van de smartshop waar je ook rustig van word... ben dan meteen nieuwsgierig.

Ik heb trouwens wel eens dingetjes gehad, rustgevende pilletjes en druppeltjes van de kruidvat en dat hielp niet echt volgens mij.

tsja dan word t toch die dikke joint :wink:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Naaah ik zit nu maar aan een restje baileys dat ik in de koelkast heb gevonden. Kijken of ik daar iets rustiger van word.

Ik ben echt strontvervelend vanavond!

Mac...

Badass junkie
Geloof dat ik ook ooit eens zoiets gehad heb.
Valeriaan meen ik, werkte gloof ik best goed toen, maar is al een tijd geleden.

Bal0n

Badass junkie
Je kan, in dit soort gevallen, denk ik beter zoeken naar de wortel van het "probleem" ipv de symptomen onderdrukken met middeltjes. Ga eens langs de arts?

Marcel

Belezen gebruiker
Wat ook helpt: meditatie. Er stond ergens anders op een forum zelfs een verhaal van iemand die het vergeleek met een flinke trip.

Zo goed werkte het bij niet maar om te relaxen is het wel prima!

En de opmerking van Bal0n is natuurlijk de beste aanpak. Maar niet altijd gemakkelijk. Tijd om je vervelende vriendje de deur uit te schoppen, van school of werk te veranderen, voor jezelf een ipod te kopen, chocolade te eten?

:wink: Succes!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
dallandra zei:
nee,jij hebt geen adhd,ik ken mensen die t wel hebben en daarbij is t toch wel iets erger denk...
kom s langs bij de etos,hebben we ook rustgevende middeltjes,is toch wel iets beter dan iets bij de smartshop te gaan halen denk..

Mwah ik denk niet dat het slechter is om dingen bij de smartshop te halen ipv Etos.. In de smartshop hebben ze o.a. natuurlijke middeltjes en waarschijnlijk ook middeltjes die je in kruidenwinkels of reformzaken kunt krijgen. Ik ga binnenkort eens even informeren in de smartshop, ben ook geinteresseerd geraakt :sunglasses:

Bovenaan