Dr Gonzo zei:
Rascall zei:
eeh maak een topic man .
die man die zei van ziekenhuis, na man want klanten hadden inet eens door dat het hero was.
voor zover ik weet. maar heb nog steeds niks gehoord.
maar bedankt voor reactie allemaal
eeh maak een topic man .????
Plus+ wat een bullshit verhaal....die man zei van ziekenhuis???
Je was toch door de politie opgepakt??
spacelord zei:
dude as je dit shit had liggen snuiven was dat linea recta hospitaal geweest ...
die man.
Drientje zei:
Ik vertrouw dit topic met zijn inhoud dan ook voor geen meter.
wat, ik ga hier zomaar ff verhaaltje verzinnen bijna inet kijken op de site ?
ga is weg man geloof wel of niet hoef ik niet te weten.
Einstein zei:
Rascall zei:
want klanten hadden inet eens door dat het hero was.
????
Het lijkt me toch dat je als klant het verschil wel kan merken tussen heroïne en "sosa".
off van justitie zei ook dat het goed gemixt was.
W.F.L. zei:
Rascall zei:
maar ik denk niet dat er boete komt voor me ouders
3g heroïne kom je echt niet ongestraft vanaf hoor volgens mij, of je moet geluk gehad hebben met de politie.. Je hoort er vast nog wel van denk ik, als het geen boete is dan wel jeugdzorg..
Dr Gonzo zei:
Dude,wat voor dealer ben jij als je nog niet eens heroïne van cocaïne kunt onderscheiden???
+1.. en 3g

Vraag me af wat voor een versneden troep je moet verkopen om daar maar een beetje geld aan te verdienen
normaal koop ik ook van een andere jongen zei ik toch ik had bij deze voor deze waarmee k ben gepakt ookal gekocht bij hem en daarom zeg ik klanten merkten niet omdat ze niks ervan zeggen... dus dan denk ik je merkt het niet heh?
....En dan heb ik het nog niet eens over jou "middleman"....,lekkere dealer,hero meegeven ipv sos..
ik weet man, moet ik nog langs gaan.
---------------------------
ok maar op onze antwoordaparaat was ingesproken dan ik niet met bureau halt kom,
maar voor de rechter. maar geen datum.. maar wel dat ik iig niet naar bureau halt gaa
want dat hadden ze tege mij voogd gezegt.
Dr Gonzo zei:
omdat mensen ineenkeer beginnen over hoeveel je moet pakken ofzo om in het ziekehuis te liggen.
maar luister iedereen wats de bullshit reacties voor ik vraag g ewoon of iemand weet welke straf ik kan krijgen enige shit die gezegt word eerst is gewoon normaal ineenkeer komen mensen gek doen blijf jezelf als je niks te zeggen hebt waar ik iets aan heb zeg niks dan