opgepakt met 3 gr heroine

atbboy

Bewuste gebruiker
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...

Angramar Temenos

Badass junkie
atbboy zei:
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...

Ik kan me niet voorstellen hoe iemand een opiaat met een upper zou moeten verwarren. Ik kan me voorstellen dat als ik mdma of speed zou kopen, en ik na een snuif met blik op oneindig jeukerig en misselijk voor me uit zit te turen ik toch met een behoorlijk vraagteken naar de dealer zou stappen.

W.F.L.

Badass junkie
atbboy zei:

Right want coke is echt helemaal niet verslavend natuurlijk!

Beanhead

Badass junkie
W.F.L. zei:
atbboy zei:

Right want coke is echt helemaal niet verslavend natuurlijk!

Ik vind het al raar dat hij die heroine als coke verkocht kreeg.
:confused:

Bovenaan