Opgeslagen THC

SteenS

Experimenterende gebruiker
Hey jongens,

Ik heb vorige week een gram wiet gehaald, 'Jack Herrer' was het volgensmij, een indica dacht ik dat het is.Ik gebruik altijd mijn verdamper, ik merk meteen het verschil van deze soort, ik ben nog nooit op deze manier 'stoned' geweest, en met stoned bedoel ik niet knetter stoned maar licht onder invloed.

De eerste keer (toen het nog groen was) werd ik meer een beetje high, maar na hergebruik (wanneer het geel is geworden) gaf het echt een super loom gevoel. Wanneer ik dit gebruikt heb en ga eten, merk ik niet egt dat mijn smaak 'versterkt' is, maar wat ik wel merk en wat ook heel prettig is is dat het lijkt als of je meer eet, het voelt alsof het veel langer duurt voordat je je bord leeg hebt.

Maar, nou is er iets negatiefs.. ik heb 2 dagen achterelkaar aan wat verdampt (op maandag: een HEEL klein beetje gebruikt en na 3/4 uur nog een keer maar dan met het al gebuikte spul. En hetzelfde op dinsdag), en merk nu dat ik me nog steeds stoned voel, voel me nog steeds loom, maar niet net zo stoned als dat ik het egt zou zijn.

En sociale angst is verergert, nou weet ik dat ik het aan mezelf heb te danken.. moet ik maar niet te vaak in een week gebruiken.

Wanneer zou dit verdwijnen, want ik bedoel er zijn mensen die VET veel blowen en geen last hiervan krijgen :(

En ook nog een vraag, ze zeggen dat wiet soms angst dempt, dit heb ik nog nooit meegemaakt, welke soort zou daar het beste voor zijn om dat resultaat te krijgen? Waarom ik dit vraag is, ik zou graag een keer een klein beetje willen blowen op een feest, maar als mijn angsten juist versterkt worden kan ik niet meer genieten van het lome effect xD

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat je een ander effect krijgt van de wiet die al eens is gebruikt is denk ik te verklaren aan de verschillende soorten cannabisoïdes. Elke werkzame stof heeft zijn eigen verdampingstemperatuur, die wel rond hetzelfde punt liggen. Wanneer je die eerste keer net niet op een bepaalde temperatuur bent gekomen is bijv. de THC wel juist verdampt maar de CBD niet. De 2e keer krijg je dan dus weinig THC en veel CBD binnen, wat resulteert in verschillende effecten.

Ik reageer een beetje laat (vakantie he :sunglasses: ) maar heb je er nog last van?
Een week na gebruik zou je er helemaal niets meer van moeten merken, terwijl je de dag na gebruik inderdaad nog wat loom kunt voelen.

Wiet kan angsten inderdaad dempen, het is immers een rustgevend middel.
Maar het is ook een psychoactief middel, een licht tripmiddel zelfs.
Heb je dus al angsten/zorgen/psychische onstabielheid, dan gaat wiet je misschien juist wel de verkeerde kant op duwen en word je enorm angstig.

Als jij in een rustige thuis omgeving al merkt dat je angsten erger worden, zou ik het niet op een feestje proberen. En overwegen helemaal te stoppen.
Een soortje die je angst wat zou kunnen dempen/niet verergeren..?
Zowiso een soort met weinig THC (lastig te vinden tegenwoordig).
Dus geen haze/amnesia of witte soort.
Probeer anders eens buitenwiet te roken/dampen, is wat milder en bevat vaak veel CBD (rustgevend,angst onderdrukkend).
Hasj bevat ook weinig THC ten opzichte van andere werkzame stoffen, hasj roken is dus ook het proberen waard.
SteenS zei:
Wanneer zou dit verdwijnen, want ik bedoel er zijn mensen die VET veel blowen en geen last hiervan krijgen :(/quote]
Accepteer dat iedereens lichaam en geest anders is en anders werkt.
Blijkbaar is jouw gevoeligheid voor wiet wat hoger dan bij andere, en is je psychische stabielheid een factor die mede bepalend is voor de effecten van wiet bij jou. Probeer die sociale angsten weg te krijgen (makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard) en ik verzeker je dat je meer geniet van je wietje.

SteenS

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor je antwoord, dat is een beetje extra kalmerende informatie :P
Ik ben inmiddels een week gestopt, maar nou heb ik nog 2,5 gram 'Jack Herrer' wiet liggen, nou vind ik het zonde om weg te laten rotten :( Het kan wel een paar maanden bewaard worden maar ja niet te lang natuurlijk.

Nou zit ik er over te denken, zou ik het nou gewoon nog een keer proberen, maar dan op een dag dat ik me wat beter voel en er minder mensen in huis zijn, of zou ik het echt gewoon uitgeven aan een iemand of weggooien. Want ik vind het zo zonde, ik heb er wel €17 voor betaalt :(
Ik weet dat ik na matig gebruik (echt vrij weinig) slecht kan slapen, paniekachtig en schokken die me wakker maken heb.. het klinkt dus dom om gewoon door te gaan.

Ik vind het zo enorm jammer dat het waarschijnlijk gewoon niet mijn 'genotsmiddel' is, en verder zijn er geen andere middelen die ik kan krijgen, ja misschien wel van die middeltjes van azarius, bijvoorbeeld deze http://azarius.nl/smartshop/herbs/herb_ ... cture_15x/
Maarja ik kan dus niet bestellen want iedereen is hier altijd nieuwschierig naar wat er in zit :flushed:

Alcohol is gewoon zo ongelofelijk slecht voor me, daar merk ik ook mee dat ik maagpijn krijg en kan nu ook veel minder drinken dan eerst en het is al weer mis. Ik drink meestal 5/6 biertjes, en dan ben ik het wel weer zat.. wijn vind ik een stuk fijner maarja dat kan je alleen maar thuis drinken want iedereen denkt meteen dat je een 'homo' bent als je dat ergens bestelt ^^

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Die smartmiddeltjes werken bij de meeste mensen niet echt optimaal..

Wijn bestellen voor homo´s? Mensen die een oordeel vellen over jouw geaardheid op basis van welk drankje je besteld zijn homo.
Als je malibu cola drinkt ben je toch ook geen gay? En de hele avond doen met een blikje redbull en afgekauwd rietje maken je ook nog geen marrokaan. En als je bier drinkt, ben je dan geen boer???

Niets van aantrekken en drinken wat jij lekker vindt.

Wat je met die herrer moet doen?
Het lijkt me, hoe jij je situatie beschrijft, niet erg verstandig om het nog allemaal op te roken.
Gelukkig hoef je met drugs nooit wat weg te gooien, en kun je het vaak kwijt voor meer als dat je gekocht hebt. :sunglasses: GL m8

Bovenaan