opium vraag

MisterD

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraag:
ik ga binnenkort met een vriend samen van maanzaad opium maken maar wat is dan de beste manier om het te gebruiken? moet ik het roken of er thee van maken?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Thee van maken.
Maar je hebt verschrikkelijk veel nodig om er maar überhaut iets van te voelen.
Heb vernomen dat je iets van een 300gr maanzaad nodig hebt.

viewtopic.php?f=19&t=3558

lees dit eerst ff door, en zoek nog zelf wat info op want het de meeste ervaringen zijn niet zo positief en kunnen verkeerd uitpakken.

grts

MisterD

ja dat heb ik gedaan en ook gelezen van die jongen die dood ging maar als ik dat doe wou ik er zowizo wat coke bij halen voor het geval dat het misgaat ik weet dat dat bij mij altijd goed werkt als ik me niet zo goed voel.
maar die thee hoeveel kopjes moet ik dan drinken want die vriend van mij zegt dat hij een hele fles leegdrinkt maar dat geloof ik niet.

speeseend

Wijs gebruiker
-proest-

Coke erbij voor het geval dat het mis gaat.. Downer met een upper. Misschien kan de Coke de symptoms van een opiaat verstoppen, maar volgens mij de effecten uiteindelijk niet. Je maakt zo gebruik van een schijnveiligheid.

Good luck

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
MisterD zei:
ja dat heb ik gedaan en ook gelezen van die jongen die dood ging maar als ik dat doe wou ik er zowizo wat coke bij halen voor het geval dat het misgaat ik weet dat dat bij mij altijd goed werkt als ik me niet zo goed voel.
maar die thee hoeveel kopjes moet ik dan drinken want die vriend van mij zegt dat hij een hele fles leegdrinkt maar dat geloof ik niet.

Hoi,
daarom zei ik om nog voldoende informatie op te zoeken omtrent maanzaad.
Zelf heb ik daar geen ervaring mee, enkel een docu gekeken erover op tv.
Dus ik kan je niet met zekerheid zeggen hoeveel kopjes je moet drinken.

Hopelijk vind je de juiste informatie, grts mandragora

MisterD

speeseend zei:
-proest-

Coke erbij voor het geval dat het mis gaat.. Downer met een upper. Misschien kan de Coke de symptoms van een opiaat verstoppen, maar volgens mij de effecten uiteindelijk niet. Je maakt zo gebruik van een schijnveiligheid.

Good luck

kan ik dan beter valium erbij halen ofwat downer met downer lijkt me ook niet zoon geschikte combo, beter coke dan kan dat schijn zijn maar als ik me kop heb dat het goed gaat zal het ook eerder goed gaan dan wanneer ik wat valium erbij gooi lijkt me dat ik dan nog waziger en lahmer wordt maja das mijn kijk erop

MisterD

nee de bedoeling is ook niet dat ik de coke erbij ga doen dat is voor het geval het misgaat want nu een paar dagen na dat ik dit topic heb geopend zijn we al met een groep van 8 man die mee willen doen en dat zal nog wel groeien en daarom bestaat er altijd kans dat 1 van de 8 misgaat daarom wou ik die coke erbij halen als alles goed gaat blijft die in het sealtje tot de volgende dag maar ik weet uit ervaring dat als je met een groep drugs doet dat de kans groot is dat er iemand slecht gaat daarom wou ik dat weten ik wil het niet combineren maar ik wil ook niet dat een vriend slecht gaat

speeseend

Wijs gebruiker
Als het werkelijk mis gaat, zou ik een vriend 112 laten bellen i.p.v. zelf aanklooien met allerlei andere drugs.

Zoals eerder gezegd zal Coke de symptomen van Opiaten verhullen maar de uitwerking van Opiaten niet ongedaan maken.

MisterD

112 bellen is alleen een optie als ik iemand kapot zie gaan en meestal wil de gene die slecht gaat toch niet dat je 112 belt want dan komen zijn papa en mama erachter dat hij wazige drugs gebruikt en dan zijn die niet egt blij daarom coke want slecht gaan is ook deel in de kop en van coka gaat het slechte gevoel in je hoofd weg

Bovenaan