Opium

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PUCH

Newbie
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op dit forum dus corrigeer me aub als ik iets verkeerd vraag, ik ben me al een tijd aan het verdiepen in de geschiedenis van opium, en het gebruik daarvan, een zeer interessante, gevaarlijke en mystieke drugs. hetgene waar ik niet achter kom is: wordt opium (in rauwe vorm) überhaupt nog gebruikt in europa, is het nog bij dealers verkrijgbaar? zijn hier mensen op het forum die opium gebruiken?
,
Bvd

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op dit forum dus corrigeer me aub als ik iets verkeerd vraag, ik ben me al een tijd aan het verdiepen in de geschiedenis van opium, en het gebruik daarvan, een zeer interessante, gevaarlijke en mystieke drugs. hetgene waar ik niet achter kom is: wordt opium (in rauwe vorm) überhaupt nog gebruikt in europa, is het nog bij dealers verkrijgbaar? zijn hier mensen op het forum die opium gebruiken?
,
Bvd
Niet echt bij dealers, maar mensen die dat soort cactussen groeien en de bol open snijden en het witte melk achtige vloeistof opvangen en dat gebruiken. Maar mijn kennis daarover is beperkt van de papaver wat erin zit wat opium bevat.

Hopelijk heb je er wat aan Google het maar mocht je dat willen proberen. Het is legaal om dat te hebben zover ik weet.

Groetjes

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
,
Bvd
Welkom! Je vraagt niets verkeerd maar lees wel goed de forumregels, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Informatie over verkooppunten en dealers vragen of geven (onder andere, er zijn meer regels) is hier niet toegestaan, en kan tot een permanente ban leiden, als je je daar aan houdt is er geen probleem. :)

Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Opiaten, daar past het net beter.

Veel plezier hier!

• Like
Waarderingen: PUCH
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan