Oplosmiddellen -> LIJM

Flowkes

Belezen gebruiker
Ik weet niet echt of dit een drugs is maar het geeft naar het schijnt een soort van effect .

Ik vroeg me een paar dinges af . Is het erg gevaarlijk als ik het maar 1x tje doe . heeft iemand hier al ervaring mee ? kan iemand me wat meer uitleg geven ? ik heb al op internet gegaan maar ik wil het horen van iemand hier op het forum

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ja de TS uiteraard .....

een beetje desperate om je hersenen uit te lijmen, ik weet hoe het voelt.

Niet doen !!

:wave: :wave:

Flowkes

Belezen gebruiker
Jep ik woon in belgie :tongueout: maar ben niet zo wanhopig naar drugs aan het zoeken ofzo , kwou gewoon weten of het leuk was?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk é... Mensen gaan dit niet doen als het geen 'leuk' effect geeft! Waarom denk je dat straatkinderen die zooi inhalen? :openmouth:

Volgens mij is het toch NIET de moeite waard hoor, je hersenen sterven er gwn van af... Kies liever voor lachgas wat minder schadelijk is voor de gezondheid. (en wss nog leuker ook)

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het effect is niet leuk, de schade die je oploopt is wel groot.

Je word er duizelig van meer niet.

:cry:

Dat word je ook van headbangen.

Groet

Stonie

pieter-b

Wijs gebruiker
BuZzRiDeR zei:
Flowkes zei:
want de ene zegt hier dat het leuk is en jij zegt dat ik het beter niet moet doen :confused:?
doen!!! als je poppers leuk vind toch...
tsk..das echt appels met peren vergelijken
alcohol is ook een oplosmiddel hoor..en gbl ook...
lijm word je lichthoofdig van en relaxed...das dus wat je doet om 24 uur straatleven leefbaar te maken.
poppers is heel wat anders..dat geeft een Extreme rush, en Veel korter dan dat van lijm.
Als je poppers al ergens mee vergelijken wilt zou ik n2o zeggen, maar ook alleen omdat die ook zo rap opkomt en zo weer weg is, de rest is niet echt vergelijkbaar.. :wave:

buzzrider

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
BuZzRiDeR zei:
Flowkes zei:
want de ene zegt hier dat het leuk is en jij zegt dat ik het beter niet moet doen :confused:?
doen!!! als je poppers leuk vind toch...
tsk..das echt appels met peren vergelijken
alcohol is ook een oplosmiddel hoor..en gbl ook...
lijm word je lichthoofdig van en relaxed...das dus wat je doet om 24 uur straatleven leefbaar te maken.
poppers is heel wat anders..dat geeft een Extreme rush, en Veel korter dan dat van lijm.
Als je poppers al ergens mee vergelijken wilt zou ik n2o zeggen, maar ook alleen omdat die ook zo rap opkomt en zo weer weg is, de rest is niet echt vergelijkbaar.. :wave:
ik vind het dus wel vergelijkbaar, lijm voel ik ook maar 30sec ofzo net zoals poppers en je word er van alletwee licht in het hoofd en duizelig, alleen moet ik van poppers altijd lachen, het is gewoon heftiger dan lijm :wave:

neti

Badass junkie
snap niet waarom mensen altijd meoten lachen met wiet, paddo's of poppers... heb ik echt toaal niet

Talec

Bewuste gebruiker
ja niet doen gewoon,lijkt me niet echt goed voor je gezondheid die lijm shit
beter don't

lysergine25 zei:
Je word er duizelig van meer niet.

:cry:

Dat word je ook van headbangen.

Groet

Stonie

:wink: :mrgreen:

Suntablet

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
snap niet waarom mensen altijd meoten lachen met wiet, paddo's of poppers... heb ik echt toaal niet

bij wiet krijg ik soms een lachbui, en dan kan ik echt ni stoppe, heel plezant maar heb ik maar soms

lachgas is ook nog zoiets, sommige lachen daar heel fel van, ik moest daar totaal niet bij lachen, een glimlach wel, maar echt niet lachen. Mijn hele mond enzo werd aangenaam verdoofd, dan kunt ge toch ni lache

OT: lijm snuiven enzo kan je beter niet doen, stelt niets voor (denk ik) en het is slecht voor je hersenen. Beter een ballonetje lachgas dan :wink:

joni43

Belezen gebruiker
ik heb wel al benzine gesnoven..vond het leuk, kon het vergelijken met zat zijn, maar kreeg er daarna hoofdpijn van.denk dat dit hetzelfde is met lijm.het nadeel voor mij was dat de dag erna als ik een sigaret rookte, ze naar benzine smaakte :) was zeer voze smaak:tongueout:

Bovenaan