optreden vrijdag 31 maart 2006

HDA

Bewuste gebruiker
vrijdagavond gaan we nog eens spelen !
genre : electro / industrial / darkwave

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe. :wave:
PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen! :mrgreen: :wink:

HDA

Bewuste gebruiker
ThunderBunny zei:
Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe. :wave:
PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen! :mrgreen: :wink:
:grin:
we zouden een webcam moeten installeren, dan kunnen jullie het ook nog een beetje volgen hé ! :grin:

Dank u danku , we zullen er voor gaan... En ik laat hier wel weten hoe 't geweest is...

HDA

Bewuste gebruiker
Een kort verslagje :

De P.A. was vééél te laat en daardoor konden we pas om 21u30 het podium op na een belabberde soundcheck (wegens te weinig tijd om alles degelijk te checken)
Dus de podium mix klonk eigenlijk meer als een betonmolen, maar naar 't schijnt viel het in de zaal allemaal nog mee.

We zijn er in gevlogen, veel "choreografie" en "expressiviteit" was er echter niet te zien wegens veel te weinig plaats om deftig te bewegen op het podium...

Het deed me uiteraard deugd om te zien dat de eerste rijen aan het dansen waren geslagen en na elk nummer kregen we een hartverwarmend "woehoooew !" en "Yeaaaah !" te horen.

45 minuten volle gas geven, en dan jammergenoeg geen tijd meer voor bisnummers, vanwege de opgelopen vertraging.
Het was goed, leuk en hard. En zo hadden wij het bedoeld !

See you on tour ! :grin:

HDA

Bewuste gebruiker
binnenkort ! Ik zal eerst nog proberen enkele fotootjes te laten zien. Kwestie van de mensen hier wat angst in te boezemen... :grin: :beer:

caatje

Badass junkie
leuke aktie foto's. Treden jullie ook wel eens op grotere plaatsen op? Met grotere bedoel ik meerdere bands op een dag, meerdere podia's enzz.

HDA

Bewuste gebruiker
Wij doen alles° ! Voor de prijs van 150 €, eten en drinken (en indien in Nederland : verplaatsingsvergoeding + evt. overnachting)

° :
behalve naakt optreden / strippen :grin:

caatje

Badass junkie
HDA zei:
Wij doen alles° ! Voor de prijs van 150 €, eten en drinken (en indien in Nederland : verplaatsingsvergoeding + evt. overnachting)

° :
behalve naakt optreden / strippen :grin:

das en leuke prijs! Is het rock of punk rock wat jullie spelen? of zit ik er nu erg naast?

HDA

Bewuste gebruiker
Haha, het is Darkwave/electro/EBM (sommigen noemen het darktechno)

Als je wil weten hoe dat klinkt, zie onder : de link naar site met mp3'tjes van Massaker staccato... :grin: :wave:

caatje

Badass junkie
HDA zei:
Haha, het is Darkwave/electro/EBM (sommigen noemen het darktechno)

Als je wil weten hoe dat klinkt, zie onder : de link naar site met mp3'tjes van Massaker staccato... :grin: :wave:

oke dan hihi, zat ik er ff naast. Wij geven elke zomer een tuinfeest en dit jaar hadden we bedacht om een bandje te vragen. Het leeuwendeel van onze vrienden is meer van de rockgeneratie dus dat sluit helaas niet helemaal aan op de muziekwensen van onze gasten. Jammer :(

HDA

Bewuste gebruiker
helaas ! Ik kon het groene gras al ruiken, een coktail in de hand en lekker relaxed... keihard beats loslaten ! :grin:

Ik welk genre zoeken jullie en welk budget hebben jullie er voor over ?

caatje

Badass junkie
Een cuverband had ik in mn gedachten jaren 70/80 en Rock ( bekende nummers doen t altijd goed) is waar ze hier van houden en t budget tja €500,- ofzo? ik heb me er eerlijk gezegt nog niet zo in verdiept wat de kosten zouden kunnen zijn.

Bovenaan