Opzoek...

yannis

Newbie
Ik ga volgende week nog eens naar de shop en wil dicht in de buurt eens iets kopen voor te trippen. Ik heb er al eens salvia vandaan gehaalt en dit was positief, maar nu ben ik eens van plan om iets anders aan te schaffen. Alleen weet ik niet wat goed is of wat ik maar beter kan laten.

Hieronder een lijstje wat je er kan kopen, mocht er iemand ervaringen mee hebben of dingen weten die je er nog kan halen en die je zijn bevallen laat het me dan weten!! :wink:

alsem: Arthemisia Absinthum
betelnoot: Areca Cateche L
calamus: Acorus Calamus
catmint: Cataria Vulgaris, kattekruid
damiana: Turnera Diffusa
echtquick: Cacao, Kolanoot, Guarana en Betelnoot
focus mix: Waternavel, Ginkgo Biloba, Ginseng, Guarana en Calamus
galangal: Kaempferia galanga
ginko: Gingkoacae
ginseng: Panax Quinquefolius
guarana: Paullinia Cupana
ipomea violacea: Morning Glory; Blauwe Winde; Oliliuqui
kola noot: Cola Nitida
MAO-remmers
muira puama: Ptychopetalum alacoïdes
passiebloem: Passiflora Incarnata
salvia divinorum: Hierba Maria
sassafras: Laurus Sassafras L.
saw palmetto: Serenoa serrulata
skullcap: Scutllaria Galericulata l.
supersense mix: Damiana, Saw Palmetto en Yohimbe
valerian: Valeriana Officinala L.
waternavel: Fo Ti Tien / Hydrocotyle
wild lettuce: Lactuca Virosa
yogi-thee: Kaneel, Kardamom, zwarte Peper, Kruidnagel, Gember en Ginseng van biologische landbouw
yohimbe: Corynanthe Yohimbe

site:http://www.bazaar-roosendaal.nl/nederlands/mainpages/smartshop.html
Ps: dit is toch legaal he en mag ik dan toch posten?

Greetz. :rock:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je wilt trippen moet ik je toch truffels aanraden.
Maar zoek je iets wat effect heeft...
Ik vind Damiana + passiebloem wel relaxed effect, zeker milder dan wiet maar wel fijn.
Blauwe lotus is ook relaxed, ook lichter effect dan wiet maar vind het ook erg relaxed aanvoelen.

Spor

Wijs gebruiker
Blauwe lotus is idd een goede aanrader !

Al moet je er wel best veel van binnen krijgen. Ik vind het overigens niet per definitie milder als wiet, is gewoon anders. Ik vind het eerder "milder dan opium", ik vind het lijken op de opium high, maar dan dus milder :)

Bij azarius verkopen ze ook extract en tinctuur. Als je dan een kopje thee zet van het kruid, daar wat tinctuur bij doet en tijdens het drinken van de thee wat extract rookt zit je altijd goed. Heerlijk voor na het sporten, als je spierpijn hebt ofzo...

yannis

Newbie
Wat ik eigenlijk echt zoek is een natuurlijk product waarvan je hallucineerd of iets dergelijks. Met salvia heb ik ooit eens een zéér goede trip gehad waar ik mee hallucindeerde, maar nu zoek ik iets anders dan salvia en waar je ook mee hallucineert.

Wat ik nog heb gehoord zijn idd zoals Dumpy aangeeft, maar dan zou ik moetten vragen naar de space shuttle's.

Iemand nog ervaringen of aanraders met de natuur? :wink:

Greetz.

cropp

Badass junkie
die yogi thee van jou lijkt naar mijn idee wel op chai

salvia heb ik goede heftige ervaringen mee, kort maar krachtig

guarana is gewoon een upper, soort energy drankje. dat kun je ook in poedervorm krijgen maar dat smaakt naar kots als je het snuift.

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
yannis zei:
Wat ik nog heb gehoord zijn idd zoals Dumpy aangeeft, maar dan zou ik moetten vragen naar de space shuttle's.

Daar heb ik een mooie tripervaring mee :hearteyes:
Van een half doosje(per persoon) hebben ik en een maatje van mij toch een paar uur hele dikke visuele effecten gehad, veel kleuren en en lichte hallucinaties..
Ik denk dat als je een heel doosje neemt dat je aardig gaat vliegen :grin:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Even deze omhoog halen.

Ik zat net wat op internet te lezen en ik zag dat GALANGAL: "Kaempferia galanga" wel leuke effecten heeft, ook de wijze van inname spreekt me erg aan. Hier wat informatie die ik vond.

Galangal is familie van de gember. Zij komt voor in de tropische gebieden van Afrika en Zuidooost-Azië. Het is een kleine plant met kleine witte bloemen en grote groene bladeren. Van de bladeren wordt in Zuidoost-Azië thee getrokken dat wordt gebruikt als natuurmiddel, onder andere voor een verzachtende invloed op de keel, voor soepele gewrichten en ter verzorging van de ogen. Ook wordt het vaak gebruikt als smaakversterker in het eten. In Nieuw-Guinea wordt de wortel van de Galangal traditioneel gebruikt als hallucinerend middel.
Werkzame stof: Onbekend.
Effect: Het psychoactieve effect is, na consumptie, al vrij snel merkbaar. Ervaren wordt een onverwacht helder denken en veranderingen in de waarneming, met name het zien. Grotere hoeveelheden kunnen leiden tot hallucinaties.
Gebruik: Psychoactieve effecten zijn al merkbaar na een theelepel Galangalwortel. Dit kan worden gekauwd en doorgeslikt. Galangal heeft een sterke smaak die iets weg heeft van kruidnagel. Thee zetten is ook mogelijk, maar voeg dan wel honing of pepermunt toe om de smaak te verbeteren. Populair is tegenwoordig het consumeren van Galangal in combinatie met rijst. Kook hiertoe een klein beetje rijst die daarna vermengd wordt met een hoeveelheid Galangal naar behoefte. Op smaak brengen met bijvoorbeeld honing en daarna opeten.
Waarschuwing: Geen schadelijke bijwerkingen bekend. Tegenwoordig wordt zelfs algemeen aangenomen dat het regelmatig gebruik van Galangal een belangrijke bijdrage levert aan de gezondheid en de vitaliteit. Zo heeft Galangal een positief effect op de bloedsomloop en zenuwen. Het helpt slechte adem te verdrijven en is goed voor de spijsvertering.
prijzen:
25 gr. € 2,00
50 gr. € 3,50
100 gr. € 5,50

Ik ga het waarschijnlijk niet alleen doen dus haal ik denk ik maar gelijk 100 gram. Heb er goede verwachtingen van. Dus houd ik wat over.

Beginnen met één theelepel en dan een halfuurtje later nog eentje want ik wil er wel wat van merken.

Ook wil ik er bij blowen, ben echt wel wat gewend qua blowen, ik hoop alleen niet dat het de trip af doet zwakken, wat ik zelf niet echt verwacht.

Heeft iemand ervaring met dit product?

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Nee ik heb geen ervaring met dat product. Toevallig haal ik mijn truffels altijd bij de bazaar in Roosendaal :P
Misschien dat Baby Hawaiian Woodrose (lsa) iets voor je is. Ze verkopen het ook bij de bazaar en het geeft een leuk effect, alleen het duurt wel erg lang.
Wat ik in ieder geval niet zou kopen is Calamus. Die troep smaakt ranzig en heb er niks van gemerkt.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ja ik haal mijn truffels ook altijd bij de bazaar. Goede voorlichting ook.

Ik zat dus te twijfelen tussen Calamus en Galangal, ik zal die laatste binnenkort eens aanschaffen en gelijk om wat informatie vragen. Lijkt me echt gaaf als je van 1 theelepel al een beetje mellow wordt.

To be continued...

Bovenaan