Is dat niet gewoon heel niet pure DMT?
Misschien dat @Space 🕉 het weet, maar die zie ik hier niet veel de laatste tijd...Ja, dat denk ik ook, maar dan vraag ik mij af. Wat is dat dan wel en heeft het interessante eigenschappen? Ik heb op internet wel eens gelezen dat het gele ook andere tryptamines bevat. Als je het gele isoleer door het telkens te wassen word het op een gegeven moment zo geconcentreerd dat het oranje bruin word.
Moet @Mezelf weer proefdier zijn...Ik denk dat ik het maar moet testen op mezelf :P
Ik dacht ik doe het voor hij het zelf weer doet.Haha, mooie inkopper

De linker en midden zijn perfect te roken , van de rechts zou ik persoonlijk, als ik hem zelf niet gemaakt zou hebben niet oproken...Bekijk bijlage 8826
Dit zijn de 3 smaken. Fanta, Sprite en Cola
De linker is ongewassen en de rechter 2 is wat ik overhoud na wassen.
Ik niet , maar als het van bekende bron kom en je er de gele van kan maken zou ik gewoon eens 20mg proberen rokenMaar dus vroeg ik mij af of iemand dat ooit gerookt heeft. ^^
Heb jij wel eens DMT in huis gerookt? Nu het kouder is buiten en regent zou ik het binnen willen doen, maar weet niet hoe lang blijft hangen.Ik niet , maar als het van bekende bron kom en je er de gele van kan maken zou ik gewoon eens 20mg proberen roken
Heb al ergere dingen gerookt![]()
Ik zeg niks................Ik dacht ik doe het voor hij het zelf weer doet.![]()
Kan dat als je gewoon gedroogde mimosa wortel hebt ? Sap is er toch al uit dan?Volgens mij zijn er plantvetten meegekomen bij de extractie.
Maak het jezelf makkelijk man , 1x maken en je bent er vanaf , ik rook het in nix anders meer.Oke, Ik heb het gister geprobeerd. Ik moet zeggen mijn rook apparaat is niet echt optimaal, maar in mijn ervaring is dat bruine spul wel psychoactief alleen je moet er 2 keer zo veel van roken.
Misschien moet ik maar zoon dure pijp kopen of iets verzinnen voor mn bong. Tis een pain in the ass om genoeg binnen te krijgen om tot het punt te komen dat mijn huiskamer zijn vaste vorm verliest.
Ik gebruik zelf ook verpulverde wortelbast. Er komt daarbij ook geel/oranje vettig spul mee voordat ik de DMT was.Kan dat als je gewoon gedroogde mimosa wortel hebt ? Sap is er toch al uit dan?
Ik bestel altijd schreded , dus weet niet wat ruwe wortel of bast is als je het toekrijgt ?
Ja ik mag spijtig genoeg mijn extractie methode niet delen , maar hij gaat recht van de "mud pie" de vriezer in na het filteren van de pie met "enter product" , 12 uurtjes de vriezer in en dan komen er mooie witte kristalen uit die vanaf de 3de batch ongeveer wat gelig worden.Ik gebruik zelf ook verpulverde wortelbast. Er komt daarbij ook geel/oranje vettig spul mee voordat ik de DMT was.
Verder ben ik ook geen expert hoor. Wellicht eens op DMT Nexus kijken.
Als het er helemaal wit uitkomt hoef je het lijkt me ook niet te wassen. Misschien wel handig bij die laatste batch.Ja ik mag spijtig genoeg mijn extractie methode niet delen , maar hij gaat recht van de "mud pie" de vriezer in na het filteren van de pie met "enter product" , 12 uurtjes de vriezer in en dan komen er mooie witte kristalen uit die vanaf de 3de batch ongeveer wat gelig worden.
Maar ik moet nix wassen of zo na het mixen van de "pie", het product waarin ik het mix en extracteer gaat doorzichtig de vriezer in na het zeven , en na een half uurtje komen de kristalen tevoorschijn..
Ik heb nog nooit iets moeten wassen ofzo omdat ik Residu heb zoals zen rechter foto.
Eerste 2 batches spierwit en dan begint het op de linkse te lijken.
Die houd ik dan gescheiden van elkaar.
Maak het jezelf makkelijk man , 1x maken en je bent er vanaf , ik rook het in nix anders meer.
Geen goede met gaas of glazen pijpje.
Super handig en beter als "the machine 1.0".
Ik heb deze methode ook geprobeerd, maar ik vond het erg zwaar op m'n longen... Doe mij maar the machine met een liquid pad erin. Dan is het altijd alleen maar damp en dan is er niks verbrandt.Maak het jezelf makkelijk man , 1x maken en je bent er vanaf , ik rook het in nix anders meer.
Geen goede met gaas of glazen pijpje.
Super handig en beter als "the machine 1.0".
Ik kan men vuur goed hanteren ondertussen , geen last van verbrande dmt.Ik heb deze methode ook geprobeerd, maar ik vond het erg zwaar op m'n longen... Doe mij maar the machine met een liquid pad erin. Dan is het altijd alleen maar damp en dan is er niks verbrandt.
Hoe witter hoe puurder that's for sure. En wat ik heb gemerkt, de witte dmt, als je het met de juiste temp verdampt bijna niet stinkt. En die oranje substantie ruikt al als je het nog niet eens verwarmd heb.
Letterlijk oorsmeer consistentie? Klinkt als freebase DPT. Indien je extractie gewoon een beetje oranje is dan zitten er wat plantvetten/alkaloïden in je DMT. Kan je zo laten of als je het wit wilt hebben nog een keer wassen.
Allemaal waar over de zuiverheid maar echt waar mensen. Je DMT kan nog zo wit zijn... na een jaartje begint het toch echt te verkleuren. Plantenvetten onzuiverheden of niet...het verkleurd gewoon. Helemaal niet erg en werkt dan nog prima.Heb je de extractie zelf uitgevoerd? Als het een beetje plakkerig en bruin is zit er vaak nog veel van de planten vetten doorheen, kun je prima roken en op trippen. Is alleen niet erg puur, je kunt het altijd nog 1 of 2 keer door een re-crystalisation proces halen. Erg simpel met een flesje aanstekervloeistof, of nog goedkoper, wasbenzine. Ik krijg ook nooit in 1x witte kristallen.
"All is fine, its a superficial oxidation. It should be equally active"Allemaal waar over de zuiverheid maar echt waar mensen. Je DMT kan nog zo wit zijn... na een jaartje begint het toch echt te verkleuren. Plantenvetten onzuiverheden of niet...het verkleurd gewoon. Helemaal niet erg en werkt dan nog prima.
Dit mag niet besproken worden hier.Ik wil zeker dmt proberen zwz meerdere keren hoe maak ik dat makelijkst
Dit ook niet. Lees de huisregels nog even door anders.Of hoeveel kost het om het zo te kopen
Oke zal niet meer gebeurenDit mag niet besproken worden hier.
Dit ook niet. Lees de huisregels nog even door anders.
Citaten.Dit mag niet besproken worden hier.
Dit ook niet. Lees de huisregels nog even door anders.
Ik heb deze methode ook geprobeerd, maar ik vond het erg zwaar op m'n longen... Doe mij maar the machine met een liquid pad erin. Dan is het altijd alleen maar damp en dan is er niks verbrandt.