500mg oplossen in 1ml E-liquid.Dus het moet een beetje te roken zijn zonder teveel techniek.
Herkenbaar, dat heb ik ook geprobeerd met niet rokers... En dat werkt niet idd.Das jammer. Vaporizers zijn niet goedkoop. Dan word het waarschijnlijk een gok van 125 euro als niemand daar ervaring mee heeft.
Changa roken met bong dat lukt mij wel, maar ik wil dmt samen met iemand roken die 0 rook ervaring heeft. Dus het moet een beetje te roken zijn zonder teveel techniek.
Hoe groot is dan de kamer waar het in verdampt?Ik zat te denken een flowermate nano op mijn bong te zetten en dan de bong als luchtkamer te gebruiken om de damp mee op te vangen. En dan in 1 hit alles naar binnen slurpen :P
De eerste keer dat ik een goede hit had weten te halen was door een crackpijpje vast aan een fantafles te plakken en dat als een soort bong te gebruiken.
Toen veranderde mijn huis in een computerspel. ^^
Same , flowermate met wax m/dab pod of alu folie failde telkens.. Ik heb zelf een flowermate mini en die doet het kunstje helaas niet.
Ik zou kunnen rangen welk type hij precies heeft maar goedkoop zal die niet zijn. Reken zeker op iets van 200,-
Ik heb wel 1x een bijna breaktrough ervaring gehad met m'n eigen flowermate mini, maar toen had ik er ook 80mg dmt ingestopt 😝
Leuke tip om te proberen !Hoe groot is dan de kamer waar het in verdampt?
Die jongen waar ik het over had die vult er ook ballonnen mee. Hij zegt dat de damp dan echt heel zacht is op je longen en dat je in 1 haal een breaktrough kan hebben.
Hoe groot is dan de kamer waar het in verdampt?
De inhoud grootte van de capsule is het allerbelangrijkste bij dmt vapen in een vaporizer. Mijne is duidelijk te klein, of ik er nu een verlengstuk op zet of niet. En aan het einde van de rit is toch m'n dmt verdwenen 🤷🏼♂️De inhoud van mijn bong is iets meer dan een halve liter, maar je kan de damp concentreren in de bong door rustig te trekken. Zo krijg je ook met wiet gekke gele wolken waar je veel te hard op gaat :P
Omdat het met een crackpijp en een fanta fles wel redelijk ging. Dacht ik als ik de dmt rustig kan verdampen met een vape en dan opvangen voor je het rook.
Ik neem aan dat jullie het direct uit de vape rookte en dat het dan te langzaam verdampte voor een grote hit? of was de capsule niet groot genoeg voor de hoeveelheid dmt?