oranje wiet

cropp

Badass junkie
ik had gister een beetje houtkleurige oranje wiet, super droog.

we hebben het maar gewoon opgerookt, het smaakte niet echt naar wiet, een beetje teerachtig.

na 2 jointjes was ik nog niet wazig, na de derde in een klap super wazig, ook niet echt stoned of zo ik had gewoon best een dikke trip van zeker 3 uur

mijn vraag is dus: wat heb ik nou presies opgerookt??

caatje

Badass junkie
cropp zei:
ik had gister een beetje houtkleurige oranje wiet, super droog.

we hebben het maar gewoon opgerookt, het smaakte niet echt naar wiet, een beetje teerachtig.

na 2 jointjes was ik nog niet wazig, na de derde in een klap super wazig, ook niet echt stoned of zo ik had gewoon best een dikke trip van zeker 3 uur

mijn vraag is dus: wat heb ik nou presies opgerookt??

Wat kan jou het nu nog schelen? Het zit er toch al in..... :wink:

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ik was vanmiddag bij the Grasshopper in eindhoven, stond onderaan op de lijst aarbeienwiet. Ik nog nooit van gehoord, dus die neem ik. Is het rode wiet die ook nog echt stinkt naar aarbeien. Toch maar gehouden natuurlijk... Echt smaken naar aardbeien doet het niet en heel sterk is hij ook niet, wordt er maar een beetje stoned van. Kostte btw 8,5 euro de gram.

De volgende keer neem ik maar weer gewoon k2 of northernlight.

takala

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het gewoon hele rijpe wiet is. Het is zeker niet dat het veelvoorkomend is in een coffeeshop, maar bij de Baron in Breda heb ik eens 5gr rijpe amnesia gehad. Die zag er ook net verdord uit, met zo'n bruinig goud tintje. Zou ik wel wat voor betalen om dat nogmaals in m'n longen te hebben!

hodgepodge

Bewuste gebruiker
takala zei:
Ik denk dat het gewoon hele rijpe wiet is. Het is zeker niet dat het veelvoorkomend is in een coffeeshop, maar bij de Baron in Breda heb ik eens 5gr rijpe amnesia gehad. Die zag er ook net verdord uit, met zo'n bruinig goud tintje. Zou ik wel wat voor betalen om dat nogmaals in m'n longen te hebben!
Maar Amnesia is meestal hele goede Haze, dat smaakt heel anders en de uitwerking is haast altijd zeer goed bij dat spul.
Die aarbeienzooi is echt vuurrood, zal straks even een pic posten. En de geur die ervan af komt lijkt ook bj lange na niet die van wiet, maar ruikt echt puur naar aarbeienzooi.

In ieder geval zal ik hem niet meer nemen. Veel te duur voor veel te slappen wiet.

takala

Bewuste gebruiker
hodgepodge zei:
takala zei:
Maar Amnesia is meestal hele goede Haze, dat smaakt heel anders en de uitwerking is haast altijd zeer goed bij dat spul.
Die aarbeienzooi is echt vuurrood, zal straks even een pic posten. En de geur die ervan af komt lijkt ook bj lange na niet die van wiet, maar ruikt echt puur naar aarbeienzooi.

In ieder geval zal ik hem niet meer nemen. Veel te duur voor veel te slappen wiet.

Hoewel ik er wel een foto van zou willen zien had ik het niet over jouw wiet, maar over die cropp :)

gtje

Bewuste gebruiker
hey mensen er zijn veel soorten die mooie oranje stampers aan maken .... een mooi voorbeeld daarvan is o.a orange bud maar die wiet geef vaak wel duidelijk effect !!!

misschien is het een doorgekruist soortje met een soort die niet meer dan 8 % thc bevat .... dit soort wietjes hebben vaak eebn lichte highe uitwerking en je kunt je der de hele dag mee suf roken !!!

rode wiet????? das merkwaardig en erg intressant heb ik nog nooit gezien ... ik heb planten wel de gekste kleuren zien krijgen van groen naar gele,paarsige,blauwe en rode tinten !!! mooi voorbeeld daarvan is mate hari van basic seeds ... lekker en makkelijk soortje te kweken en zeker een van de mooiste planten in het najaar !!

maar goed terug komen op de rode wiet was het niet gewoon licht paars ????? ( btw blauwe toppen heb je ook dat rode er ook zullen zijn zal me eigenlijk niets verbazen :P )\

greetzzz gtje

cropp

Badass junkie
ik heb er een beetje onduidelijke foto van op mijn telefoon ( slechte camera) maar hoe post ik die

Bovenaan