Orginele gele 3MMC

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
In de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.

De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.

Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)

Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Nihao vragen voor verkoopcontact mag hier niet. Bedoel je deze (anno 2020)?

Bekijk bijlage 60378
ze hebben wel eens gezegd van dat je van 3-mmc naar kattenpis zou gaan ruiken, wat moet doelen op de zwavel denk ik. moet die gele kleur dan komen van de zwavel? weet je nog hoe die gele rook? was dat ook zwavelachtig net als sommige andere cathinones?

totaal offtopic maar. zit nu terug te kijken op archive.org toen 3-mmc nog bij de vendors lag. 3.50 per gram bij maximale afname. zie ook etizolam staan. 28 cent per pellet bij maximale afname.. 🙈

als ik destijds de zelfde liefde voor rc's had als nu, had ik 2 kilo 3mmc en 10k etizolam pellets gehaald (bijna 10k samen). zou nu meer dan een halve ton waard zijn. wat een gemiste kans.

XMR

Wijs gebruiker
Bedoel je zulke?20240321_101309.jpg

Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
In de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.

De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.

(vandaar 3CMC en 2mmc)

Bedoel je zulke?Bekijk bijlage 60381

Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
ze hebben wel eens gezegd van dat je van 3-mmc naar kattenpis zou gaan ruiken, wat moet doelen op de zwavel denk ik. moet die gele kleur dan komen van de zwavel? weet je nog hoe die gele rook? was dat ook zwavelachtig net als sommige andere cathinones?

totaal offtopic maar. zit nu terug te kijken op archive.org toen 3-mmc nog bij de vendors lag. 3.50 per gram bij maximale afname. zie ook etizolam staan. 28 cent per pellet bij maximale afname.. 🙈

als ik destijds de zelfde liefde voor rc's had als nu, had ik 2 kilo 3mmc en 10k etizolam pellets gehaald (bijna 10k samen). zou nu meer dan een halve ton waard zijn. wat een gemiste kans.
De geur herinner ik me niet, volgens mij was die maar vaag aanwezig. Ook oraal genomen met vrienden. Was wel de eerste keer dat ik echt goed ging op dit middel na een paar teleurstellingen.

Nee, dit is wat ik bedoelde.Bekijk bijlage 60389
Das gewoon normale preban 3-mmc.
Kan je gewoon bij de Chinees halen tegenwoordig onder de naam Kroepoek.

IMG_0644.jpeg

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Nou ik weet hoe lastig hier aan te komen is.
Elke dealer wil deze miauw, zoek hier al langer naar maar het komt niet meer binnen vannuit china/india door nieuwe strenge wetgeving.
Denk dat je niet iets anders hebt als wat ik bedoel.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Ja, dat denk ik toch.
Ben hier puur voor kennis, niemand om me heen heeft enig verstand van 3m maar denken wel alles te weten.
Hier zijn toch de wat meer ervaren gebruikers en kan er toch wel wat meer zekerheid uit krijgen dat die 3m waar ik het over heb de beste is.

Lemmy

Badass junkie
Ben hier puur voor kennis, niemand om me heen heeft enig verstand van 3m maar denken wel alles te weten.
Hier zijn toch de wat meer ervaren gebruikers en kan er toch wel wat meer zekerheid uit krijgen dat die 3m waar ik het over heb de beste is.

We zijn geen testlabo.

• Like
Waarderingen: Plex

Raver

Badass junkie

Lol.

Zelfde had ik met bitcoins toen ze net er waren. Op een darkweb site kon je ermee betalen. Geloof dat ze toen 50 euro waard waren. Ik wilde er een berg kopen maar t lukte me niet met die wallet etc. Dat stond destijds echt nog in de kinderschoenen. Ook een flinke gemiste kans. 😭

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vond er zelf niks aan eerlijk gezegd. (in pilvorm)
Je weet de dosis dan ook niet echt. Niet elke pil is even goed verdeeld en dosis kan variëren van pil tot pil. De eerste drie ervaringen waren ook pillen oraal (2020) en vond het underwhelming. Dan eens kristallen afgewogen, in een capsule gedaan en een heel memorabele oud & nieuw gehad 🥰✨

Lemmy

Badass junkie
Je weet de dosis dan ook niet echt. Niet elke pil is even goed verdeeld en dosis kan variëren van pil tot pil. De eerste drie ervaringen waren ook pillen oraal (2020) en vond het underwhelming. Dan eens kristallen afgewogen, in een capsule gedaan en een heel memorabele oud & nieuw gehad 🥰✨

Het zou een mengeling van MDMA en coke moeten zijn. Wel, dat warme heb ik wel even gevoeld, en in de verte heel even iets wat me deed denken aan coke. Maar al bij al heeft de werking zo'n 15 minuten geduurd.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het zou een mengeling van MDMA en coke moeten zijn. Wel, dat warme heb ik wel even gevoeld, en in de verte heel even iets wat me deed denken aan coke. Maar al bij al heeft de werking zo'n 15 minuten geduurd.
Als je het rustige euforisch gevoel van goeie cocaïne bedoelt dan wel, bij 3-mmc dan. Het bubbel gevoel mist wel wat, tenzij je overdreven hoog doseert (~400-500mg in 1x - NIET doen voor de mee lezers).

De 'mefi' die ik momenteel op Vlaamse edm feestjes zie rondgaan voelt eerder oppeppend, richting het gevoel van 3-FA.

4-MMC vind ik dan eerder écht MDMA met speed ofzo in goeie synergy. Snel uitgewerkt maar herdoseerbaar.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De beste 3-mmc die ik in de beginperiode had waren spierwitte dikke kristallen.
Beetje zoals brokken suiker.
Niets wat ik hier terug zie op de foto's.
Was ook totaal nog niet zo populair, 4-mmc was net geband.
Zo'n 3-mmc nooit meer terug gezien.
De opvolgende batches waren ook niet meer hetzelfde.
En de laatste bestelde gram 3-mmc via een vendor kwam niet eens dicht in de buurt van toen.

Loveuppers24

Bewuste gebruiker

En had een gele gloed.

(vandaar 3CMC en 2mmc)

Toevallig

En had een gele gloed.

(vandaar 3CMC en 2mmc)

Toevallig heb ik een goede vooraad van die gele indische echte 3MMC weten te bemachten en mijn god wat is dat een goed lekker spul zeg

En had een gele gloed.

(vandaar 3CMC en 2mmc)

Toevallig heb ik die echte goeie indische 3MMC weten te bemachten en wat is dat een goed spul zeg

Bovenaan