Worstenjongen zei:Ikzelf heb
original 69 klein normaal formaat flesje gehad met witte en rooie dop
En bij iemand anders heb ik ook nog een langere smallere gezien...
Maar deze zijn echt bekend onder de oudere pplzz
joey-f zei:whizkid zei:hallo allemaal.
die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad.
ook de inhoud is de helft van de original 69.
jaa ik heb ook hele andere flesjes heb er wel foto van van deze space je echt lekker![]()
Worstenjongen zei:Volgens iemand die ik ken, die de "oudere" flesjes heftig hebben Misbruikt
Die hadden de nieuwe versie geprobeerd en zeiden dat die tegenviel
Worstenjongen zei:Jup alleen ben ik bang dat in de nieuwe uitvoering minder zit
nicolai zei:waarschijnlijk is die 2e ook gewoon mdma. je reageert er soms gewoon anders op. maar zoals jij het beschrijft zou het ook ghb kunnen zijn. maar ik kan me niet voorstellen dat het echt ghb is, want dat hoort niet in die flesjes te zitten.SOmeOne__ zei:20 euro voor 1 flesje??
Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effectDan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.
Weet iemand hier nog iets meer over??
Everio zei:SOmeOne__ zei:20 euro voor 1 flesje??
Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effectDan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.
Weet iemand hier nog iets meer over??
Jij vind die 20 euro al veel? omdat jij 12 euro per flesje betaald?
En als ik je zeg dat ik 2.50 per flesje betaal? Met een wite dop overigens! getest op 180mg
MDMA en Blue Curacao...
whizkid zei:Worstenjongen zei:Volgens iemand die ik ken, die de "oudere" flesjes heftig hebben Misbruikt
Die hadden de nieuwe versie geprobeerd en zeiden dat die tegenviel
ik hoor hele andere berichten.
ze zijn heftiger dan voorheen, slaan in als een bom...geen nawerkingen en is niet tracerbaar..

dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie..Pikachu... zei:alcohol, ketamine en ghb
underworld zei:dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie..Pikachu... zei:alcohol, ketamine en ghb
lijkt me beetje onwaarschijnlijk. of mischien dat ze het aangepast hebben vanwege de mdma crisis.
dan zal hij wel hele aparte gezichten getrokken hebben van de ketamine die erin zit, of het is gewoon bullshitPikachu... zei:underworld zei:dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie..Pikachu... zei:alcohol, ketamine en ghb
lijkt me beetje onwaarschijnlijk. of mischien dat ze het aangepast hebben vanwege de mdma crisis.
hij nam er ook altijd maar een half dopje van
underworld zei:dan zal hij wel hele aparte gezichten getrokken hebben van de ketamine die erin zit, of het is gewoon bullshitPikachu... zei:underworld zei:dat is voor onervaren mensen echt een kots combinatie..
hij nam er ook altijd maar een half dopje vanketa is echt ranzig om in je mond te krijgen..
en lijkt me zowieso onwaarschijnlijk dat in een half dopje dat allemaal zit, werkzame dosis van keta oraal ligt aardig hoog.
Als je een beetje nadenkt, zul je toch moeten beseffen dat je niet kunt oordelen over de inhoud aan de hand van de kleur van de dop. Denk je nou echt dat elk flesje blue 69 dat er bestaat met een zwarte dop dezelfde inhoud zou hebben?DrugsratSittard zei:Mijn vrienden en ik hadden Original 69 met zwarte dop, ik lees alleen witte en rode dop.
Zaterdag wordt het 69 met witte dop.
Wat is daarvan de inhoud?
En van de rode en zwarte dop dan?
De 69 met zwarte, heb ik gehoord zou gelijk zijn aan 2.5 pil.
Witte Wilgenbast extract (Salix alba), Kola extract (Cola acuminata), Guarana extract (Paullinia cupana), Haver extract (Avena sativa), Siberische Ginseng extract (Eleutherococcus senticosus), Panax ginseng extract, Passiebloem extract (Passiflora incarnata), Betonie kruid extract (Betonica officinalis), Aziatische Waternavel extract (Centella asiatica), L-Arginine, Ascorbinezuur (Vitamine C), L-Fenylalanine, Niacine (Vitamine B3), Taurine, L-Tyrosine, Vitamine B6, Zwarte peper (Piper nigrum), Gember (Zingiber officinale), Bonekruid (Satureja hortensis)
en gevoel van totale extase is het meest overweldigende gevoel dat je kunt meemaken
Laatste reactie in dit topic: 7 juni 2010. Daarnaast is het combineren van speed en mdma extra schadelijk voor je bovenkamer. Gooi er nog ghb en alcohol bij en je toxische cocktail is compleet.Ff serieus. Blue 69 bevat mdma speed ghb. Geen cafeïne zoals soms beweerd word. 69 komt van het seksstandje 69. Het word ook de verkrachtingsdrugs genoemd aka Spaanse vlieg als er een hoge dosering ghb inzit. Een liter 69 (goede sterke) bestaat uit.
400 ml Blue curaçao , 400ml GHB, 40gr mdma en ongeveer 100gr speed.
groene buisjes (Hulk of 007)
is met pisang among 140gr speed en 80gr mdma. Derest alleen pisang among
Als je het wilt maken 1 Vd 2 raad ik t aan om te verwarmen in een pan zodat de stoffen goed mengen en oplossen. Zodat ne geen korreltjes of iets gebruikt. De soort mdma maakt niet uit cola of champagne. Als het maar geen pillen zijn. En de speed moet uiteraard nat zijn.
Jojo gebruikze
* modknip: gevaarlijk recept, dus kunnen we onder productie (forumregel #1) plaatsen = niet toegestaan *
Welja, geef anders even een paar receptjes voor de productie van een liter puur vergif. Mag dit wel volgens de forumregels @Mevrouw Pløp ?