original 69

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
het bestaat uit een drankje met mdma en een beetje amfetamine er in opgelost,
het is zeer goed spul ( over het algemeen ) maar meestal alleen op grote feestjes te koop, kun je er aan komen is het een aanrader voor de 1e x xtc

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De general chat is niet bedoeld voor drugsgerelateerde onderwerpen, deze mag naar drugs algemeen...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Daar hoor je zoveel onzin over. Blue curacao, ghb, mdma.. Als je die combinatie wilt, maak je 'm toch zelf? Is vast nog goedkoper ook.

iNkz

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Daar hoor je zoveel onzin over. Blue curacao, ghb, mdma.. Als je die combinatie wilt, maak je 'm toch zelf? Is vast nog goedkoper ook.

Hoeveel zou jij dan in 1 zo'n flesj doen ? half flesje ghb , 0.5g mdma , half flesj blue curacao ? :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
iNkz zei:
Exceptional Insight zei:

Hoeveel zou jij dan in 1 zo'n flesj doen ? half flesje ghb , 0.5g mdma , half flesj blue curacao ? :rolleyes:
Neem een Cola fles, 1,5 liter. Dan zou ik de helft vullen met ghb, ja, 0,5 gram mdma should do the trick en dan de rest Blue Curacao. Succes met wakker worden!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het fijn om te weten wat in ik neem dus als ik het zou willen meng ik het wel. En inderdaad ook wel goedkoper als ik hoor hoeveel zo dom flesje kost.

cropp

Badass junkie
ik ben echt een nookie op GHB gebied, maar het is toch niet echt de bedoeling om het te mixen met alcohol?

Oom Klaas

Badass junkie
Of het de bedoeling is bepaal je zelf uiteraard :P
Maar het is niet erg verstandig, dan ga je wel sneller out.
Een biertje of 2 bij een middelmatige dosering kan echt geen kwaad.

Maar de alcohol die in original 69 zit is zo weinig, klein flesje waarvan een deel blue curacao, dat het niet veel effect zal hebben.

'k Heb 1 keer een flesje bemachtigd, zag er precies uit als deze van google:

Voelde wel lekker, naar m'n gevoel zat er denk ik tussen de 100 en 130 mg mdma is en waarschijnlijk ghb maar tjsah zonder te testen kan ik dat niet zeker weten.
'k Vond het wel vies smaken, maar 'k vind blue curacao ook niet lekker.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Volgens mij zijn dat de nieuwere flesjes, van die foto hierboven. De flesjes van vorig jaar waren wat dunner, van een goeie vriend van mij die ze allebei heeft gepakt vond hij die van vorig jaar veel beter.

Die van vorig jaar waren volgens mij wel bijna 200 mg mdma, half flesje was namelijk genoeg om goed drop te komen. Ook zit er volgens mij geen ghb in, wel een hele rij aan andere stoffen. Diezelfde vriend was namelijk gepakt op ground zero, nog steeds in 2008, met zo een flesje en die hebben ze ter plekker geanalyseerd, maar hij wist niet meer te vertellen dan dat het een hele lijst was.

Voor de rest waren ze wel lekker maar veels te duur, beter koop je mdma.

Bovenaan