osama binladen dead

Elektronik_dynamite

Badass junkie
De geheime dienst van Saudi-Arabië meldt dat Osama Bin Laden, leider van het terroristennetwerk al-Quaida, eerder dit jaar overleden is. Bin Laden zou in augustus tyfus op hebben gelopen en zou dit niet hebben overleefd. Dit schrijft de Franse krant L'est Republicain vandaag op zijn website.

De krant baseert de uitspraken op een document van de Franse geheime dienst. De dienst zou de Franse president Jacques Chirac donderdag hebben ingelicht over de dood. Volgens het document "heeft de Saoedische geheime dienst, volgens een doorgaans betrouwbare bron, de informatie verkregen dat Osama bin Laden dood is. De leider van al-Qaida zou gestorven zijn na een hevige aanval van tyfus, op 23 augustus 2006 in Pakistan." Ook was het volgens het document onmogelijk voor medisch hulp om Osama te bereiken omdat deze in een erg onbereikbaar gebied zat. Bronnen in Pakistan en Europa, die al-Qaida nauwlettend volgen, zeggen dat het bericht niet erg betrouwbaar is, dus of bin Laden echt dood is is moet nog blijken.

davie

Wijs gebruiker
Zou het echt zijn. Overleden aan tyfus nog wel.

Volgens mij is hij nierpatiënt en dan moet je toch elke dag aan de dialyse of zo. Volgens mij is er echt wel een dokter bij hem in de buurt gezien zijn gezondheid. Of heb ik het mis.

En als ze hem nu cremeren dan is er toch nooit echt bewijs van overlijden.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
lijkt me eerder een afleideingsmaneuvre zodat ie eindelijk weer eens uit z'n hol kan komen om weer een beetje bruin te worden zonder dat ie gelijk een tomahawk missile op ze harses krijgt :P

wicket

Experimenterende gebruiker
:P khoop ut
kzeg nie dat wij lieverdjes zijn maar daar in ut midde oosten hebben ze gewoon hele trainings kampe voor zelfmoordaanslage :smilingimp: wel beter dat ze zichzelf mee opblaze

Intoxicated

Wijs gebruiker
wicket zei:
:P khoop ut
kzeg nie dat wij lieverdjes zijn maar daar in ut midde oosten hebben ze gewoon hele trainings kampe voor zelfmoordaanslage :smilingimp: wel beter dat ze zichzelf mee opblaze

bedankt voor je bijdrage...

Bovenaan