Oud pilletje?

Holy Noise

Experimenterende gebruiker
SperSIZEboon zei:
ach je merkt het vanzelf, hij zal misschien hooguit wat minder sterk zijn denk ik

Ik heb hem dik een uur ingenomen en voel hem nu wel zitten ja... Maar ben ook geen veel gebruiker, het was maar een halve! Het was een eeuwigheid geleden dat ik dat gedaan heb en bedacht me dat ik er nog 1 had. Ben alleen en dat is toch wel een stuk minder leuk...

Holy Noise

SperSIZEboon zei:
hehehe ja vooral als je een lulkick krijgt :grin:

Ja daar heb ik gelukkig niet zo last van! Alleen kan met niemand delen dat ik me nu lekker voel, haha... Ga jij nog wat doen dit weekend?

SperSIZEboon

Badass junkie
morgen werken om 6 uur maar ik ben niet echt moe nog :rolleyes:

morgenavond vast wel wat nuttigen en dan creatief wezen op een muurtje ergens :grin:

Holy Noise

SperSIZEboon zei:
morgen werken om 6 uur maar ik ben niet echt moe nog :rolleyes:

morgenavond vast wel wat nuttigen en dan creatief wezen op een muurtje ergens :grin:

Ik ben gelukkig vrij morgen! Op een muurtje creatief wezen?

caatje

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
ligt eraan waar je em bewaard hebt

Het maakt niet waar en hoe je hem bewaard hebt! MDMA zou als het nu werd opgegraven uit de oudheid nog altijd zijn werking hebben.

(wijze les van Bal0n geloof ik)

Holy Noise

caatje zei:
SperSIZEboon zei:
ligt eraan waar je em bewaard hebt

Het maakt niet waar en hoe je hem bewaard hebt! MDMA zou als het nu werd opgegraven uit de oudheid nog altijd zijn werking hebben.

(wijze les van Bal0n geloof ik)

Oké, dan weet ik dat voor de volgende keer! Thanx!

tails

Belezen gebruiker
meestal kan ik mijn pillen niet zolang bijhouden :)

het langste tot nu toe is een week en die ligge nu in men kast onder wat boeken :) :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
fragany zei:

het langste tot nu toe is een week en die ligge nu in men kast onder wat boeken :) :wave:

haha klinkt bekend :flushed: maar heb toch altijd wel voorraadje en die liggen wel langer dan dat :P

:wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
fragany zei:

haha klinkt bekend :flushed: maar heb toch altijd wel voorraadje en die liggen wel langer dan dat :P

:wave:

Bovenaan