MDMA is een erg stabiel molecuul, bijna oneindig houdbaar. Als je echt goede XTC pillen hebt gekocht kan je ze van 20 jaar geleden nog gewoon nemen. Het enige belangrijke is dat je ze op een droge, donkere plaats bewaart onder kamertemperatuur.monkah zei:Hi There,
Ik ben een paar dolfijntjes tegen gekomen in een potje van zeker 5yr geleden ;o
Vraag me nu erg af of die dingen nog wel goed zijn?
Alvast bedankt!
TrippyShit zei:^ Dusdat
Mdma blijft heel lang goed. Het zou kunnen dat het na 5jaar misschien iets in sterkte verloren is ofzo maar ze zijn nog wel te gebruiken. Mits ze droog, buiten zonlicht en op kamertemperatuur bewaard zijn. Succes dus..
caatje zei:TrippyShit zei:^ Dusdat
Mdma blijft heel lang goed. Het zou kunnen dat het na 5jaar misschien iets in sterkte verloren is ofzo maar ze zijn nog wel te gebruiken. Mits ze droog, buiten zonlicht en op kamertemperatuur bewaard zijn. Succes dus..
Bal0n zei ooit eens; Al s ze nu xtc/mdma uit de oudheid zouden vinden is het nog altijd goed bruikbaar en sterk. Als ik me niet vergis studeerd(e) bal0n chemie.
caatje zei:Bal0n zei ooit eens; Al s ze nu xtc/mdma uit de oudheid zouden vinden is het nog altijd goed bruikbaar en sterk. Als ik me niet vergis studeerd(e) bal0n chemie.
Nog eneTrippyShit zei:YeahHeb er weer zin in. 31dec!
Woop Woop :d ik ook !PuppiiiEyes zei:Nog eneTrippyShit zei:YeahHeb er weer zin in. 31dec!
Kdenk da ik het dan ook nog eens ga doen.
Heb zeker geen tolerantie momenteel![]()
PuppiiiEyes schreef:
TrippyShit schreef:
Yeah Heb er weer zin in. 31dec!
Nog ene
Kdenk da ik het dan ook nog eens ga doen.
Heb zeker geen tolerantie momenteel
Woop Woop :d ik ook !