Oudejaarscombo; MDMA met???

3970

Wijs gebruiker
Nu we de MDMA een tijdje met rust hebben gelaten, willen we in de oudejaarsnacht weer wat tot ons nemen. We blijven lekker thuis, met zijn tweetjes, kids zijn weg. MDMA nemen we dus in ieder geval, maar we willen eigenlijk ook nog wel combineren met iets anders...maar wat? Onze opties voor de combo met MDMA:

-spacecake (bereid met erg lekkere hasholie :rolleyes: )
-2C-B
-speed
-LSD

LSD is een erg lekkere combo met MDMA als Candyflip, maar aangezien we toch maar thuis blijven is het misschien jammer van de LSD..iemand suggesties, ervaringen? We willen gewoon een lekkere avond/nacht, beetje chillen en niet helemaal out op de bank liggen...beetje sex :mrgreen:

Hemi

alberthoffman

Belezen gebruiker
eerst lsd :grin: en als je de comedown nadert gewoon een dikke bom mdma nemen :wink:

ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine en ik heb nog een paddo reep :grin: niet dat ik alles ga gebruiken ofzo hehehe het is maar net waar we zin in hebben when we get home... :stoned:

IEDEREEN EEN SPACY OUD EN NIEUWE!!

3970

Wijs gebruiker
alberthoffman zei:
ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine

DMT?!?! :rolleyes:

Hemi

Pikachu

Wijs gebruiker
Eckster C zei:
3970 zei:
alberthoffman zei:
ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine

DMT?!?! :rolleyes:

Hemi

naab lool :)

sterk vocabulair 'lool'

On topic: Ga voor de candyflip. Dat je de LSD thuisneemt maakt toch niets uit? Ik denk dat je je wel zult vermaken met al dat vuurwerk om je heen.

3970

Wijs gebruiker
Mijn vrouw neemt wel LSD op oudejaarsdag, maar die vindt het dan ook fijner om thuis te trippen met LSD. Ik daarentegen wil met LSD op graag weg, dingen zien, plekken bezoeken...en trouwens, als één van ons LSD pakt, pakt de ander zeker geen LSD...Misschien dat ik nog maar eens van die lekker space-brownies moet maken :rolleyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Nou ja mdma met... alles wat je te pakken kan krijgen!!!!
Lekker stuiteren, toing toing toing and a happy new-year

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Toch fout als je kinderen hebt.. ik bedoel je noemt niet zomaar een paar soorten op. Ook al zijn ze er niet bij, zelf vind ik dat je dat hoofdstuk moet hebben afgesloten als je daaraan begint.

Maarja das mijn mening, veel plezier nog!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zou gewoon beginnen met LSD dan wat MDMA erin donderen.
Tegen de ochtend de eerste dosis 2CB erin en dan langzaam richtingt de Keta en de GHB !!!

Leipe shit ouwe !!

:hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Phreakingout zei:
Toch fout als je kinderen hebt.. ik bedoel je noemt niet zomaar een paar soorten op. Ook al zijn ze er niet bij, zelf vind ik dat je dat hoofdstuk moet hebben afgesloten als je daaraan begint.

Helemaal mee eens.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als ik nou later kinderen heb en die zijn bij opa en oma !!

Waarom zou ik dan niet mogen trippen ?

Ik snap het niet, wel peuken roken waar die kinderen bij zijn en alcohol zuipen maar geen drugs mogen gebruiken als ze bij opa en oma zijn.

Leg mij dat is uit ????????????

Stonie

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:

Ik snap het niet, wel peuken roken waar die kinderen bij zijn en alcohol zuipen maar geen drugs mogen gebruiken als ze bij opa en oma zijn.

Stonie

Omdat het ALTIJD beter is als je kinderen geen drugs gebruiken dan dat ze t wel doen, dan is er iig nooit een kans om verslaafd te raken. verder vind ik roken bij je kinderen ook niet juist, drinken wel, in mate.

Drugs keur ik dan ook het meeste af in bijzijn van je kinderen omdat ze toch een beetje in een slecht circuit komen als ze gaan gebruiken.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ik hou van de combi mdma & speed, gegarandeerd goede sexxx!!! (met alleen speed op trouwens ook :hearteyes: )

Serenity

Badass junkie
MDMA en GHB misschien? Zou niet weten of deze combi goed gaat maar dan heb je sowieso lekkere seks!
Of eerst de avond MDMA en als dit uitgewerkt is en je gaat samen naar bedje wat GHB erachteraan. Niet teveel, dan val je in slaap.

Hype

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
lysergine25 zei:

Stonie

Omdat het ALTIJD beter is als je kinderen geen drugs gebruiken dan dat ze t wel doen, dan is er iig nooit een kans om verslaafd te raken. verder vind ik roken bij je kinderen ook niet juist, drinken wel, in mate.

Drugs keur ik dan ook het meeste af in bijzijn van je kinderen omdat ze toch een beetje in een slecht circuit komen als ze gaan gebruiken.
drinken met mate wel? Wie hou je nou voor de gek jochie? Beter licht je je kinderen objectief voor zodat ze zelf een goed oordeel kunnen vellen en tot de conclusie komen dat dingen als amfetaminen/coke/crack/heroine kut zijn.

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Serenity zei:
MDMA en GHB misschien? Zou niet weten of deze combi goed gaat maar dan heb je sowieso lekkere seks!
Of eerst de avond MDMA en als dit uitgewerkt is en je gaat samen naar bedje wat GHB erachteraan. Niet teveel, dan val je in slaap.

Ik heb het zelf niet geprobeert maar MDMA innemen, uurtje later klein beetje speed. Als comedown schijnt het dan heerlijk te zijn GHB te nemen. Ontspanning en geiligheid na een avond strak staan. Vriend van me adviseert ook (zie quote) niet te veel GHB. Onder de 2 á (max.) 4 ml blijven schijnt dan erg chill te zijn.

Dan over je kinderen. Persoonlijk denk ik dat je moet uitkijken met gebruik, met name hoe vaak en hoeveel je gebruik (dat papa of mama in ieder geval niet met een OD in t ziekenhuis komen). En dat spreekt voor zich, dat je kinderen niet in de buurt zijn op zo'n avond.

Verder zou ik ook streng zijn voor je kinderen zelf als ze beginnen met experimenteren. Adviseer ze een leeftijd dat ze er klaar voor zijn, en dat ze zeer voorzichtig doen. Uit de ontwikkelingpsychologie blijkt dat slecht grenzen stellen door ouders bijdraagt aan risicogebruik van de kinderen. Maar ja, dat is ook maar mijn acedemische kennis. Als jullie maar veel overleggen en er open over zijn komt t wel goed. Verder zie ik persoonlijk geen etische bezwaren drugs te gebruiken als je kinderen hebt. Als je het maar niet doet waar ze bijzijn, of wanneer het hen gezondheid schaadt (roken bv.).

groetjes en happy new year alvast :wink:

Monk(ey)

3970

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:

Hier kan ik je even niet volgen; wat bedoel je met dat ik dat hoofdstuk afgesloten moet hebben? Als wij drugs gebruiken, dan doen we dat waar de kids niet bij zijn. We gaan (denken we) behoorlijk verstandig om met de drugs die we gebruiken, en zie dan ook het probleem niet met kids...

Maar goed, on-topic; mijn schatje heeft vanmorgen rond 10 am LSD tot zich genomen, en geniet daar nu heerlijk van. Voorlopig is ze nog niet aan MDMA toe, ze heeft het nog te druk met alles om haar heen :mrgreen:

Ik zelf heb vanmorgen een bommetje speed op, voel me lekker energiek, en heb gewoon een goed gevoel in mijn lijf. We zien wel hoe de dag verder verloopt, ik heb in ieder geval een paar leuke dvd'tjes gehuurd, en we hebben allerlei lekkers op tafel staan. Life is great!! :rolleyes:

Hemi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ja toch de kids zijn er niet Darkscope ... die zijn elders.

Genietzzeeeeeeeeeeee

Happy New Year Folks

Stonie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
3970 zei:
Phreakingout zei:

Hier kan ik je even niet volgen; wat bedoel je met dat ik dat hoofdstuk afgesloten moet hebben? Als wij drugs gebruiken, dan doen we dat waar de kids niet bij zijn. We gaan (denken we) behoorlijk verstandig om met de drugs die we gebruiken, en zie dan ook het probleem niet met kids...

Hemi

Ik ben het met je eens hoor! Ik heb zelf nog geen kinderen, maar mijn lief en ik hebben het wel in de (nabije) planning zitten. Ook houden we er allebei van om samen lekker op de drugs te gaan en dit willen we zeker ook nog eens af en toe beleven als er eenmaal kinderen zijn. Uiteraard niet waar zij bij zijn, maar de intieme drugsmomenten met z'n tweetjes willen we in onze toekomst met kinderen ook zeker niet missen! Je leeft in het dagelijks leven al genoeg voor je kinderen, als ze dan eens een nachtje uit logeren zijn, is het extra fijn om samen iets heerlijks en intiems te beleven, dat wat verder gaat dan je dagelijkse routine lijkt mij! Happy new year en geniet er van!!!

3970

Wijs gebruiker
Little Monk zei:
Dan over je kinderen. Persoonlijk denk ik dat je moet uitkijken met gebruik, met name hoe vaak en hoeveel je gebruik (dat papa of mama in ieder geval niet met een OD in t ziekenhuis komen). En dat spreekt voor zich, dat je kinderen niet in de buurt zijn op zo'n avond.

Verder zou ik ook streng zijn voor je kinderen zelf als ze beginnen met experimenteren. Adviseer ze een leeftijd dat ze er klaar voor zijn, en dat ze zeer voorzichtig doen. Uit de ontwikkelingpsychologie blijkt dat slecht grenzen stellen door ouders bijdraagt aan risicogebruik van de kinderen. Maar ja, dat is ook maar mijn acedemische kennis. Als jullie maar veel overleggen en er open over zijn komt t wel goed. Verder zie ik persoonlijk geen etische bezwaren drugs te gebruiken als je kinderen hebt. Als je het maar niet doet waar ze bijzijn, of wanneer het hen gezondheid schaadt (roken bv.).

groetjes en happy new year alvast :wink:

Monk(ey)

Ik denk dat ik hier eens een nieuwe topic over open, waarin ik dan deze qoute als stelling wil nemen om erover te disscussieren, als je dat goed vindt? Ik ben het zelf overigens wel volleding eens met je redenering.

Oja, en de oudejaarsnacht was geweldig met ons tweetjes, maar MDMA zit er voorlopig voor mij even niet meer in....Serotonine level= empty :wink:

Hemi

denito

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
lysergine25 zei:

Stonie

alchohol is ook drugs man , mss wle de schadelijkste die er is

Bovenaan