Ouders bewust van drugs (met poll)

Weten jouw oudders van je gebruik?

• Ja (ik woon thuis)

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee (ik woon thuis)

Stemmen: 1 100,0%
  • Ja (ik ben al uit huis)

• Nee (ik ben al uit huis)

• Ik gebruik geen drugs

• Totaal aantal stemmers
    1

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ze weten wel dat ik af en toe eens blow, maar dat doe ik echt zelden.

Van hd gebruik heb ik ze nooit verteld, al denk ik dat ze het ergens wel weten. Als er weer een deprimerende, droevige zondag aanbreekt zoals vandaag en ik weiger mijn bed uit te komen, kijkt mijn pa me af en toe met zo'n aparte blik aan. Of het komt gewoon door het gebruikelijke gepieker, of hij weet het ergens wel.

Af en toe voel ik me ook wel een beetje een schurk dat ik het zo achter hun rug om doe.
Vandaag, en net als vele voorafgaande zondagen, lig ik het liefst in een donker hok een beetje voor me uit te staren tot de kater voorbij is, als m'n moeder dan bezorgd op de rand van het bed gaat zitten en vraagt of ik toch niet eens naar de dokter moet met die chronische klachten, voel ik me wel een schijnheil.
Toch denk ik dat het beter is dat ze het niet weten, misschien om hun teleurstelling te voorkomen of misschien omdat het stiekem ook wel fijn voelt om een geheimpje te hebben.

:)

raizeredge

Wijs gebruiker
ze weten dat ik blow en heb ze en poosje geleden gezegt dat ik snuif en pillen gebruik en laats weer gemeld dat ik het nog doe.me ouwe zegge altijd heb liever dat je dingen eerlijk vertelt dus dat doe ik alleen benk altijd onder invloed als ik het vertel en dat is lastig en ze wille het nooit horen ondaks dat ze altijd zeggen ik wil dat je eerlijk bent

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ze weten dat ik blow en drink. Drinken vinden ze nog niet zo erg maar blowen dat vinen ze niet super, hoewel ze het niet verbieden ofzo :) Ik ben geen klein kind meer.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ze weten dat ik drugs gebruik. Ze weten alleen niet welke drugs en hoeveel. Het enige wat ze zeker weten is dat ik ooit al coke, wiet en mdma heb gebruikt, maar ze gaan er (terecht) van uit dat ik regelmatiger drugs gebruik.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ze weten dat ik af en toe een jointje rook en een pilletje pak. Met m'n moeder heb ik daar een heel gesprek over gehad. Zij maakte zich zorgen omdat ze van die enge verhalen hoorde over xtc. Haar uitgelegd dat ik ze altijd eerst test en er genoeg water bij drink. Volgens mij stelde haar dat wel gerust. Ik denk dat veel ouders zich ongerust maken omdat ze niet weten hoe hun kinderen met drugs omgaan en wat het met je doet....

Het nadeel van mijn openheid over mijn drugsgebruik is dat mijn ouders er vanuit gaan dat ik altijd pillen neem als ik naar een feestje ga :openmouth:

Bovenaan