Hallo,
ik ben een zwaar gebruiker geweest, elk weekend was ik uit van de donderdag tot ja wanneer ik zin had te stoppen. Uitgaan was mijn leven en daar kwam altijd wel speed, sos, bollen en als slaapmutsje een joitje bij.
Iedere keer ik een relatie had gebruikte nooit, had dit dan niet nodig maar als vrijgezel was ik liever een fuifbeest.
Op een dag was ik zwanger, en voor mij was dit een donderslag bij heldere hemel want ik wou GEEN kinderen, dit paste niet in mijn leven.
Ik ben in een diepe put gevallen want stond er alleen voor en tja echte vrienden dat heb je nooit in dit milieu, heb op punt gestaan voor abortus, tot ik op de eerste echo het hartje zag kloppen, dan kon ik het niet meer over mijn hart krijgen om het weg te doen. Ik heb gebroken met alles wat met het uitgaansleven te maken had, stond er volledig alleen voor.
Ben direct gestopt met roken en nu nog altijd trouwens.
Mijn dochter is het mooiste geschenk wat ik kon krijgen, heb de eerste weken afgezien heb tot 14 maanden toe borstvoeding gegeven heb geen druppel alcohol of koffie geronken alleen het beste voor mijn dochter eet of drinkte ik, maar ben er dubbel en dik voor beloond.
Ik vind dat ik een mooi leven heb, heb zeker geen klagen, het enige waar ik erg mee zit zijn die kilo's. en het enige wat me er bij helpt nu is wat speed, ik had nogthans gezegd nooit zal ik nog gebruiken, en tja zeg dus nooit nooit. Ik ben er zeker niet fier op hoor, het enige wat ik nu effe niet wil is eten, heb echt een zwak voor eten en dat dieëten hangt effe mijn voeten uit, 42 kg bijkomen is niet niks hoor, na 15 maanden kan ik nog steeds niet in mijn oude kleren en de zomer staat voor de deur.
Hoop binnen een maand de rest kwijt te zijn en dan stop ik direct want voor de rest heb ik geen drugs nodig en steek ook nooit de nacht door ofzo ga altijd voor middernacht slapen.
En trouwens ik vind als je eens wil gebruiken dit zeker moet kunnen als ouder, idd je leven stopt niet bij kinderen, vroeger was ik altijd mijn eerste om te zeggen dat dit niet door de beugel kan, tot de dag ik zelf ouder ben geworden.
Mensen die geen kinderen hebben begrijpen dit niet.
Btw mijn grootste verslaving nu is mijn dochter Elena en zou me geen leven zonder haar meer kunnen voorstellen, er zijn soms dagen dat ik niet buiten ga met de wagen uit schrik een ongeluk te hebben, heb nu al schrik om haar later naar school te moeten brengen, dus zeg aub niet dat ik mijn kind niet graag zie he, heb verantwoordlijkheid genoeg hoor.
Groetjes v.