Ouders en Weed

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mijn ouders zijn te onwetend in geval van drugs. Ze zetten hasj en wiet op 1 lijn (niet letterlijk) met coke en speed.

Softdrugs is volgens hun ook het as van het kwaad en zodra je een keer een joint gerookt hebt ben je een junk die in de goot gaat belanden.

Maar van de andere kant, zijn alle verslaafden niet ooit begonnen met weed :tongueout:

sinfony

Experimenterende gebruiker
mijn ouders zouden me vierendelen als ze wisten dat ik af en toe een jointje rook en dat ik 2x paddo's heb gehad en nu nadenk om een keertje LSD te proberen

ik zou zelf nooit drugs proberen als xtc , speed, coke, heroine etc. gewoon leuk trippen (1x in de 2 maanden ofzo)

maargoed, ze hebben ook liever dat ik bezopen thuis kom blijkbaar

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
mijn ouders vonden mijn wiet.
Komen ze naar mij toe, ja wat is dit?
Ik vertellen, veel gezeik gehad maar toen ging ik er ook niet goed mee om.
Maar nu vinden mij ouders dat ik er wel goed mee om ga.
En ze vinden het nu wel goed als het maar niet te vaak is.
:grin:

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Mijn ouders moeten ook niks van drugs hebben, hebben het zelf ook nooit geprobeerd. Ze vinden wiet hetzelfde als coke; drugs is drugs. Een voordeel is wel dat ze het bij mij dus nooit hebben gemerkt, ondanks de penetrante wietgeur die altijd om me heen hing als ik thuiskwam :stoned:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Natural_Mystic zei:
Mijn ouders moeten ook niks van drugs hebben, hebben het zelf ook nooit geprobeerd. Ze vinden wiet hetzelfde als coke; drugs is drugs. Een voordeel is wel dat ze het bij mij dus nooit hebben gemerkt, ondanks de penetrante wietgeur die altijd om me heen hing als ik thuiskwam :stoned:

lol dat had ik dus ook met mijn ouders, kom ik harstikke strak (of brak) thuis en dat hebben ze gewoon niet in de gaten

Toen ik op mijn 13de een pakje opgerookt had merkte ze weer wel, ik kreeg toen net pas een klein snorretje en daar zat dus schijnbaar nicotine op :tongueout: , lullig

Lambik

gewoon maar hopen op dat jou ouders het ook een keertje hadden gedaan vroeger!

bij mij was dat dus zo , heb verteld dat ik me eerste jonko had geprobeert en vertelde het , ze moesten lachen en ze vonden het niet erg dat ik het had uigeprobeert omdat ze het vroeger ook allemaal zelf hadden gedaan! :mrgreen:

maar ja dat is bij jou dus niet het geval ,
gewoon wat info over blowen laten zien en vertellen dat 1 keer in de maand blowen helemaal niet slecht is!

als ze dat niet geloven , ga je naar de huisarts en vertel je je verhaal :wave:

jasper

Wijs gebruiker
Weednator zei:
Ik ben nu gewoon doorgegaan met blowen na ik gepakt ben . Ik moet nu heel precies zeggen waar ik uithang als ik thuis wegga. M'n pa heeft het nog altijd door dat ik blow, m'n moeder niet echt . Ik wordt er niet echt voor gestraft maar men ouders vertrouwen mij voor geen haard meer . Best wel kut . Als ik savonds vertrekt zegt m'n pa altij blijf van die rommel af ! Als ik dan 10 minuutjes later een jointje aan het roken ben voel ik me best wel ff kut , nouja tot ik dan stoned ben :stoned: .

mijn ouders zijn net hetzelfde en nog een graadje erger
telkes wanneer ik wegga zeggen ze er nog eens bij en ga niet met die mensen om ... :rolleyes:
alsof ik nog naar ze luister als ze zoiets zeggen :rolleyes:

Lambik

gewoon puur pech ,
je hebt er ook wel bonje van gemaakt he , thuis?

mijn ouders denken dat ik echt lieverdje ben , ja thuis doe ik alsof!
en ja m'n ouders vinden dat het alleen slecht met me gaat op school omdat ik niet zulke goeie cijfers haal , ahaha :mrgreen:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ik rook zelf sinds ik 14 was, maar mijn kinderen moeten er ook niet meen aankomen, want dan neem ik het af en doe of ik het door het toilet spoel (doe ik natuurlijk niet echt :grin: )...

Kijk als ouder moet je ergens een grens trekken.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fat Freddy's cat zei:
Ik rook zelf sinds ik 14 was, maar mijn kinderen moeten er ook niet meen aankomen, want dan neem ik het af en doe of ik het door het toilet spoel (doe ik natuurlijk niet echt :grin: )...

Kijk als ouder moet je ergens een grens trekken.

Jaa en het dan zelf oproken cker :mrgreen:

Mijn ouders weten grotendeels van mijn gebruik en vinden het niet echt erg, en zelf stiekum toch ook wel interresant. Ik heb een Salvia D op me kamer, een paddokweekset in de woonkamer en binnenkort wietplantjes op het landje in duin. Beter kan je het bijna niet hebben :mrgreen:

Bovenaan