out gaan door wiet ?

tikkel

Newbie
goedendag beste DF-ers,

Om maar met de deur in huis te vallen:
Van het weekeinde was ik met wat vrienden aan het chillen, bij een van die gasten thuis, 2 van die jongens hadden truffels gegeten. Al met al was het een hele toffe avond, degene die niet aan de truffels zaten waren gewoon wat aan het drinken, beetje blowen.
Als afsluiten van de avond nog even een pitje gerookt en toen er vandoor gegaan, op weg naar huis. Onderweg naar huis nog maar even een pitstopje gehouden en vanaf toen ging het allemaal heel vreemd, ik was met mijn buurjongen (een van de gasten die truffels had gegeten) en hij werd helemaal wit (tewijl de truffels als ruim 2 uur waren uitgewerkt voor zijn gevoel) en besloot hij even te stoppen met lopen op een bruggetje, hij legde zijn armen op het stuur van zijn fiets en zijn hoofd op zijn armen. Toen we een aantal minuten zo hadden gestaan keek hij op, zij "wat de f*ck", begon te trillen en zakte in elkaar. Ik schrok me dus helemaal kapot, gooide zijn fiets van hem af en ging bij hem zitten, op dit moment lag hij nog steeds te trillen en shaken op de grond. Ik heb hem op dat moment even stil gehouden en vroeg aan hem of hij mij hoorde, geen reactie.. Na een aantal keer stope hij met shaken en vroeg ik of hij mij aan kon kijken. Na deze vraag een aantal keer herhaald te hebben kreeg ik reactie, gelukkig! Hij keek mij aan en toen ging het allemaal wel snel, hij kon vrij snel weer rechtop zitten, maar had geen idee van wat er zojuist gebeurd was, wat hij mij kon vertellen was dat hij kneiterstoned was, zich niet goed voelde en vervolgens op de brug lag en koppijn had, en vroeg zich af waarom ik in godsnaam over hem heen hing :P

Achteraf gezien leek het naar mijn idee een beetje op een epeleptische aanval, een van mijn jeugdvrienden had dat ook, alleen leek het in dit geval veel erger dan dat mijn jeugdvriend het had.

We hadden ook nog even gekeken wat hij nou allemaal op had die dag, en het kwam er op neer dat hij voor de truffels zo'n 2 biertje op had en 5 jointjes had gerookt, en na de truffels uiteindelijk nog 1 half biertje gedronken en 2 jointjes gerookt.

Dan hier uiteindelijk mijn vraag:

Heeft een van jullie enig idee wat dit kon zijn ? Gewoon een teken van zijn lichaam dat hij echt normaal moet gaan doen ? Misschien toch een Epeleptische aanval ondanks dat hij hier nog nooit last van heeft gehad ? Of misschien wel iets heel anders ?

Ik hoor het graag van jullie,

Tikkel :stoned:

Axxess

Bewuste gebruiker
Vermoeidheid kan epileptische aanval triggeren.

Die gast moet ff gecheckt worden bij de doctor.

tikkel

Newbie
daar zit inderdaad wat in, hij heeft die hele week vroeg gewerkt en ging niet echt op tijd naar bed, vervolgens de nacht er voor denk ik maar iets van 4 a 5 uur geslapen en diezelfde nacht dat het gebeurde was het ookal rond een uurtje of 3 terwijl hij die ochtend om 9 uur al was begonnen met werken. Mijn mening is dat het waarschijnlijk een combinatie was van alle troep door elkaar en zwaar oververmoeid zijn, maar ik hoor graag ook jullie mening.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

- Tikkel - :stoned:

Bovenaan