Out gaan van 1 pil?

Chillgurl

Newbie
Kun je 'out' gaan van 1 pil? Of 2?
Ik hoor in mijn omgeving dat dit niet mogelijk is, als je bijv. maar 1 pil heb geslikt. Wat is jullie mening? Ervaringen?

Solidius

Badass junkie
Het moet wel ongeloofelijke troep zijn als je van 1 XTC pil 'out' gaat.
Ja het kan, maar je hebt nog meer kans om door een bliksem getroffen te worden.

Als het gebeurd dan zal het hoogstwaarschijnlijk een lichamelijke reden hebben.

flash kieke

Wijs gebruiker
Solidius zei:

Het moete ongeloofelijke pillen zijn geweest dan,geen troep. :wink:

Solidius

Badass junkie
flash kieke zei:
Solidius zei:

Het moete ongeloofelijke pillen zijn geweest dan,geen troep. :wink:

Ja zo kan je het ook redeneren :P

flash kieke

Wijs gebruiker
En ja ,je kan out gaan van 1 pil!!
En het heeft alleen dan te maken met de pil zelf.
In illusion zijn er pillen verkocht waar redelijk veel mensen zijn van out gegaan.Die normaal heel veel pillen pakken op 1 nacht.En vriend van mij was er toen ook en die is wel wat meer gewoon dan 1pilletje,hij pakt zoon halve pil en hij wist niet wat er hem overkwam en hij zei:gelukkig heb ik niet zoon 1pilletje gepakt anders zat ik mee met die andere gasten in het ziekenhuis.Dus dat waren ongeloofelijk goeie pillen.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Je gaat niet zo snel out van de pillen,maar als het je eerste x is,dan raad ik je een aan om rustig te beginnen met een halfje.

Solidius

Badass junkie
Trip Unit zei:
Je gaat niet zo snel out van de pillen,maar als het je eerste x is,dan raad ik je een aan om rustig te beginnen met een halfje.

Van een halve voelen de meeste mensen bijna niets, heeft overigens ook met lengte en gewicht te maken, en natuurlijk de hoeveelheid mg MDMA die de pil in kwestie bevat.

Eerst een halve en anderhalf uur later nog een halve zou een prima compromis zijn.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Trip Unit zei:

Van een halve voelen de meeste mensen bijna niets, heeft overigens ook met lengte en gewicht te maken, en natuurlijk de hoeveelheid mg MDMA die de pil in kwestie bevat.

Eerst een halve en anderhalf uur later nog een halve zou een prima compromis zijn.

het heeft niet alleen te maken met lengte en gewicht. Ook met het feit of je een man of een vrouw bent. Vrouwen en kinderen hebben namelijk minder bloed dan mannen, dus de effecten zijn ook sterker.
Maar een halve voor de eerste keer is zeker aan te raden. Gewoon rustig aan doen.

A

Anonymous

Gast
moeilijk

tja, het is zo moeilijk hé met drugs. Tuurlijk kan je out gaan van één pil. We mogen toch nooit vergeten dat elk mens anders reageert op een bepaald (genees)middel. Neem nu bijvoorbeeld penicilline. Bestaat al een eeuwigheid, redde al miljoenen mensenlevens, en toch zijn er heel veel mensen die dat absoluut niet verdragen. Vertaal dat nu eens naar XTC. Dat is om te beginnen veel minder oud, véél minder getest, véél minder onderzoek naar gedaan...De werking kan alleen proefondervindelijk gevonden worden. Héél laag beginnen dus...
Voorwaarde is dus (en hierop zijn er géén uitzonderingen) dat je de pillen altijd laat testen. Dan, als de pil bijvoorbeeld 100 mg MDMA bevat, beginnen met maximaal (!) een halve, en zien wat dat geeft. Bij mij ligt de iedeale dosis op 100 mg, vanaf 120 mg geeft dat bij mij een totaal verkeerd effect. Bij 150 mg overheerst het amphetamine bestanddeel, dan wordt het héél onaangenaam, met hartkloppingen, grote onrustigheid, beven, oncontroleerbare gedachten... Maar nogmaals, bij iemand anders kan dat totaal anders zijn. De gouden raad blijft dus, laten testen,laag beginnen en natuurlijk maximaal eens om de 6 tot 8 weken.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Naast bovengenoemde redenen waardoor het mogelijk is out te gaan van een pil, heb je ook nog de omstandigheden.

Neem je een pil en is het heel warm en drink je dan niet genoeg in combinatie met een zouttekort (bijvoorbeeld) kan het ook van één pilletje helemaal de verkeerde kant op gaan. Dus altijd goed oppassen!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Trip Unit zei:

Het is een meid aan de nick te lezen,dus halve mee beginnen,en je kan altijd later bijnemen,tenzij je goeie shit hebt,dan kan je makkelijk je avondje op een halfje doen.
Niet te snel denken dat het is uitgewerkt,want die fout maak ik zelfs nog wel eens :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
eigenlijk kan je er niks zinnigs over zeggen of ze nu een half of een hele moet nemen simpelweg omdat ze het aantal mg mdma die de pil bevat niet weet (of miss weet ze niet eens of de pil wel mdma bevat lol). Stel ze heeft goeie pillen van 120 mg als ze daar dan een halfje van neemt zal ze echt niet veel voelen ik zou het zonde vinden en gewoon 1tje nemen....

Solidius

Badass junkie
need^weed zei:
eigenlijk kan je er niks zinnigs over zeggen of ze nu een half of een hele moet nemen simpelweg omdat ze het aantal mg mdma die de pil bevat niet weet (of miss weet ze niet eens of de pil wel mdma bevat lol). Stel ze heeft goeie pillen van 120 mg als ze daar dan een halfje van neemt zal ze echt niet veel voelen ik zou het zonde vinden en gewoon 1tje nemen....

Jij snapt het :)

Het referentiemodel is 75 mg, en die hoef je echt niet krampachtig in 2'en te breken.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdma :hearteyes: gevoel kan je er toch niet uithalen dan..

flash kieke

Wijs gebruiker
need^weed zei:
ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdma :hearteyes: gevoel kan je er toch niet uithalen dan..

Je moet ze eens per 2pakken. :) Dan ga je lekker hard. :smoke:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
need^weed zei:

oud nieuws :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
need^weed zei:
flash kieke zei:
need^weed zei:

Pak ze dan eens per 3,dan is het nieuw nieuws.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
need^weed zei:
flash kieke zei:
need^weed zei:

Pak ze dan eens per 3,dan is het nieuw nieuws.

per 3 van 110 mg lijkt me iets te ziek in 1 keer :rolleyes:

Ellesdee

Badass junkie
flash kieke zei:
need^weed zei:

lol... ik begin altijd met 2 :grin:

Bovenaan