Solidius zei:Het moet wel ongeloofelijke troep zijn als je van 1 XTC pil 'out' gaat.
Ja het kan, maar je hebt nog meer kans om door een bliksem getroffen te worden.
Als het gebeurd dan zal het hoogstwaarschijnlijk een lichamelijke reden hebben.
flash kieke zei:Solidius zei:Het moet wel ongeloofelijke troep zijn als je van 1 XTC pil 'out' gaat.
Ja het kan, maar je hebt nog meer kans om door een bliksem getroffen te worden.
Als het gebeurd dan zal het hoogstwaarschijnlijk een lichamelijke reden hebben.
Het moete ongeloofelijke pillen zijn geweest dan,geen troep.![]()
flash kieke zei:Dus dat waren ongeloofelijk goeie pillen.
Trip Unit zei:Je gaat niet zo snel out van de pillen,maar als het je eerste x is,dan raad ik je een aan om rustig te beginnen met een halfje.
Solidius zei:Trip Unit zei:Je gaat niet zo snel out van de pillen,maar als het je eerste x is,dan raad ik je een aan om rustig te beginnen met een halfje.
Van een halve voelen de meeste mensen bijna niets, heeft overigens ook met lengte en gewicht te maken, en natuurlijk de hoeveelheid mg MDMA die de pil in kwestie bevat.
Eerst een halve en anderhalf uur later nog een halve zou een prima compromis zijn.
Het is een meid aan de nick te lezen,dus halve mee beginnen,en je kan altijd later bijnemen,tenzij je goeie shit hebt,dan kan je makkelijk je avondje op een halfje doen.Solidius zei:Trip Unit zei:Je gaat niet zo snel out van de pillen,maar als het je eerste x is,dan raad ik je een aan om rustig te beginnen met een halfje.
Van een halve voelen de meeste mensen bijna niets, heeft overigens ook met lengte en gewicht te maken, en natuurlijk de hoeveelheid mg MDMA die de pil in kwestie bevat.
Eerst een halve en anderhalf uur later nog een halve zou een prima compromis zijn.
need^weed zei:eigenlijk kan je er niks zinnigs over zeggen of ze nu een half of een hele moet nemen simpelweg omdat ze het aantal mg mdma die de pil bevat niet weet (of miss weet ze niet eens of de pil wel mdma bevat lol). Stel ze heeft goeie pillen van 120 mg als ze daar dan een halfje van neemt zal ze echt niet veel voelen ik zou het zonde vinden en gewoon 1tje nemen....
need^weed zei:ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdmagevoel kan je er toch niet uithalen dan..

flash kieke zei:need^weed zei:ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdmagevoel kan je er toch niet uithalen dan..
Je moet ze eens per 2pakken.Dan ga je lekker hard.
![]()
need^weed zei:flash kieke zei:need^weed zei:ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdmagevoel kan je er toch niet uithalen dan..
![]()
oud nieuws![]()
flash kieke zei:need^weed zei:flash kieke zei:need^weed zei:ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdmagevoel kan je er toch niet uithalen dan..
![]()
oud nieuws![]()
Pak ze dan eens per 3,dan is het nieuw nieuws.

flash kieke zei:need^weed zei:ik heb dan al wat vaker xtc geslikt, maar laatst toen ik van een pil die getest is op 110 mg een halve nam voelde ik eigenlijk vrij weinig tot niks.... alleen dat ik wat sneller ging praten etc... maar het echte mdmagevoel kan je er toch niet uithalen dan..
![]()