Out gaan?

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
Als je teveel slikt en alles klopt zeer hard in kun je dan eigelijk out gaan.
Had al een keer te veel op en al die pille klopte gewoon allemaal in een keer kei hard in.voelde totaal geen pijn meer,voelde me rot slecht,was in paniek,super vaag zicht,licht vorm hallucinatie's,voelde aan dat je elk moment op de grond kan gaan en als je je dan eens wat inspande werd dit nog ergrer,wist totaal niet meer waar ik was op fuif,als je ergens met mense naar toe ging verloor je ze de hele tijd.
Kun je dan eigelijk outgaan als je toch genoeg drinkt en regelmatig naar buiten gaat om wat af te koelen en voor wat frissen lucht?of voelt dat alleen zo aan.toen dit was ging ik gewoon uit de tenten om dat het leek dat ik het daar binnen totaal niet meer aan kon.en had toen bijna heletijd buiten gestaan en proberen rustig te houden en afentoe wat te drinken.
een maat van mij had dit ook een tijdje geleden gehad maar hij had het toen wat minder dus vraag mij af als je gewoon genoeg drinkt en regelmatig naar buiten gaat je toch out kan gaan.

Mac...

Badass junkie
Tuurlijk kun je ook zo outgaan van pillen, vergeet niet dat je je lichaam in principe gewoon vergiftigd. Het is sowieso verstandig om de pillen op een avond een beetje te verdelen. Wel goed bezig met dat lucht happen en drinken tussendoor, dat vergeten nogal eens wat mensen. Maar raad je aan om echt niet te veel ineens te pakken, kan behoorlijk wat negatieve gevolgen hebben.

Sheena

Newbie
Tuurlijk je kan altijd out gaan, maar je meot ook niet in 1x teveel pillen slikken want dan krijgt je lichaam in 1x teveel om te verwerken als je ze met tussenposen neemt kan je lichaam het veel beter aan

Nick

Experimenterende gebruiker
jaja verstandig om pauzes te nemen heb ik gemerkt op dancevalley laatst hehe..

was ook in een tent en ging helemaal los en op een geven moment kwamen paar vriende naar me toe van dat ik moet nokke en naar buite en drinke en eten..nou als zij me niet hebbe wakker gemaakt zat ik hier niet meer of in het ziekenhuis beland..toen ik eenmaal buiten kwam merkte ik hoe me lichaam tekeer ging me hele hard bonkte als de tering..echt overal zweten helemaal nat..

Was er erg van geschrokke.. daarna natuurlijk weer los gegaan he :grin:

maarja pauzes tusse door nemen doe ik vanaf nu altijd

Himself

Belezen gebruiker
je lichaam kan vaak rare dingen hebben, en het hoeft bijvoorbeeld niet zo te zijn dat als je voor xtc resistant bent dat je dat voor cocaine ook bent... dit ligt er totaal maar aan... maar outgaan is zeker iets waar je wel voor op moet passen onder de xtc

Himself

Belezen gebruiker
jah inderdaad..... heeft iemand hier ooit gehoord van een persoon die 100 mg ritalin naar binnen werkt binnen 2 uur.... 50 mg gesnoven en dan de rest geslikt...

matthijs

Badass junkie
Hmm, nou...hij dronk laatst wel 12 biertjes voor de cam :P

maareuhm...wie ben jij als ik vragen mag...ben nu wel erg benieuwd geworden :wink: , je lijkt het onderwerp persoonlijk te kennen....

matthijs

Badass junkie
Oh nee, dan bedoelen wij denk ik iemand anders...diegene die wij bedoelen had in de bioscoop 50 mg gesnoven en 20 geslikt en later nog eens 30 mg.....En ja dat is redelijk ziek....hij zat te trillen.
En een week geleden ofzo had hij 12 bier gedronken voor de cam, in zijn eentje :confused:

matthijs

Badass junkie
:P hehehe
Nou, het is een goede vriend van me en hij heetf al wel een behoorlijk drugsverleden dus ik vind het nooit zo geweldig als hij weer eens in de ban is van zo''n drug, maar ik kan me ook wel goed voorstellen dat mensen het grappig vinden. Ik maak er ook zeker nog wel grappen over :sunglasses:

Mac...

Badass junkie
Moet je ook grapjes over maken, Ik hoef ook nooit te huilen om andermans drugsgebruik en het hoort er nu eenmaal een beetje bij, toch?

matthijs

Badass junkie
Nee klopt, zeker weten. Het is zijn eigen keus, maar soms zijn die keuzes nogal raar...Hij gaat nu zaterdag ayahuasca doen terwijl hij er shit over weet :confused:

Mac...

Badass junkie
Dan komt die er vanzelf achter. Ik ben ook gaandeweg meer gaan weten over drugs. Toen ik mijn eerste pil pakte wist ik ook nog niet wat de gevolgen waren.

Jeller

Badass junkie
laten we hopen dat hij er goed slecht opgaat..

daarbij 360 mg relatine is dat wel zwaarder dan 360 mg speed?

Bovenaan