Out of body experience, hoe?

Hoksa

Newbie
Ik ben wel eens bezig geweest om een out of body experience mee te maken. Heb verschillende dingen geprobeerd zoals meditatie, of lichtere tripmiddelen (truffels, 2cb) met lachgas te combineren, maar het is me helaas nooit gelukt. Binnenkort ga ik weer een keer LSD doen (2e keer) en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een out of body experience te krijgen met LSD. Ik heb al wat op internet opgezocht en ik lees hier en daar dat sommige mensen dat inderdaad gelukt is. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Hebben jullie tips voor mij om een out of body experience te ervaren?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nou, ik heb dit vroeger ook nog geprobeerd via meditatie. Ik kwam nooit verder dan juist buiten mijn lichaam en dat was al heel eng... Of het kan met LSD weet ik niet, maar ik weet wel dat er sterk word aangeraden om dit niet onder invloed te doen...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wel eens een out of body experience op een zeer hoge dosis paddo's gehad zonder dat ik daar iets voor deed. Was best eng en ook heel vet tegelijk. Dus ik denk dat dit ook mogelijk kan zijn op een hoge dosis lsd. Mijn ervaring is echter dat een hoge dosis geen garantie biedt, soms gebeurt het en vaak ook niet. Paddo's of LSD in combinatie met veel lachgas kan dit ook tot gevolg hebben, maar ook hiervoor geldt dat het geen garantie is. Ik heb het nu zo'n 3 keer meegemaakt. 1 keer op alleen paddo's en 2 keer met paddo's en lachgas. Het overkomt mij eigenlijk altijd.

Maar wellicht als je hierop getraind bent dat je het aan de lsd met meditatie kan forceren, mij lukt het forceren echter niet.

Ik heb zonder grappen wel is een out of body experience gehad met wiet...

Ik was 14 begon net een beetje met blowen. Ik ging dus voor het slapen s' avonds een jointje roken, vervolgens ging ik op bed liggen de wiet was veels te sterk. En hoppa out of body experience. daarna nooit meer gehad helaas, was vaag maar wel interessant!

met ketamine heel vaak meegemaakt... het is echt moeilijk te omschrijven dat gevoel..
je beseft het eigenlijk allemaal niet echt totdat je wakker wordt en een paar uren erna weet je er al niks meer van.. zeer vaag spul

CvanLent2

Newbie
Ik ben het met CaptainTrips eens. Geen idee hoe anderen een K-hole ervaren, bij mij zag ik zo bijvoorbeeld dat ik vanuit een ander oogpunt naar mezelf keek, in een trein die zo snel ging dat je (naakt) naar een andere dimensie word geperst. Daardoor zag ik daarna juist dat ik of een voorwerp was (meestal een gigantische bak zaagsel waar mijn geest doorheen dwarrelde), naar mezelf keek vanuit het oogpunt van mijn oud-docenten, of dat ik in een zaal tv zat te kijken, terwijl mijn hele lichaam weg was en ik alleen nog maar uit een hoofd bestond.

Wel injecteerde ik het, daarom had ik aan een dosis van 100 mg (1ml) wel even genoeg. Wel vaker daar overheen gegaan (max 1,5 ml) omdat ik het zo leuk vond dat ik meer wou beleven. Na het een paar keer tevergeefs geprobeerd te hebben, ben ik toch maar weer terug naar 1 ml gegaan. Wel ben ik zelf van gemiddelde lengte, maar aan de lichte kant (55 kg).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
CvanLent2 zei:
Wel injecteerde ik het, daarom had ik aan een dosis van 100 mg (1ml) wel even genoeg. Wel vaker daar overheen gegaan (max 1,5 ml) omdat ik het zo leuk vond dat ik meer wou beleven. Na het een paar keer tevergeefs geprobeerd te hebben, ben ik toch maar weer terug naar 1 ml gegaan. Wel ben ik zelf van gemiddelde lengte, maar aan de lichte kant (55 kg).
Kon je je nog wel iets herinneren van 1,5ml injecteren? Ik heb een keer 250mg gesnoven van zeer potente ketamine en ik kan me nog herinneren dat ik de k-hole werd ingeschoten, om vervolgens 45 minuten later wakker te worden op de bank. Wat er allemaal gebeurd was in de k-hole weet ik helaas niet meer. Volgens mij is er dus wel een bepaalde grens waarboven je gewoon out gaat en niks meer kan herinneren.

Bovenaan