over 2 weken eerste trip (LSA)

paralara

Newbie
hallo, ik ga over iets minder dan 2 weken voor het eerst trippen.
ik heb nognooit getript dus ik ga eens LSA morning glory proberen.
maar ik heb een paar vraagjes.

1. hoe kan je ze het beste nemen?
2. wat kan je het beste tegen de misselijkheid doen?
(ik las zuikerwater, maar kan energie drank ook helpen? of thee met extra zuiker?)
3. is het gevaarlijk om er bij te gaan blowen? (blowen doe ik best veel en ook in combinatie met alcohol)

ik hoop dat iemand mij andwoord kan geven :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
1) Kauw ze goed fijn, en vreet ze weg.

2) Veel water. het hoeft niet eens gesuikerd te zijn, maar eet er weinig van te voren, en drink er grote hoeveelheden water. Ik heb pillen gehad waar hawaian baby woodrose (ook LSA) in zat, en dronk bij elke pil een anderhalve glas water. Ik heb geen last van m'n buik gehad.

Immo

Badass junkie
Grote kans dat je niets gaat voelen van lsa, zoals vele andere. Als ik jou was zou ik iets anders dan lsa kopen als je wilt trippen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmmm, ik heb goede ervaringen met LSA (moet je wel genoeg nemen, niet een zo'n pil / 2 zaden, ga meteen voor 4-6 pillen). Maar ik heb idd veel slechte dingen gehoord van LSA, nooit wat van gemerkt.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Voor een eerste keer trippen zou ik het je zeker afraden. Voor de simpele reden dat je statistisch teveel kans maakt op een slechte ervaring (gaande van lichamelijk ziek, over mentaal geparalyseerd tot geen enkel effect).
De positieve ervaringen met LSA zijn behoorlijk minoritair zoals wat browsen door pagina's trip reports je zal aantonen.

Ga liever eerst met een half bakje paddo's aan de slag. Qua kennismaking is dat te verkiezen. :rock:

Ik heb ook alle bestaande raadgevingen opgevolgd (vermalen, de witte schil verwijderen, veel drinken,...) en één van mijn meest onaangename ervaringen gehad.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ik vond het niet onaangenaam, maar de effecten waren minimaal. Ik had 5 van die Hawaiian Baby Woodrose gepakt en dan die Madagascar die nog sterken schijnen te zijn.

Blowen kan echt geen kwaad, zal misschin ook helpen tegen de misselijkheid (als je die al krijgt). Over de effecten van suiker tegen de misselijkheid weet ik niets.

Die LSA zaadjes kun je wel proberen, maar als je zeker een hele bijzondere eerste tripervaring wil pak dan 'gewoon' paddo's.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb een tijd gelezen zelf 8 Hawaiian Baby Woodrose zaden genomen. Ik werd niet misselijk ervan, kreeg geen vervormingen of wat dan ook. Ik werd alleen ontzettend moe. Ik heb heel de dag op de bank gelegen, ik voelde me echt een pfeifer patiënt. :(

Angramar Temenos

Badass junkie
Als je redelijk een LSAtrip wil neem je 4-6 Trip-E happy caps pillen.. Die werken wel redelijk. Niet als paddo's, maar wel wat, vind het wel geinig voor een heel licht tripje.

hannus

Bewuste gebruiker
ik raad het je zo i zo niet aan, paar van die zaadjes genomen en de hele avond met een kots gevoel rond gelopen.
zelfs met whiskey kreeg ik het rotte gevoel niet weg, en dat zegt wat!

:wave:

Bovenaan