Overal mensen herkennen

Sunseed

Belezen gebruiker
Yo,

Op feestjes onder de pep, heb ik altijd het 'probleem' dat ik overal bekenden denk te zien, die dat uiteindelijk niet zijn, dan zeg ik tegen m'n maat; "Hey kijk ****** is hier!" en dan kijk ik nog eens en is het gewoon iemand totaal anders, soms lijkt die er dan wel wat op. Hebben nog mensen dit? Want mijn vrienden hebben dit niet :tongueout:

Grtz

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Wtf man, ik poste het vannacht ook :P toeval. Overal mensen herkennen is echt kut. Constant hallo zeggen om dan zo'n verwarde mdma blik terug te krijgen van mensen die net in hun top zitten en aangesproken worden door een vreemde en er helemaal niets meer van snappen en die meisjes die denken dat je eigenlijk gewoon een hele slechte openingszin gebruikt. Er was zo'n engelsman en een belg en ik begon constant engels te praten tegen die belg. Na verloop van tijd was hij het zo beu om uit te leggen dat hij niet engels was en praatte hij maar engels terug. En de treinchauffeur was een vriend waarmee ik net was uitgeweest, en daar liep mijn oude leerkracht en dit en dat.

Dreuge

Badass junkie
Vooral op grote festivals, zoals Lowlands en Dour, denk ik 20 keer per nacht in de verte iemand te zien die ik ken door een bepaalde haarstijl of een pet ofzo :P Stoor me er niet echt aan.

Djogum

Newbie
Dreuge zei:
Vooral op grote festivals, zoals Lowlands en Dour, denk ik 20 keer per nacht in de verte iemand te zien die ik ken door een bepaalde haarstijl of een pet ofzo :P Stoor me er niet echt aan.

Ja dat had ik ook vaak toen ik nog speed gebruikte op feesten.
en dan bleef je naar hun kijken, en dan dacht je bij jezelf, joh die ken ik helemaal niet :confused:

Sunseed

Belezen gebruiker
Dreuge zei:
Jep dat bedoel ik, stoor mij er ook niet aan hoor, vroeg mij gwn af of nog mensen dit hadden :beer:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik herken met speed op ook veel meer mensen. Maar dat zijn dan vooral mensen die ook echt ken. Ik ben met speed op gewoon veel alerter en kijk veel meer om me heen.

Op dance valley zocht ik iemand want was net in mijn eentjehet festival binnen gekomen en echt iedereen leek op diegene die ik zocht.
Na een uurtje maar weer naar huis gegaan was echt niet grappig. :openmouth:

Vant-Hoekie

Experimenterende gebruiker
Ik heb onderhand op ieder feestje wel het gevoel bekenden te zien in de verte! meestal zijn het mensen die je totaal niet verwacht zoals ouwe klasgenoten of collega's. Ik ben er nu al zo aangewend dat ik er nauwelijks meer van opkijk. Ook vrienden van me herkennen dit. Ik heb altijd gedacht dat het door de mdma kwam maar daar ben ik tegenwoordig mee gestopt. kheb nou 3 feestjes zonder mdma gehad maar wel op de herman brood stijl (pep en alcohol). 2 daarvan weer zogenaamde bekende gezien! Ik dacht dat het een gewoonte van me is geworden! Maar nooit aan de pep gedacht!

Bovenaan