overdosis

J0rrit

Badass junkie
hoe merk je als je od hebt een xtc of speed of combo ervan? Khad gister iets heel raars ma kweet t nie zeker. 2.5 pil op en veel speed. ik lag in bed. voel k opeens me hart niet meer kloppen super eng. weet niet of die echt niet meer klopte maar leek zo. Kreeg ook meteen een super wazig gevoel, ma dat kan ook zijn doordat ik super bang was, versterkt door de xtc ofzo. Daarna hoorde k t weer alsof die door de schrik weer ging kloppen?

A

Anonymous

Gast
Een overdosis heb je als je meer heb genomen dan de aanbevolen dosis,

Een lethale/fatale overdosis is wat anders.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
denk niet dat je hart zomaar zonder waarschuwing stopt door xtc of speed...

denk dat je eerst allerhande hartritmestoornissen en/of hartkloppingen krijgt voor dat je hart echt ophoudt...

maar duurde het lang dat je dacht dat je hart stil stond?
mss heb je sinus aritmie, wat ik ook heb
dit houdt in dat je hart sneller klopt tijdens het inademen en trager tijdens het uitademen
soms lijkt het dan dat je hart tijdens het uitademen ineens stopt om dan weer te beginnen, omdat je hartslag ineens vertraagt, het lijkt dan alsof je hart een slag "overslaat"

mss komt het hierdoor?

J0rrit

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:

denk dat je eerst allerhande hartritmestoornissen en/of hartkloppingen krijgt voor dat je hart echt ophoudt...

dit houdt in dat je hart sneller klopt tijdens het inademen en trager tijdens het uitademen
soms lijkt het dan dat je hart tijdens het uitademen ineens stopt om dan weer te beginnen, omdat je hartslag ineens vertraagt, het lijkt dan alsof je hart een slag "overslaat"

mss komt het hierdoor?

ja, dit voel k ook ja, als ik niet adem lijkt ie bijna niet te kloppen als ik inadem gaat ie juist snel. is dat ernstig?want ik vond t ram eng gisteren

A

Anonymous

Gast
Dat is de reden waarom ik bestopt ben met die rommel, want als je je niet aan de 3 maanden regel houdt is het troep.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Psychedelic_Fairytale zei:

mss komt het hierdoor?

ja, dit voel k ook ja, als ik niet adem lijkt ie bijna niet te kloppen als ik inadem gaat ie juist snel. is dat ernstig?want ik vond t ram eng gisteren
nee dat is helemaal niet ernstig

sinus aritmie is een (hart)aandoening die heel wat mensen (vooral jongeren) hebben en is absoluut niet gevaarlijk, en heeft ook niks met drugs te maken...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
hoe merk je als je od hebt een xtc of speed of combo ervan? Khad gister iets heel raars ma kweet t nie zeker. 2.5 pil op en veel speed. ik lag in bed. voel k opeens me hart niet meer kloppen super eng. weet niet of die echt niet meer klopte maar leek zo. Kreeg ook meteen een super wazig gevoel, ma dat kan ook zijn doordat ik super bang was, versterkt door de xtc ofzo. Daarna hoorde k t weer alsof die door de schrik weer ging kloppen?

Toen dat zo leek schrok je heel erg kreeg je een duizelig gevoel en daarna een dosis adrenaline waardoor alles leek te tintelen vooral handen en voeten is het niet?

:rolleyes:

Je bent denk ik te vroeg op bed gaan liggen,ik ken het gevoel heel naar en beangstigend,stond toen uit me raam lijk bleek trillend naar adem te happen.De speed is de boosdoener hiervan.

J0rrit

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
DarkScope zei:

Toen dat zo leek schrok je heel erg kreeg je een duizelig gevoel en daarna een dosis adrenaline waardoor alles leek te tintelen vooral handen en voeten is het niet?

:rolleyes:

Je bent denk ik te vroeg op bed gaan liggen,ik ken het gevoel heel naar en beangstigend,stond toen uit me raam lijk bleek trillend naar adem te happen.De speed is de boosdoener hiervan.

ja idd zo was t. Dat leek zo en toen voelde ik me duizelig, en een super raar gevoel in me lijf, een heel raar tintelend gevoel niet het normale adrenaline gevoel. Miss komt het door de xtc dat dat zo anders aanvoelde. Ma is een super eng gevoel.

flash kieke

Wijs gebruiker
Je pakt precies niet zo lang he?

In het begin moet je wennen aan die dingen omdat je niet weet wat je lichaam allemaal doet tijdens een xtc ervaring.
En dan begin je paniekaanvallen te krijgen als je zoiets meemaakt,omdat je niet weet wat het is en dan denk je dat je neergaat of zo.

Maar na een tijd gebruiken begin je dat allemaal te wennen,en denk je er niet meer aan.

:)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Combo speed en pillen zorgt voor extra veel druk op hart en bloedvaten en kan het lichaam extra uitputten....
Ik denk dat het voornamelijk ook te maken heeft met de para werking van speed.

Bovenaan