Overdosis...

Johnkel

Newbie
Oke gister zou en moest een speciale avond zijn. Voor iedereen die kwam.
We ginge voor t eerst allemaal een pilletje eten. We waren met z'n 8en en namen er allemaal 1. Tenminste dat dacht ik...
Ik durfde eigeluk een halve maar 2 min daarna nam ik toch de andere helft ook. En een half uurtje daarna toen iedereen al ''wat'' voelde, wilde ik meer en besloot ik nog een halve te nemen.
Ik kan je 1 ding vertelle, het is zo'n chill gevoel...me kaken, ik heb ze nog nooit zo lekker gevonden :\
Iig, op1gegeven moment brak er paniek uit want er viel iemand flauw op de grond. Dus wij allemaal rennen en helpen. Hij kwam weer bij toen we gilde en was zwaar aan het hyperfentileren...Wat bleek nou, hij had er 2 tegelijk genomen. (voor de rest geen boeiende andere drugs gecombineerd).
Dus wij proberen wat we konden, hij had de hele tijd blackouts en viel zomaar ineens weg. hij haalde dan ook geen adem meer, we konden gillen en schudden wat we wilde maar hij was weg. dus wat deed een vriendin van ons, ze ging hem troosten en elke keer om knuffels vragen ( dit was het enige wat leek te helpe) maar fuck wat zijn we dom geweest.
We waren gewoon zo slecht voorbereid op zon situatie. Het was gewoon zo duidelijk dat we de ambulance moesten bellen. njah we belde de dealer, die zei dat hij suiker binne moest krijgen, veel water, en blijven praten. Even later kwam hij al aanrijden om ons te helpen.
Het was zo eng, hij was gewoon INEENS zomaar weg, haalde geen adem meer, niks, en ineens was ie er weer snakkend naar adem.
Mjah eind goed al goed, we hebben hem 4 keer mond op mond beademing moeten geven, en uitendelijk was hij over de drempel.

Mensen please, we waren zo dom, probeer echt iedereen te zeggen dat ze ambulance moeten bellen zodra er iemand flauw valt... Het stomme was ook, wij waren zelf ook onder invloed, en het drong niet echt door dat je hem zo kalm als het maar kan moet houwen...ook al denk je dat ie dan wegzakt.want zodra hij paniekt, gaat hij hyperfentieleren...

Ik ben blij dat we gister hebben overleeft. Ik ga het zeker nog 1 keer doen, maar dan ben ik beter voorbereid. En ik ga nooit, nooit meer dan 2 doen. thanks, dat was het

Johnkel

Newbie
Jadi zei:
Waarom hebben ze testcentra's denk je?

Het waren de pillen niet, als je goed leest zie je dat ik me ook helemaal top voelde. Maar hij had gewoon teveel genomen. En we hadden meer moeten informeren ernaar.

Delirium

Badass junkie
Johnkel zei:
hij haalde dan ook geen adem meer, we konden gillen en schudden wat we wilde maar hij was weg. dus wat deed een vriendin van ons, ze ging hem troosten en elke keer om knuffels vragen

Die gast was gestopt met ademhalen en jullie gaan... hem knuffelen?
Dus...

-spaceman-

Badass junkie
ik heb zo'n vermoeden dat het de eerste keer was voor jullie... hoe kan je dan in hemels naam op het idee komen om meerdere pillen te gaan slikken... zonder iemand die weet wat jullie aan het doen zijn.. dit is echt fucking onverantwoord... NIET VET! ik moet er niet denken dat jullie andere drugs gaan uitproberen....

denito

Belezen gebruiker
dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne :smilingimp:

davie

Wijs gebruiker
Als het de eerste keer is en je weet niet wat voor xtc je hebt dan moet je nooit 2 ineens pakken. Of je laat ze testen of pakt eerst een halve en later de rest. Zo kan je verwachten dat het niet goed afloopt.

Elke pil is anders. Sommige zijn ook dodelijk. 7 jaar geleden of zo waren er ineens veel pillen op de markt die afwijkte maar wel zwaar goed waren. Nadeel was dat ze pas na 1½ uur begonnen te werken en veel mensen dat niet door hadden en na een uur niks voelde en er nog een pakte met als gevolg hetgeen in dit topic bovenaan staat beschreven en zelfs doden door die xtc.

Xtc is niet alleen mdma er kunnen ook andere varianten op de markt zijn. Pas op en verleg je grens lanzaam ipv gelijk 2 te pakken.

Johnkel

Newbie
Mensen, mensen, volgens mij snappe jullie het ook niet helemaal he.
Ik had er zelf anderhalf, en voelde me prima. (Het was trouwens iedereen z'n eerste keer).
Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had.

Ik wil gewoon dat jullie weten, dat je aan iedereen moet vertelle hoe belangrijk t is om zulke mensen te behandelen. Wat je moet doen, want iedereen weet, dat dat soort situatie's vroeg of laat toch wel gebeuren.

Mjah je moet je bek houden, met je zielige grapjes over dat we een gram gaan snuifen, dit soort verhalen zijn FUCKING serieus. en als je grappig wil zijn, doe je dat lekker in een andere topic...

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik kan je moeilijk serieus nemen als je de eerste keer meteen 2 pillen pakt de eerste keer van mij was een halve zegt al genoeg denk ik eerst maar eens goed nalezen wat het allemaal doet en wat de dosis is als je dat had gedaan had je die shit miss wel kunnen voorkomen

denito

Belezen gebruiker
Johnkel zei:
Ik had er zelf anderhalf, en voelde me prima. (Het was trouwens iedereen z'n eerste keer).
Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had.

Ik wil gewoon dat jullie weten, dat je aan iedereen moet vertelle hoe belangrijk t is om zulke mensen te behandelen. Wat je moet doen, want iedereen weet, dat dat soort situatie's vroeg of laat toch wel gebeuren.

Mjah je moet je bek houden, met je zielige grapjes over dat we een gram gaan snuifen, dit soort verhalen zijn FUCKING serieus. en als je grappig wil zijn, doe je dat lekker in een andere topic...

newbie met een grote mond :mrgreen:

zie he wat ik bedoel is dat als je dit hoort ; "Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had" dat je deze persoon mss had kunne afrade iets te neme.

Ellesdee

Badass junkie
Als je je niet ok voelt, dan moet je geen drugs nemen...
tis een aanvulling op een mooie avond...
niet om jezelf op te vrolijken omdat je je kut voelt...

denito

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
Als je je niet ok voelt, dan moet je geen drugs nemen...
tis een aanvulling op een mooie avond...
niet om jezelf op te vrolijken omdat je je kut voelt...

that's my point

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
TheGodfather zei:
als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen... :(

..of juist hele goeie :rolleyes:

En als het nog eens verkeerd gaat, gewoon veel water laten drinken, en mss een nat washandje ofzo op zn hoofd leggen als ie het erg heet heeft, en als het gaat over laten geven zodat de restjes die nog niet zijn opgenomen er ook uit zijn.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
TheGodfather zei:
als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen... :(

..of juist hele goeie :rolleyes:

En als het nog eens verkeerd gaat, gewoon veel water laten drinken, en mss een nat washandje ofzo op zn hoofd leggen als ie het erg heet heeft, en als het gaat over laten geven zodat de restjes die nog niet zijn opgenomen er ook uit zijn.
ja dit kan je doen, maar als je maat bewusteloos ligt en niet ademd moet je toch de ambulance bellen volgens mij :rolleyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
of je maat was er allergisch voor of, zoals je al zei werd het hem teveel omdat hij al zolang wakker was etc....

Want als je alles normaal doet hoor je niet out te gaan van 2 pille, ook niet voor de eerste keer :wink:

RiWa

Newbie
Ik ben dus de boven beschreven persoon.. Ik heb er achteraf zeker spijt van, maar op de een of andere manier toch ook weer niet.. Ik heb echt op het randje gezeten en na de bad trip was het echt geweldig!

Ik had al eerder MDMA in poedervorm gebruikt, maar dat was een lage dosering.

Ik had de pillen dus niet getest, maar toen tijdens de bad trip de dealer gebelt werd en langskwam vertelde hij mij dat het 160 mg pure MDMA was.. En 320 mg is dus duidelijk te veel voor mij geweest..

Ik ben er heel erg van geschrokken, maar toch heb ik er ook wel van geleerd.

Johnkel

Newbie
Oke thanks alot mensen, sommige van jullie waren hulpzaam en anderen waren gewoon klootzakken, met commentaar waar ik niks aan heb. Mjah thanks voor 't begrip.
Het was dom van ons, niemand wist hoe hij eraan toe was toen hij er 2 deed, niemand wist zelfs dat hij er 2 deed. :\
Uiteindelijk wil ik nog ff zegge hoe we hem nou geholpe hebben:

Nat washandje op zn voorhoofd, suikerklontje gegeven, na de zoveelste hyperfentilatie een zakje gegeven om in te blazen en uit te ademen. Een vriendin gaf hem elke keer een kusje als hij bijna wegviel, en vroeg ook steeds om een knuffel. ( en dit hielp echt fucking goed, zo bleef hij bij bewustzijn, hoe raar het ook klinkt ).
Iemand zei ook, dat we alles moesten doen wat hij vroeg, deden we dit niet, werd ie soms echt aggressief...

En goed laten ademen, heeeeeel kalm maken, want hij vergat steeds door z'n mond te ademen.

RiWa

Newbie
Srry john maar er was wel iemand die ut wist.. Die gaf me ook me tweede omdat hij er ook 2 nam..

En nee ik deed ut uit vrije wil en niet omdat hij het ook deed..

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-

pas op, je wordt meteen voor klootzak uitgemaakt! Als je naar johnkels idee niets hebt te melden... :rolleyes:

Maar juist die persoon, die iemand klootzak noemt ging zijn vriend(in) knuffelen toen deze bijna dood ging.

Geeft een bepaald intelligentie niveau weer :wink:

st an

Bewuste gebruiker
Ik vind het wel schattig, iemand proberen tot leven te knuffelen. Misschien niet de meest rationele reactie, maar schoon is het wel.

:)

Johnkel

Newbie
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-

pas op, je wordt meteen voor klootzak uitgemaakt! Als je naar johnkels idee niets hebt te melden... :rolleyes:

Nee dat zeg ik niet, alleen als je denkt dat je grappig bent in een serieuze topic, dan vind ik je een klootzak.

Psycho_Chrono zei:
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-

Maar juist die persoon, die iemand klootzak noemt ging zijn vriend(in) knuffelen toen deze bijna dood ging.

Geeft een bepaald intelligentie niveau weer :wink:

En jij mag leren lezen voordat je een reactie plaatst, want ik was het niet die ging knuffelen, een vriending van ons. En ik kan het nie vaak genoeg zeggen, wat we deden was ook KK dom. (we waren allemaal onder invloed )Ik zeg toch JUIST dat we het verkeerd deden. Mag ik dan mensen ineens geen klootzakken meer noemen? Waar slaat dat op?
En ik vond dat de knuffels hielpen om hem erbij te houden, elke keer als ie wegzakte om een knuffel vragen. Dat maakte hem blij en kalmeerde hem.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ah dus 1 persoon knuffelde hem en jij liet hem rustig doodgaan?

nee dan ben je een klootzak.
Nu niet gaan zeuren over dat je weet wat je deed fout was, jij begint hier mensen voor klootzak uit te maken.

:rolleyes:

Jeller

Badass junkie
Johnkel zei:

idd zo'n grapjes zijn ongepast

kdenk dat die gast gewoon gewoon al op voorhand kapot was.. dan moet je geen drugs gebruiken.

2 pillen is wel hard maar normaal gezien ga je er nie van neer

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
Johnkel zei:

idd zo'n grapjes zijn ongepast

kdenk dat die gast gewoon gewoon al op voorhand kapot was.. dan moet je geen drugs gebruiken.

2 pillen is wel hard maar normaal gezien ga je er nie van neer

van 2 pillen ga je idd niet neer...

kijk maar naar mij :mrgreen:

Johnkel

Newbie
-edit-

Laat maar, ik ga te ver, sorry lieve mensen.
Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.

Laten we dit topic sluiten...

Ellesdee

Badass junkie
Johnkel zei:
-edit-

Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.

:openmouth: wat stond daar dan :openmouth: :openmouth:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ellesdee zei:
Johnkel zei:
-edit-

:openmouth: wat stond daar dan :openmouth: :openmouth:

Ben ik ook wel benieuwd na, ging vast niet over bloemen en de uitverkoop bij de H&M.

Maar serieus, laten we het gezellig houden, knuffel voor iedereen, ook Johnkell :hearteyes:

Bovenaan