Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarom wil je dat weten? Bel 113 als je zelfmoord gedachten hebt.
PS Als je die toch zou nemen hou je er mogelijk het serotonine syndroom aan over. En deze 2 zijn niet dodelijk. Zoek hulp aub!
Be safe!
Ik heb ik denk 12 pillen van methylfenidaat van 10 mg op en 1,5 gram quitiapine, maar ik heb hier spijt van. Ik wilde weten of dit gevaarlijk is, want wil de huisartsenpost niet bellen, dan komen mijn ouders er ook achter namelijk.
Ik heb ik denk 12 pillen van methylfenidaat van 10 mg op en 1,5 gram quitiapine, maar ik heb hier spijt van. Ik wilde weten of dit gevaarlijk is, want wil de huisartsenpost niet bellen, dan komen mijn ouders er ook achter namelijk.
Sorrry maar met 12 krijg je alleen de bijwerkingen trust me. Die zijn niet fijn. Zoek hulp of praat op kik (app op de telefoon) ik heb een groep daar waar suicidale mensen zijn en elkaar steuenen. PM mij als je een link wilt.
Je kunt de huisartsenpost altijd bellen voor advies. Daar hoeven je ouders niet direct achter te komen.
Het lijkt me niet dat je deze hoeveelheid medicatie met goede intenties heb t genomen, dus ik hoop dat je de stap naar hulp kunt zetten. De eerste stap is erover praten, niet alleen anoniem maar ook met mensen om je heen. Het aller aller aller engste kan dan zijn dat je ouders erachter komen, maar waarschijnlijk zijn dat wel ook mensen die je hierin kunnen helpen.
Als ik dingen opnieuw zou mogen doen had ik destijds mijn moeder betrokken. Dat kon ik niet, want wat moest ik dan zeggen? Nu weet ik dat 'het gaat niet' genoeg is, meer woorden zijn niet nodig. Ik zie haar nu die weg met iemand anders bewandelen, en het maakt het voor die ander niet minder moeilijk. Wel minder eenzaam.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.