Overeenkomst XTC en Alcohol

hasj1337

Newbie
Als ik heel dronken ben dan voelt mijn gezicht aanraken het zelfde als met xtc. Ook word ik heel hyperactief enzo en voel ik me alleen niet zo blij... maar voor de rest een zelfde soort state of mind.
Zijn er meer mensen die dit hebben?

T-men

Bewuste gebruiker
De voornaamste overeenkomst die ik kan bedenken is dat je het beide (doorgaans tenminste) oraal neemt... :grin:

Kan ook komen omdat ik niet zo vaak aan m'n eigen gezicht zit... :wink:

hasj1337

Newbie
Je huid voelt vet vreemd onder invloed vandaar.. :tongueout:
Owja en klaarkomen onder invloed van een van beide wil niet.. dan kom je klaar, en komt er nix uit :confused:

Spor

Wijs gebruiker
Ik drink bijna nooit, maar kan me van de enkele keren in de afgelopen jaren herinneren dat ik voor het zat zijn ook in een soort van xtc staat terecht kwam. Maar meestal had ik niet lang ervoor dan ook wel xtc gehad.

TrippyShit

Badass junkie
Nee, vind het er totaal niet op lijken. Mdma geeft een totaal andere space. Ook de vaagheid is heel anders. M'n gezicht voelt totaal hetzelfde niet, ben totaal niet hetzelfde en mn state of mind is al helemaal anders.

Maarja, dat is hoe ik het ervaar he :P

Wel heb ik wel is, dat als ik zonder vrienden, voetbal kijk ofzo en een glaasje wodka drink dat ik na 2/3 glaasjes een lekker gevoel door mn lichaam heen voel. Niet als xtc maar een ander gevoel. Alcohol werkt op dopamine zover ik weet? Zal daar wel mee te maken hebben.

Paddo's vond ik wel 1x op xtc lijken. Was tegen het einde van een trip van 7uur ongeveer.
Was uit de winkel gegaan omdat ik het niet trok daar :P Zat buiten op een bankje en opeens werd ik onrustig mn benen als een gek op en neer. Mn kaak deed raar EN mn pupillen waren NOG groter + mn ogen ook wat. Heel raar.. Ook echt maar 1x meegemaakt..

Raymond1982

Experimenterende gebruiker
Bij mij is het zo dat ik zowel onder invloed van Alcohol als XTC (vooral met XTC) sneller een praatje aanknoop met mensen (vreemden) dan als ik nuchter ben.

buzzrider

Wijs gebruiker
De grootste overeenkomst die ik kan bedenken is dat je erdoor praat met mensen die je normaal zelfs geen blik zou gunnen

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
buzzrider zei:
De grootste overeenkomst die ik kan bedenken is dat je erdoor praat met mensen die je normaal zelfs geen blik zou gunnen

ben ik het met je eens..
je word wat "losser" enzo.

ikzelf zie verder weinig overeenkomsten met X en alcohol.
van "te" veel alcohol word ik moe,,,dag dromerig,,,gammel,,,om de haverklap naar de plee,,
en ga me down voelen..of krijg rare streken :P ondanks dat kan je tog leuke dingen beleven met alcohol.
Met X voel ik me geweldig..en je houd de avond lang vol ( is niet zo gek )..kan fatsoelijk met mensen praten..dansen ( wat ik normaal nooit doe)

Met een glaasje whiskey maak je me wel blij,,en een biertje gaat er altijd wel in,,maar als ik zou moeten kiezen doe dan maar X op zn tijd :)

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
De overeenkomst is ook wel dat ik van beide hangerig/knuffelig/geil wordt... verschilt in welke mood ik ben als ik het gebruik

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
muziek klinkt dikwijls ook veel psychedelischer op alcohol, en dan bedoel ik niet echt op een feestje maar eerder op de fiets of in je bed. kheb soms ook een lichte verandering van perceptie als ik op alcohol naar natuur kijk bvb.

L

Lid 6909

Gast
ExceptionalInsight zei:
Hyperactief van alcohol? Go see the doctor!

Het is net zo als met MDMA, ga je er bij zitten, dan word je lam, ga je dansen etc, ben je niet meer te stoppen!

Bovenaan